Ripquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, even tagje weggooien. Anders vergeet ik het.
En de tagjes vaak niet kloppen. Zo was ik als spellchecker blijkbaar redacteur bij Games, Sport en de FP.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.
Je hebt hem van FB gegooid?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die is wel eenwaard
. Toen ik het zag op fb meteen verwijderd.
Foto in dat outfit topic, geen hoofd hehe
Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, even tagje weggooien. Anders vergeet ik het.
Konkofok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.
quote:
Ik heb de frituur aangegooid. Vandaag ook nauwelijks gegetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ermahgerd Mono is spaghetti aan het makenen dat komt fucking goed uit want ik voel een mega vreetkick op komen en heb slechts 1 broodje gegeten vandaag
Typisch FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de tagjes vaak niet kloppen. Zo was ik als spellchecker blijkbaar redacteur bij Games, Sport en de FP.
Doe je geen development meer dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga hem wel missen ja
Maar dan ben ik in ieder geval geen nepcrew meer.
mooie tumblrquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen development meer dan?
Had ik net ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ermahgerd Mono is spaghetti aan het makenen dat komt fucking goed uit want ik voel een mega vreetkick op komen en heb slechts 1 broodje gegeten vandaag
Nooit echt gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh spuit11quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit echt gedaan.Ik wou graag, maar ik kan er geen tijd/motivatie voor vinden.
Die gast die die andere van de fiets traptquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe thanks, post er nauwelijks wat tho
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Die gast die die andere van de fiets trapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |