quote:
Bord op schootquote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet op bord ik wil op schoot
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet op bord ik wil op schoot
Daar gaat de waarde van je huisquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.
Mooi, dan kun jij er een keer gaan eten en ons eerlijk vertellen hoe het smaakt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.
Er gaat al een fokker, hahaha echtquote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij er een keer gaan eten en ons eerlijk vertellen hoe het smaakt.
Daarvoor was Crailo een AZC, dus de waarde van mijn huis zal niet kunnen dalen, het aantal inbraken is ook behoorlijk afgenomen.quote:
Uhh kan wel.quote:
Wat ben je toch lief . Zeg nou eerlijk dit klopt nietquote:
Jawel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief . Zeg nou eerlijk dit klopt niet
OKquote:
Dan zie ik je morgen op de afgesproken plekquote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, dus ik zei maar ja
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen op de afgesproken plek
Niemand dus dat scheeltquote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik de SC teruggelezen en ik snap de helft niet... maar WJ zou Sly zijn? Neuh
Oh ik welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niets gedronken of gerookt.
Zit jij in team Jianquote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik de SC teruggelezen en ik snap de helft niet... maar WJ zou Sly zijn? Neuh
Voor mij ben je goed zoals je bent, eerlijk oprecht recht door zee humor en diepzinnige posten, dus blijf lekker zoals je heet gewoon Jianquote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]ik moet echt eens gaan denken aan een langere, moeilijkere naam denk ik ......
Jiaaaaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]ik moet echt eens gaan denken aan een langere, moeilijkere naam denk ik ......
Ik word er verlegen vanquote:Op zondag 23 februari 2014 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor mij ben je goed zoals je bent, eerlijk oprecht recht door zee humor en diepzinnige posten, dus blijf lekker zoals je heet gewoon Jian
Hoeft helemaal niet dat weet je wel hoe ik over je denkquote:
graagquote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik mijn lofzang maar voor me houden.
Doe eens gek Liesje steek van walquote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet aardig.quote:
Neuh, niet nodig. Jian weet ook wel dat ik hem wel mag.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe eens gek Liesje steek van walPeace love en heppiness
Ik heb ook een AH om de hoek ....quote:Op zondag 23 februari 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar ik zou wel gereageerd kunnen hebben ..quote:Op maandag 24 februari 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar geen postertjes denk ik he?
Ik had niet verwacht dat hij zou reageren maar ik verwachte wel wat onzin mail maar gewoon niets.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ik zou wel gereageerd kunnen hebben ..
Dat had ik ook wel verwacht idd .. Eens een keer een borrel doen ?quote:Op maandag 24 februari 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij zou reageren maar ik verwachte wel wat onzin mail maar gewoon niets.
Ja dat soort dingen inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel verwacht idd .. Eens een keer een borrel doen ?
Amsterdam meet moet geen probleem zijn ... Genoeg streamers hierquote:Op maandag 24 februari 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen inderdaad.
Of bedoelde je het als serieuze vraag? Misschien kunnen we over een tijdje wel een UTO meet regelen.
Gezelligquote:Op maandag 24 februari 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we over een tijdje wel een UTO meet regelen.
Ik was vandaag nog in Molly's. leuke kroeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam meet moet geen probleem zijn ... Genoeg streamers hier
quote:Op maandag 24 februari 2014 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig
[ afbeelding ]
Hoe was de film dan?
Het was aan 't strand al lékker vandaag joh! En morgen wordt het nog warmer. En ik ben vrij.![]()
Maar eerst even zien hoe Joey Nicoline er veilig uitstemt, de lafbek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |