oh dear de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
GottegotDan heb je al een graflelijk hoofd en -kapsel, laat je je pony nóg meer naar de konko knippen
Niet naar de Konko Kapper gaan dus, daar hebben ze geen smaak/lef om te zeggen dat iets je konko lelijk staat
En die neusringZwijn
Ik ben mobielquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
CRE / LittleBrownie, bedankt!
Zelf niet eens meer in je eigen (ex)subforum kijken en gister ook al mijn quote met link genegeerd
Beter post je wel in je eigen afscheidstopicquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben mobielen ik kijk niet zoveel op FOK
Weet ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo heb ik jou niet in mn lijst
En hoeveel van je vrienden gebruiken het?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De ultieme vervanger van WA. Our saviour.
Allemaal mensen die niet in CRE postenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter post je wel in je eigen afscheidstopic
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
Nou gesprek ging goed, ben er niet veel wijzer uit geworden want ze gaan eerst ff met mijn filiaalmanager bellen.
Ze zoeken wel iemand voor het aantal uren waar ik een contract voor heb, en eigenlijk specifiek voor op de damesschoenen.
Nou heb ik niet zo veel met de damesschoenen afdelingMaar het lijkt me voor hen wel beter als ze daar iemand voor hebben die al een beetje de weg weet dan wanneer ze een nieuwe aannemen die nog helemaal niks van de merchandisecodes weet enzo.
Ik weet nog steeds niks dusWaren wel leuke meiden en volgens mij vonden ze mij ook wel chill, dus dat zit iig wel goed.
Nu maar hopen dat ze me kunnen gebruiken, wordt morgenmiddag teruggebeld
Speesiaal voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mensen die niet in CRE posten![]()
Stuk of vijftien inmiddels.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoeveel van je vrienden gebruiken het?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh toppie
Hoorde ik nou dat je op jonko's trakteert als je wordt aangenomen?!
Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Mensen die WA niet meer gebruiken om dat Facebook het over heeft gekocht
Van mijn vrienden gebruikt alleen LB het, dus blijf voorlopig wel WA gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stuk of vijftien inmiddels.
Dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Meh, ik geef te weinig neuksquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerd
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaienquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Maar wel als iemand me geld geeft en jonko's draait.
Ik merk geen verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Als het vol gaat staan met adds oke... maar het werkt toch nog prima.
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaien
Ja preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Sowieso een neuk geven. Alles ligt toch al op straat.
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Waarom is het beter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Screenshots en beschrijvingen willen we zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Ik iets te veelquote:
Mijn argument om geen neuk te geven:quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik iets te veelIk vind het meer 'eng'vanwege dat Facebook zelf al iedere keer de grens van privacy verlegt, en nu komt echt alle informatie bij hen terecht. Ik denk dat ik google zelfs minder erg vind
Je kan er toch niks tegen doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
En ze konden toch al alles van ons inzien als ze dat nodig achtten dus boeiend
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.quote:
Wat anno 2014 in de Westerse wereld lastig is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn argument om geen neuk te geven:
[..]
Je kan er toch niks tegen doenBehalve geen internet en telefoon gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |