hoezo, andrea doet net of hij bijna dood was. Anton was/is een bekende telegraaf journalist. Als zijn einde echt nadert, wat ik niet hoop, dan zal de telegraaf daar aandacht aan besteden. Het was niet lullig bedoelt. Ik vraag mij alleen af of zijn situatie niet wat wordt overdrevenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik moet normaal doenDom mokkel
Nee, ze gaat naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kuyt, kut kut, die gaat blijven.
Ruud duikt ondertussen lekker onder de douche met z'n nieuwste aanwinst.
Hij is denk ik niet zo ziek, hij kan gewoon niet aanzien hoe ze steeds verder af gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
Mens mens mens wat doe je daar, en waarom ben je daar weer
Ha ha ha hij is zwak ziek en op sterven na dood en andrea moet haar spullen pakken en mee naar Bonaire, hoe als je zo ziek bent ppfff
Morgen? Gewoon vandaag. Nu. Zonder nadenken...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef SailingDuck het volgende:
Als je nog een klein greintje fatsoen in je lijf hebt ga je morgen naar huis
Nee hoor meerdere gaan te ver.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O nu ben ik het? Stuur je Anton er op af.
Ze moet de politiek inquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat mens liegt alles bij elkaar en iedereen steunt haar.
Nee hij is nu in zijn eigen huis, gaat vanavond nog naar het zieken huis of naar haar mooie huisje ppfffffquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Je gaat inpakken en gaat mee naar Bonaire..."
Hij ligt toch in het ziekenhuis met hartkwalen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Vuurdoorn het volgende:
Ruud gaat douchen met z'n badeendje.
Ik begrijp je helemaal, zij slaat echt alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Capaja het volgende:
ik taai echt af nu
dit trek ik niet
ik weet dat er mensen zijn die niet sporen
er zijn mensen die liegen
maar dit
dit
WIJF !
tot morgen !
nee hij is thuis,wat mij opviel is dat ze zei dat ZIJ zijn bloeddruk heeft opgemeten,ik vind dit echt te walgelijk voor woorden om met een zietkte te gaan pronken waar veel mensen echt aan dood gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Je gaat inpakken en gaat mee naar Bonaire..."
Hij ligt toch in het ziekenhuis met hartkwalen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Tayu het volgende:
Ok, Ik ben eruit. Anton ligt niet dood te gaan, die heeft zijn invloed even aangewend om Andrea uit dat programma te halen, de tickets naar Bonaire liggen al klaar.
In Landsmeer is geen ziekenhuis, hun huis. Ik denk ook dat hij baalt van alles. Ik verbaas me dat ze nog terug komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is denk ik niet zo ziek, hij kan gewoon niet aanzien hoe ze steeds verder af gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |