Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax heeft de beste jeugdscouting ter wereld
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kansquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was echt pijnlijk gewoon.
Ik had een ontzettend lastige wedstrijd voorspelt maar je wordt gewoon weggespeeld in eigen huis
trollquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kans
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Daarom spelen ze europa leaguequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ooh dit was niet het G team?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaag
Nee jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dit was niet het G team?
Of een paar koppige mensen, ik weet niet wat het probleem is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.
Wel gek dat ze nog nooit de Europa cup of Champions league gewonnen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.
Dat is dan ook vrij eenvoudigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.
Laat ze haten joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Daarom spelen ze europa league
Dat zeg ik toch,quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Boerrigter had het niet slechter gedaan dan Fischer dit seizoen
Liever Boerrigter op linksback gehad dan Duarte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Boerrigter had het niet slechter gedaan dan Fischer dit seizoen
Mensen die alles met eigen jeugd willen doen. Maar wel grof geld betalen voor middelmaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of een paar koppige mensen, ik weet niet wat het probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |