Zijn moeder heeft er geen problemen mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef CoolGuy het volgende:
ehm...en wat vinden zíjn ouders van dit idee?
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet om het één of het ander, maar is hier geen sprake van pedofilie zolang jij nog minderjarig bent?
Weet je wel wat pedofilie inhoudt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet om het één of het ander, maar is hier geen sprake van pedofilie zolang jij nog minderjarig bent?
Zijn moeder heeft er géén problemen mee dat haar 20-jarige zoon 2,5 uur verderop gaat wonen bij zijn 17jarige vriendin en haar ouders in huis? Oke..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft er geen problemen mee.
Als je als volwassen vent met minderjarigen flikflooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je wel wat pedofilie inhoudt?
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je als volwassen vent met minderjarigen flikflooit.
nee dat heeft hij natuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je wel wat pedofilie inhoudt?
Fout.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je als volwassen vent met minderjarigen flikflooit.
JIJ bent degene die de bewering doet / retorische vraag stelt, dus als je nou eens eerst even opzoekt wat de betekenis wel is voor je blaat, dan zul je dan zien dat wat je zegt niet waar is.quote:
Het is geen mening, het is een feit. Als je een pedofiel bent voel je je aangetrokken tot een lichaam waarbij de secundaire geslachtsonderdelen nog niet voldoende aanwezig zijn. Neem aan dat TS wel al wat gegroeid is met haar 17 jaren.quote:
Dus als mijn vader een 16-jarige met volgroeide pronte tetten aan de haak slaat (quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is geen mening, het is een feit. Als je een pedofiel bent voel je je aangetrokken tot een lichaam waarbij de secundaire geslachtsonderdelen nog niet voldoende aanwezig zijn. Neem aan dat TS wel al wat gegroeid is met haar 17 jaren.
geld staat al in het eerste bericht! Kamer word dan het zelfde, ja, maar dat is tot nu toe ook elke keer geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jij denkt dat je ouders er op zitten te wachten om je 21 jarige vriend te adopteren? Gaat hij kostgeld betalen? Gaan jullie op dezelfde kamer slapen etc. etc.
Waarom komt hij altijd naar jou en jij nooit naar hem?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
geld staat al in het eerste bericht! Kamer word dan het zelfde, ja, maar dat is tot nu toe ook elke keer geweest.
Mannen lopen sws 3 jaar achterquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Catkiller het volgende:
Dat je vriend denkt dat dit een goed plan is laat wel blijken dat jullie qua intelligentie en doen en laten op hetzelfde niveau zitten in ieder geval, op dat van een 17-jarige.
Ik denk trouwens dat je wat meer tijd aan je school moet besteden en wat minder tijd aan je vriendjequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef manonbs146 het volgende:
Ik heb geen idee onder welk forum dit hoort, maar ik dacht dat lifestyle wel het beste was.
Mijn vriend is nu 20, bijna 21 en ik ben 17. We zijn sinds 02 oktober 2012 samen, dus bijna 1,5 jaar.
Nu wonen we 2,5 uur reizen (half uur bus, 2 uur trein) van elkaar vandaan wat we op zich goed volhouden.
We willen nu aan mijn ouders vragen of hij hier mag komen wonen. We hebben alleen geen idee hoe we het gaan aanpakken. Via een brief of toch een gesprek? En waar moeten we allemaal op letten en wat kunnen we het beste al uitgezocht hebben voor het gesprek?
Ik weet dat er mensen gaan reageren met dingen zoals dat het te veel voor ons kan zijn, omdat we dan constant samen zijn en zo, maar we weten dat het niet voor problemen/ruzie zorgt, want we zijn al vaker lange tijd samen geweest. (dan bedoel ik geen 4 dagen, maar echt verschillende weken)
Ook licht het niet aan dat we te weinig samen zijn, want hij is elk weekend hier en dan ook nog vaak door de weeks.
Hij heeft een goeie band met mijn ouders, broertje en zusje (wat echt een wonder is, want mijn zusje mag bijna niemand, puber van 12).
Ook kan ik hier niets over op het internet zelf vinden, dus het is niet nodig om dat in een comment te zetten.
Als laatste is hij ook bereid om zo snel mogelijk hier een baantje te vinden en mee te betalen aan vaste lasten.
Nu is mijn vraag dus (nogmaals):
- Hoe kunnen we het beste vragen of hij hier mag komen wonen, op wat voor manier?
- Wat kunnen we het beste voor we er over gaan praten al hebben uitgezocht?
EDIT: Het gaat er niet om of de kans groot is dat het wel of niet mag, maar echt om die vragen die hierboven staan. We hebben al nagedacht over de rest hoor.
Ik zit aan een jaar abonoment vast, van de NS. Dat kost me 309 euro per maand, waardoor een kamer er nog lastig bij kan komen en ik kan hem ook niet alles laten betalen, omdat hij naast een studie niet ook nog een voltijds baan kan doen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Bonkers. het volgende:
Kan ie niet een kamertje huren in de stad waarin je woont?
Zijn moeder is met bezoek enzo nog al lastig. Ze heeft zelf ook liever dat hij naar mij komt, maar ik ben ook vaak zat bij hem hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom komt hij altijd naar jou en jij nooit naar hem?
Abonomentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Ik zit aan een jaar abonoment vast, van de NS. Dat kost me 309 euro per maand, waardoor een kamer er nog lastig bij kan komen en ik kan hem ook niet alles laten betalen, omdat hij naast een studie niet ook nog een voltijds baan kan doen, natuurlijk.
En je denkt dat je ouders het fijn vinden dat jullie elke avond liggen te rampetampen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
geld staat al in het eerste bericht! Kamer word dan het zelfde, ja, maar dat is tot nu toe ook elke keer geweest.
We besteden samen ook veel tijd aan school. Het is niet alleen maar knuffelen en zo, maar ook veel huiswerk maken als we samen zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je wat meer tijd aan je school moet besteden en wat minder tijd aan je vriendje
En is het net zo'n licht als jij bent?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
We besteden samen ook veel tijd aan school. Het is niet alleen maar knuffelen en zo, maar ook veel huiswerk maken als we samen zijn.
Ja dan geef je het toch gewoon door aan de gemeente, dan krijg je een bonus van 450 euro.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Zijn moeder is met bezoek enzo nog al lastig. Ze heeft zelf ook liever dat hij naar mij komt, maar ik ben ook vaak zat bij hem hoor.
Wat bedoel je precies met licht?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En is het net zo'n licht als jij bent?
Als dat zou kunnen zou dat super zijn ja. Moet ik dan maar eens gaan uitzoeken allemaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja dan geef je het toch gewoon door aan de gemeente, dan krijg je een bonus van 450 euro.
Dat is toch fantastisch?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met licht?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met licht?
Zoals in het bericht al staat is hij bereid mee te betalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef TerryStone het volgende:
Vind je het niet nogal egoïstisch om je ouders op te zadelen met nog een mond om te voeden en de kosten die daarbij horen en vind je het niet beter om te wachten tot je volwassen bent om dan op jezelf te gaan?
Dan kan je doen en laten wat je wilt zonder dat je andere mensen met een hoop potentiële problemen opzadelt...
Aan wat voor dingen denk je dan, qua regelen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Zoals in het bericht al staat is hij bereid mee te betalen.
Maar dit alles was niet de bedoeling van dit topic. Mijn vraag was wat er allemaal voor geregeld moet worden enzo, niet of mijn ouders nou ja of nee zouden zeggen.
Dat lijkt me nou echt zo leuk! Echt geluk dan dat je niet mee hoefde te betalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Starr_003 het volgende:
Ik heb ook een jaar bij een vriend zijn ouders in gewoond. Ze boden het min of meer zelf aan (ik woonde op kamers maar was eigenlijk altijd daar..) Ik heb overigens niet mee hoeven betalen aan vaste lasten. Wel moest ik bijdragen aan de huishouding (alle klusjes in het huis als stofzuigen, badkamer schoonmaken, afwassen etc) maar dat vond ik uiteraard geen enkel probleem. Stonden vriendje en ik romantisch samen af te wassen![]()
Ik was toen overigens 18 en hij 17.
Ik zou gewoon heel vrijblijvend het gesprek in gaan, vraag gewoon of het een idee kan zijn dat hij bij jullie in komt?Komt vast goed!
Nee meebetalen dus niet, maar wel helpen in de huishouding. Verder heb ik eigenlijk niks hoeven te 'regelen'..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt zo leuk! Echt geluk dan dat je niet mee hoefde te betalen.
Ik denk dat ik het ook op die manier door het zo ongeveer te vragen ga aanpakken ja.
Huishouden komt er natuurlijk ook bij kijken als je ergens woont ja, maar dat lijkt me ook wel beetje logisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Nee meebetalen dus niet, maar wel helpen in de huishouding. Verder heb ik eigenlijk niks hoeven te 'regelen'..
Meebetalen ook. Wel als iemand 20 is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef manonbs146 het volgende:
[..]
Huishouden komt er natuurlijk ook bij kijken als je ergens woont ja, maar dat lijkt me ook wel beetje logisch.
Hij betaalt gewoon wat hij kost, neem ik aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef manonbs146 het volgende:
"Waarom zouden je ouders hiermee akkoord willen gaan?"
Geluk van hun dochter, minder huishoudelijke taken, hij betaald mee dus klein beetje minder kosten? Geen idee, ik kan niet in hun hoofd kijken.
Ik wil eigenlijk alleen maar weten wat er allemaal geregeld moet worden daarvoor en wat we van te voren allemaal moeten plannen.
Moet je je adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef manonbs146 het volgende:
op een of andere manier kan ik niet meer op die quote knop drukken? Dus hopelijk is dit duidelijk:
"Niet om het één of het ander, maar is hier geen sprake van pedofilie zolang jij nog minderjarig bent?"
Zo ver ik me herinner was 16 en 21 wel pedo, maar 17 en 21 niet. Bovendien word ik over een niet al te lange tijd ook 18.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |