Ik kom binnenkort weer even bij jou schooien!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:41 schreef mootie het volgende:
Bedankt voor de 'Heerlijke verrassing'.
Monorail!!!quote:
En morgen memories over nsb-ersquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef PC eend het volgende:
Vanavond tegenlicht op nederland 2 over opnieuw utopisch leren denken
Dacht het niet, ik hou van een uitdaging ....quote:Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef Disana het volgende:
Het spijt me mensen, ik zou jullie graag ter wille zijn, maar ik heb gewoon de puf niet meer; keer op keer bleken jullie te sterk. Jian moet de fakkel maar overnemen.
Is dat zo ? , ik ken die gast niet. Maar dat zal vast in mijn nadeel zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met mij gaat alles ok hoor, daar hoef je je verder niet druk om te maken in dm en je hoeft daar ook niet over soury te beginnen.
Maar wie ben jij eigenlijk?
Jantje zei dat bommie hier rondhing maar heeft moeten zweren dat hij niet zou zeggen onder welke naam, maar als jij hier rondhangt dan kruipt hij in je reet, dus ik denk jij bent bommie.
Maar ik krijg van anderen weer te horen dat jij WJ zou zijn of zelfs danny
Dus hoe zit dat nou?
Heej grote Kut, ik zag dat die sekte van je weer in de lucht was, als je m'n ban eraf haalt komt ik eerdaags bij je buurtenquote:
Okee, leg het achter neerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej grote Kut, ik zag dat die sekte van je weer in de lucht was, als je m'n ban eraf haalt komt ik eerdaags bij je buurten
Zeg het dan gewoon ipv de laffe debiel uit te hangen. Of blijf wegquote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, leg het achter neer![]()
Gaan we nog beginnen hier of wordt een soort liefdesverhaal tussen jullie?? Huh????![]()
[ afbeelding ]
Nehh, vanmiddag de eendjes nog gevoerd ... vind het wel weer mooi, saaie kutbeesten!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, leg het achter neer![]()
Gaan we nog beginnen hier of wordt een soort liefdesverhaal tussen jullie?? Huh????![]()
[ afbeelding ]
http://www.plusonline.nl/(...)uikervrije-gerechtenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand of de recepten van de gerechten van Vanes ergens online te vinden zijn"?
Omasprut.nlquote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand of de recepten van de gerechten van Vanes ergens online te vinden zijn"?
Okee dan: vieze homooooos, jullie durven niet!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon ipv de laffe debiel uit te hangen. Of blijf weg
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee dan: vieze homooooos, jullie durven niet!
Mag ik nu blijven, kut?
Je moet ze een vishaakje toewerpen, die beesten bijten in werk-uh-luk ah-llesquote:Op zondag 23 februari 2014 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, vanmiddag de eendjes nog gevoerd ... vind het wel weer mooi, saaie kutbeesten!
Jian is dus een stokerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moet ze een vishaakje toewerpen, die beesten bijten in werk-uh-luk ah-lles
Ik offerde mezelluf op als gemeenschappelijke target van Jian en die 'ouwe koeien in de sloot eend', zodat ze met z'n tweeen tegen mij zouden gaan om zeg maar nog lang en gelukkig te levenquote:
Jah, maar als je ze eenmaal aan de lijn hebt, willen ze niet meer loslaten, dan moet je ze er weer aftrappen en dat vind ik zielug.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je moet ze een vishaakje toewerpen, die beesten bijten in werk-uh-luk ah-lles
Jian heeft dat blijkbaar nodig. Jian is een eenzame zak volgens mij die een ander zijn persoonlijk geluk liever kapot ziet.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik offerde mezelluf op als gemeenschappelijke target van Jian en die 'ouwe koeien in de sloot eend', zodat ze met z'n tweeen tegen mij zouden gaan om zeg maar nog lang en gelukkig levenAlleen jij en die eend happen, Jian is te slim voor deze sc. Ik geef het op. Sterruf!!!
Ja, zo zit het, trutje de behanger, wat ben jij toch scherp en dat ondanks al die stoom om je hoofdquote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jian heeft dat blijkbaar nodig. Jian is een eenzame zak volgens mij die een ander zijn persoonlijk geluk liever kapot ziet.
Ga maar klagen bij Sly, die zet je netjes neerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, zo zit het, trutje de behanger, wat ben jij toch scherp en dat ondanks al die stoom om je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |