De vragen worden ook gesteld op de facebookpagina, maar helaas geen antwoord....quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef DannyDeko het volgende:
Setjes van de Tijdmachine zullen vast niet ergens online verschijnen ben ik bang?
Grappig, SFX had vorig jaar ID&T overgenomen, en nu B2S. lekker bezig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://hardnews.nl/sfx-vanaf-nu-volledig-eigenaar-van-b2s/
Een "tijdmachine" stage ofzo op Q-base zou ik toch best wel heel graag zien hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef Voltreffer het volgende:
Nog steeds aan het nagenieten van de Tijdmachine
Hopelijk gaan ze het niet te vaak doen. Dan blijft het zo speciaal
Er is straks een tijdmachine area op: https://partyflock.nl/party/263246:C-R-A-F-Tquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Een "tijdmachine" stage ofzo op Q-base zou ik toch best wel heel graag zien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er sinds gister mee begonnen. Eens kijken of het me gaat lukkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier veel mensen die zelf produceren? Met bijv. Fruity loops?
Deadline is over een maand precies. Ik verwacht vrolijke meezing nummers. Year of autumnquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben er sinds gister mee begonnen. Eens kijken of het me gaat lukken
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
En er is weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom"! Zal de meesten van hier wel aanspreken
Hit you with that bang shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo, nou herinner ik me dat jij volgens mij als een kind in een snoepwinkel zo blij was. Geen wonder dat je schoor was
Wat, had ie drugs op?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
Natte Asbak![]()
punt!
[..]
kerel stond te trippen als een malle, moest telkens z'n ogen uitwrijven anders zag hij de mixer niet eens
Ze sloten af met We Be Kickin Editzquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, je moet er wat voor over hebben![]()
als er platen gedraaid worden die je al zolang niet hebt gehoord en je weet dat ze er fijn opklappen, dan is er voor mij maar 1 oplossing; maximaal losgaan!!
hihi
de afsluiter van DBSTF, dat deden ze toch netjes
ik weet niet wat hij op had, maar het zag er alles behalve normaal uitquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:46 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Wat, had ie drugs op?
[..]
Ze sloten af met We Be Kickin Editz
Flink balen want hier zit die melodie niet in
Haha, niet verwacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij op had, maar het zag er alles behalve normaal uit![]()
In dat YouTube filmpje heeft iemand dat eraan vastgeplakt neem ik aan. Elke keer dat We Be Kickin Editz gedraaid is zit er geen melodie achter, net zoals op de Tijdmachine kwam er geen melodie achter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat bedoel je, wat mist er? want op 02:00 begint volgens mij toch echt die melodie
kan me zo niet meer herinneren of ik zaterdag wel of geen melodie heb gehoordquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Haha, niet verwacht.
[..]
In dat YouTube filmpje heeft iemand dat eraan vastgeplakt neem ik aan. Elke keer dat We Be Kickin Editz gedraaid is zit er geen melodie achter, net zoals op de Tijdmachine kwam er geen melodie achter.
Geen melodiequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan me zo niet meer herinneren of ik zaterdag wel of geen melodie heb gehoord
Aangezien ze het concept uitgebreid hadden met 2010 hadden ze van mij deze hele EP mogen draaienquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig vele andere fijne melodietjes![]()
![]()
helaas wel weinig oude Noisecontrollers of Zatox, bedacht ik me vandaag nog...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zat zelf meer aan Get Drunk of Still Drunk te denken![]()
Ja van Scope DJ en op PF had iemand een hele waslijst gepostquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al tracklists vrijgegeven van de tijdmachine?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben nog steeds schor van Tijdmachine, al heeft carnaval ook niet echt geholpenen m'n kuiten voelen eindelijk weer een beetje normaal aan
trouwens, waarom heeft nog niemand deze klapper genoemd?deed Ryfle toch weer goed!!
Bwhahahah dat moment was echt geniaal. Vrij stil in de zaal hoor je Remco JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bhwhahahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo, nou herinner ik me dat jij volgens mij als een kind in een snoepwinkel zo blij was. Geen wonder dat je schoor was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |