Wuuuutquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Net alsof je zipjes via je mobiel gaat sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Rez heeft gesproken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Telegram is gewoon een WA-kloon man, als je dat niet ziet na een halve minuut ben je echt konkodom.
Ik wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je zipjes via je mobiel gaat sturen.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat anno 2014 in de Westerse wereld lastig is.
Sowieso is iedereen konkodom, ze geloven niet in het woord van Helix Fossil. #amenquote:
Je bent zelf geloven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen konkodom, ze geloven niet in het woord van Helix Fossil. #amen
Baasachtig het leven programmeren > Nerdachtig programma's programmeren.quote:
Niet snappen.quote:
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligtquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
Dus dan maar gewoon een brave burger zijn en geen terroristische aanvallen plannen via Facebook of Whatsapp
Oh, dan hadden ze m'n baas al lang op moeten pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligt
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
#allhail #helixfossil #amen
Dat klinkt geruststellendquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan hadden ze m'n baas al lang op moeten pakken.
hosselaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
DM jullie nummers voor fissa op je telegram.
jwz.
Laten we maar hopen dat de AIVD wel grapjes kan onderscheidenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligt
Die stuurt de meest ranzige, vage, extreme shit via whatsapp, en dat gaat ook vaak genoeg wel over de grens.quote:
Tot nog toe wel, tenzij ze ergens een dik dossier hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat de AIVD wel grapjes kan onderscheiden
Hahaha wel tof als je baas zulke dingen doet. Mijn baas zou dat nooit doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die stuurt de meest ranzige, vage, extreme shit via whatsapp, en dat gaat ook vaak genoeg wel over de grens.
quote:
Dat ben ik nu deels.quote:
quote:
Faalquote:
Soms is het wel tof, maar het kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha wel tof als je baas zulke dingen doet. Mijn baas zou dat nooit doen.
Je mist nu wel je hoofdletterquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ik heb die shift niet nodig
Je bent zelf een shiftquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ik heb die shift niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |