quote:
Bord op schootquote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet op bord ik wil op schoot
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet op bord ik wil op schoot
Daar gaat de waarde van je huisquote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.
Mooi, dan kun jij er een keer gaan eten en ons eerlijk vertellen hoe het smaakt.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit nog geen 2 km van het utopia kamp verwijderd.
Er gaat al een fokker, hahaha echtquote:Op zondag 23 februari 2014 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dan kun jij er een keer gaan eten en ons eerlijk vertellen hoe het smaakt.
Daarvoor was Crailo een AZC, dus de waarde van mijn huis zal niet kunnen dalen, het aantal inbraken is ook behoorlijk afgenomen.quote:
Uhh kan wel.quote:
Wat ben je toch lief . Zeg nou eerlijk dit klopt nietquote:
Jawel.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief . Zeg nou eerlijk dit klopt niet
OKquote:
Dan zie ik je morgen op de afgesproken plekquote:Op zondag 23 februari 2014 22:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag niet, dus ik zei maar ja
quote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen op de afgesproken plek
Niemand dus dat scheeltquote:Op zondag 23 februari 2014 22:35 schreef Leandra het volgende:
Darn, nou heb ik de SC teruggelezen en ik snap de helft niet... maar WJ zou Sly zijn? Neuh
Oh ik welquote:Op zondag 23 februari 2014 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niets gedronken of gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |