Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom kijkt Cillessen altijd alsof hij net gehuild heeft.
Iedereen is beter dan Veltman.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Bottegin ook beter dan De Vrij en zeker dan Veltman in zijn huidige vorm.
Als je echt wil dat ze winnen moet je eigenlijk je tv uitzettenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik ga nu bier pakken en als ik niet kijk valt er meestal wel een goal
Als Salzburg nog 3x scoort heb ik gewonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze scoren vast nog wel 4 x op rij. Gewoon puur om jou te zieken
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Jammer voor het Nederlandse voetbal maar het blijft heerlijk om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dekte zijn man niet vlak voor de penaltyquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
Blind werd ook wel erg gemakkelijk uitgespeeld hè.
Ik zie geen significant verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.
Mooi, nu weet ik dat Ajax dit gaat winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Mahahahaha!
Jammer voor het Nederlandse voetbal maar het blijft heerlijk om de arrogante ajaciedjes op de bek te zien gaan
Dit verrast mij niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb het even in SPSS ingevuld, en er schijnt een causaal verband te zijn tussen zijn huilgezicht en het shirt wat hij draagt.
Yup, eig te hopen dat Ajax het nogg gaat veranderen.quote:
Daar zullen de kantinedame, de materiaalman en de mascotte erg content mee zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan Veltman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |