Mwah, dat laatste vind ik dan wel wat overdreven. Het ging hier soms hard tegen hard, dan wordt er wel 'ns vergeten dat er geen shit van buitenaf bij moet worden gehaald, vanuit een soort 'ethisch' oogpunt. Denk dat iedere rellert zich wel eens heeft 'vergist', of het nu netjes is, over de grens of keihard. Vergiffenis is een mooi iets en begint bij jezelfquote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jian heeft dat blijkbaar nodig. Jian is een eenzame zak volgens mij die een ander zijn persoonlijk geluk liever kapot ziet.
Kijk maar uit want ik doe het hoor .....quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga maar klagen bij Sly, die zet je netjes neer
ik zet niemand 'netjes' neer en zeker die woordenaar niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga maar klagen bij Sly, die zet je netjes neer
Hier ging het nooit hard tegen hard. Dat wil je graag.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik dan wel wat overdreven. Het ging hier soms hard tegen hard, dan wordt er wel 'ns vergeten dat er geen shit van buitenaf bij moet worden gehaald vanuit een soort 'ethisch' oogpunt. Denk dat iedere rellert zich wel eens heeft 'vergist', of het nu netjes is, over de grens of keihard. Vergiffenis is een mooi iets en begint bij jezelf. En nu optiefen, schijtwijf
Man, dat minne schijtwijf heeft die vete zelf weer opgerakeld nadat ie min of meer was doodgebloed en dat probeerde ze laatst weer, mag ik daar dan smalend naar kijken, ...... ahh alstublieftquote:Op zondag 23 februari 2014 20:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, dat laatste vind ik dan wel wat overdreven. Het ging hier soms hard tegen hard, dan wordt er wel 'ns vergeten dat er geen shit van buitenaf bij moet worden gehaald vanuit een soort 'ethisch' oogpunt. Denk dat iedere rellert zich wel eens heeft 'vergist', of het nu netjes is, over de grens of keihard. Vergiffenis is een mooi iets en begint bij jezelf. En nu optiefen, schijtwijf
Die tijd ligt ver achter ons.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ging het nooit hard tegen hard. Dat wil je graag.
Toch weer reageren op dat schijtwijfquote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik zet niemand 'netjes' neer en zeker die woordenaar niet!
Ahh de ware aard komt bovenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, dat minne schijtwijf heeft die vete zelf weer opgerakeld nadat ie min of meer was doodgebloed en dat probeerde ze laatst weer, mag ik daar dan smalend naar kijken, ...... ahh alstublieft
Oh ja, ....kijk vanavond vooral nog effe naar die Amerikaanse kutslee van je en doe morgenochtend de groeten aan de conducteur, papzak!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik zet niemand 'netjes' neer en zeker die woordenaar niet!
Zei ik dan dat niet meer te doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch weer reageren op dat schijtwijf
Jij loopt het sowieso wel op! Als het die eend niet is zal het wel die gans zijn die namens hem spreekt omdat hij legt te jankenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh ja, ....kijk vanavond vooral nog effe naar die Amerikaanse kutslee van je en doe morgenochtend de groeten aan de conducteur, papzak!
Nee hoor ga je gang, dit is wel interessantquote:
Bedankt!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Disana het volgende:
Oké, ik laat de grootspraak aan jullie over
Het diner in de cos is boeienderquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Disana het volgende:
Oké, ik laat de grootspraak aan jullie over
Ik denk van wel.quote:
Maakt je geen zorgen van die gans loop ik echt nooit wat op, van jouw wijf heb ik echter behoorlijk jeuk gehadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij loopt het sowieso wel op! Als het die eend niet is zal het wel die gans zijn die namens hem spreekt omdat hij legt te janken
Jij zou beter moeten weten WJ.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Wil je nog een pluim, of liever een pik in je reet?
tyf op naar je eigen site of heb je daar niks te doenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Wil je nog een pluim, of liever een pik in je reet?
Nee zeker wetenquote:
Klopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is niet Slaai? Godverdomme ik ben in het ootje genomen
Nee, iedereen is bang voor me, hoer!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:32 schreef Inca het volgende:
[..]
tyf op naar je eigen site of heb je daar niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |