Dom volk hier johquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Salzburg was helemaal niet de underdog kerel.![]()
Waar halen jullie dat toch vandaan?
Die zou zo verschrikkelijk nuttig zijn geweest op het middenveld nu..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh want die had wel even het verschil gemaakt
Zelfs met Serero hadden we kansloos verloren
We gaan de CL winnen in 10 jaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Dit was zo een enorme kans om eindelijk weer eens successen te behalen in Europa... en dan gewoon dit.. echt doodzonde. Wim Kieft verwoordt het echt perfect
Veltmanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef fathank het volgende:
Puike ploeg dat Salzburg. Druk zetten op de manier waarop ik Ajax druk wil zien zetten. Siem hoort niet op het middenveld, duarte geen linksback. Klaassen speelt buskruit volgens mij.
Wel nee had niets uitgemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zou zo verschrikkelijk nuttig zijn geweest op het middenveld nu..
Het wonder van de ArenA up and comingquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We gaan de CL winnen in 10 jaar
Zou het gezicht van Ajacied422 wel eens willen zien. Die liep me alweer belachelijk te maken toen ik dat zeiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb het je idd meerdere keren zien posten. ik hoopte nog dat je ze overschatte.
Nee, dat zeker niet. Ook vooraf had je weinig tot geen kans om bv de halve finale te halen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Dit was zo een enorme kans om eindelijk weer eens successen te behalen in Europa... en dan gewoon dit.. echt doodzonde. Wim Kieft verwoordt het echt perfect
Serero kan prima onder druk kort wegdraaien en balletjes aannemen en verstopt zich niet zoals god De Jong elke wedstrijd op het middenveld doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh want die had wel even het verschil gemaakt
Zelfs met Serero hadden we kansloos verloren
Ja dat is leuk voor Serero maar die heeft 0,0 rendement oftewel heb je totaal niets aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Serero kan prima onder druk kort wegdraaien en balletjes aannemen en verstopt zich niet zoals god De Jong elke wedstrijd op het middenveld doet.
Niet helemaal met je eens. De echt grote teams als Tottenham en Juventus liepen we mis en die zouden elkaar allemaal uitschakelen. Maarja dan blijkt Salzburg toch ook een maatje te groot. Ons team is zeker middelmatig maar als ze het op hun heupen krijgen kunnen we het veel teams echt erg lastig maken, helaas is dit hele team al maanden uit vorm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Ook vooraf had je weinig tot geen kans om bv de halve finale te halen.
Veel teveel middelmaat in het team met sowieso geen enkele (toekomstige) topper.
Goed open draaien en hem afgeven aan een medespeler is al heel wat. Nu merk je pas hoe nuttig Serero is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is leuk voor Serero maar die heeft 0,0 rendement oftewel heb je totaal niets aan
Werd door een heleboel mensen in dit topic oa gewoon geroepen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Salzburg was helemaal niet de underdog kerel.![]()
Waar halen jullie dat toch vandaan?
Ik bedacht me net hetzelfdequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal hier maar een kaartje voor gekocht hebben overigens
Daar heb je wel gelijk in, maar aan Serero hebben wij momenteel veel meer op het middenveld dan 2 spelers die verstoppertje spelen waarvoor Frank een blinde vlek heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is leuk voor Serero maar die heeft 0,0 rendement oftewel heb je totaal niets aan
Dit ajax roept het compleet over zichzelf af. De Jong niet gezien. Sightorsson niet gezien. Beide spelen verstoppertje en doen werkelijk niets goed. Dan speel je ook nog eens met een gemankeerde linksback. Geen eer meer aan te behalen. Toch deels weer op de boer zijn conto te schrijven Door het kiezen voor kolbeinn na de blessure van schone. Juist combinerend heb je goede kansen tegen Salzburg (dat Door 90% hier compleet werd onderschat, maarja, what else is new) maar juist nu mis je ieder vermogen om dat voor elkaar te krijgen. Sigthorsson er uit en nooit meer in de arena laten komen. Je verlies nemen. Richten op de competitie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee had niets uitgemaakt.
Salzburg is gewoon een maatje te groot
Dat zie je verkeerd. Is nog 1 van de minste problemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef MouzurX het volgende:
Duarte wisselen aub... ontregeld het hele team.
Ik vorige week nog balen dat ik het toch niet gedaan hadquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal hier maar een kaartje voor gekocht hebben overigens
Toen ik laatst zei dat de Boer tactisch niet al te sterk is werd ik hier kei hard uitgelachenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ajax roept het compleet over zichzelf af. De Jong niet gezien. Sightorsson niet gezien. Beide spelen verstoppertje en doen werkelijk niets goed. Dan speel je ook nog eens met een gemankeerde linksback. Geen eer meer aan te behalen. Toch deels weer op de boer zijn conto te schrijven Door het kiezen voor kolbeinn na de blessure van schone. Juist combinerend heb je goede kansen tegen Salzburg (dat Door 90% hier compleet werd onderschat, maarja, what else is new) maar juist nu mis je ieder vermogen om dat voor elkaar te krijgen. Sigthorsson er uit en nooit meer in de arena laten komen. Je verlies nemen. Richten op de competitie.
De boer krijgt vandaag een 1. Net als kolbeinn en siem
Wat had je voor Schone willen zien dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ajax roept het compleet over zichzelf af. De Jong niet gezien. Sightorsson niet gezien. Beide spelen verstoppertje en doen werkelijk niets goed. Dan speel je ook nog eens met een gemankeerde linksback. Geen eer meer aan te behalen. Toch deels weer op de boer zijn conto te schrijven Door het kiezen voor kolbeinn na de blessure van schone. Juist combinerend heb je goede kansen tegen Salzburg (dat Door 90% hier compleet werd onderschat, maarja, what else is new) maar juist nu mis je ieder vermogen om dat voor elkaar te krijgen. Sigthorsson er uit en nooit meer in de arena laten komen. Je verlies nemen. Richten op de competitie.
De boer krijgt vandaag een 1. Net als kolbeinn en siem
Het lijkt me verstandig als jij gewoon niet meer over serero praat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het hele middenveld is gewoon drie keer nietsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar aan Serero hebben wij momenteel veel meer op het middenveld dan 2 spelers die verstoppertje spelen waarvoor Frank een blinde vlek heeft.
Samen met de Jong op middenveld het grootste probleem. De aanval loopt al maanden niet dusja daar kan je weinig aan verbeterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Is nog 1 van de minste problemen.
De boer is tactisch bijzonder sterk maar ook bijzonder koppig. Dat eerste redt hem meestal, dat laatste kost hem nu de wedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik laatst zei dat de Boer tactisch niet al te sterk is werd ik hier kei hard uitgelachen
Kom op man Serero maakt ook het verschil niet is hartstikke leuk als het goed loopt maar vooral in slechte wedstrijden heb je daar helemaal niets aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig als jij gewoon niet meer over serero praat.
Eens. Sowieso is dat never nooit materiaal als je wil groeien. Zie hem alweer lopen in de CL, godsamme zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man Serero maakt ook het verschil niet is hartstikke leuk als het goed loopt maar vooral in slechte wedstrijden heb je daar helemaal niets aan
Dit dus. Maar aan wie wel? Je word gewoon compleet overlopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man Serero maakt ook het verschil niet is hartstikke leuk als het goed loopt maar vooral in slechte wedstrijden heb je daar helemaal niets aan
Nee joh dat Salzburg kan er helemaal niets vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga wel twijfelen of ik dit ga afkijken. Gewoon 0 in te brengen.
Hele middenveld is waardeloosquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit dus. Maar aan wie wel? Je word gewoon compleet overlopen.
Ze kunnen er ook geen kut van. Ajax alleen nog minderquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh dat Salzburg kan er helemaal niets van
Duarte spelend in Camp Nou was ook echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eens. Sowieso is dat never nooit materiaal als je wil groeien. Zie hem alweer lopen in de CL, godsamme zeg.
Ja en zij spelen vrij aardig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom ik na het trainen terug, is het 0-3.. Wat is deze.. Speelt Ajax echt zo bedroevend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |