abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136949891
Ik heb het idee dat ik ongesteld word, ondanks de cerazette -O- :(
pi_136950062
Bij cerazette kan je soms bloedverlies hebben. Ook is het zo dat je voelt dat je ongesteld wordt maar het toch niet wordt. Ik voel altijd mijn eisprong en heb af en toe wat kramp maar nooit echt 3-4 dagen bloedverlies zoals bij echte ongesteldheid.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136950296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef bitterend het volgende:
Bij cerazette kan je soms bloedverlies hebben. Ook is het zo dat je voelt dat je ongesteld wordt maar het toch niet wordt. Ik voel altijd mijn eisprong en heb af en toe wat kramp maar nooit echt 3-4 dagen bloedverlies zoals bij echte ongesteldheid.
Oh dat is fijn om te lezen. Merk je dan ook iets van een productiedip?
pi_136950567
Nou ik weet het niet want ik werd pas ongesteld geweest met 15 maanden en toen kolfde ik heel weinig dus ik heb echt geen idee
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136950857
Hopelijk valt t mee Kyara!

Hier lijkt t met 3 druppels bloed ook wel klaar te zijn, dus dat valt weer alles mee! ^O^
-edit- Maar dan wel maar 120cc gekolfd, vanmiddag en vanavond :{ In totaal dus :X

[ Bericht 39% gewijzigd door LadyBlack op 20-02-2014 23:36:44 ]
pi_136961936
Apart ik slik ook Cerazette, maar net als bij mijn eerste kind nog steeds niet ongesteld geweest.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136962614
Ik ben begonnen na mijn eerste menstruatie.
pi_136962880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Linda2205 het volgende:
Ze doen het allebei heel goed. Hanne wasgister 3900gr.

Wrm denk je dat, van de hoeveelheid melk Wup?

Belle..zonder tepelhoedje kan ze wel, maar maar kort.vooral door dat zuinig mondje van dr. Ik voed overdag zittend, tenzij ze echtechtecht niet wil slapen, danga ik nog wel.eens naast haar liggen. Nadeel is dat kleine zus dan ook wil dus ik lig dan alleen maar van links naar rechts te draaien...ze wisselen elkaar mooi af dan :D en het drinken is al heel erg verbeterd, want tot voor kort viel ze na de tsr meteen in slaap door de moeite die haar dat al.gekost had. Gecorrigeerd zijn ze morgen ook pas twee weken natuurlijk. Noah en Lotte waren de eerste week/twee weken ook niet de makkelijkste aan de borst..
O+ O+ Dat klinkt allemaal hartstikke goed! Als ik het zo lees, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ook met het krullipje, probeer echt vooral te voelen. En als het niet fijn voelt, opnieuw proberen. Ook daar zul je dan echt al snel gaan merken dat het beter gaat :* Maar je mag echt heel trots zijn hoor, op jezelf en je meisjes O+ O+
pi_136962894
Pessie al bijna 1 heel jaar *O*
pi_136963676
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:59 schreef bellelena het volgende:

[..]

O+ O+ Dat klinkt allemaal hartstikke goed! Als ik het zo lees, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ook met het krullipje, probeer echt vooral te voelen. En als het niet fijn voelt, opnieuw proberen. Ook daar zul je dan echt al snel gaan merken dat het beter gaat :* Maar je mag echt heel trots zijn hoor, op jezelf en je meisjes O+ O+
Nou! Dat vind ik dus ook. O+ . Super.

Ik merk dat ik behoorlijk rap aan het afvallen ben. Voor de zwangerschap woog ik niet bepaald veel maar daar zit ik alweer bijna op, en voor de borstvoeding is het toch wel fijn als ik wat vetreserves heb. De kraamhulp zei me dat ik niet extra hoef te eten bij de borstvoeding, maar volgens mij klopt dat niet want ik heb heel veel honger, eet meer dan ik normaal zou doen maar blijf afvallen.

Nu zou ik normaalgesproken in zo'n geval meer eieren gaan eten, en kaas en volle kwark e.d. Maar aangezien I. dus best snel last van krampjes heeft, probeer ik wat te minderen met zuivel. Heb jullie goede en gezonde eettips? Ik kan ook niet zo heel lang in de keuken staan overdag, dus het moet snel klaar zijn. Punt is een beetje dat ik niet zo'n broodeter ben, dus even tien boterhammen naar binnen werken krijg ik niet zo goed voor elkaar. Ik grijp nu als ik een hongeraanval heb snel naar ongezondere zaken als chocola, chips en koekjes, maar dat lijkt me ook niet echt een oplossing.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:38:07 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136963769
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:28 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een weigeraar.. Help.
Je had toch al redelijk afgebouwd?
Is je productie mss niet te laag?

Franny, mss noten eten of avocado of zo?
Is er een diëtist waar je een consult kan doen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_136963890
Noten is een goed idee, ja! Eigenlijk kan ik het best zelf wel bedenken ook, het is geloof ik meer dat ik 't lastig vind om er aan te denken nu en bewust te eten. Ik ben zo gericht op de behoeftes van I. dat ik mezelf een beetje vergeet soms. Een diëtist zou ook geen gek idee zijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:46:43 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136963986
Ik geloof dat iig Phaidra ook moest eten om op gewicht te blijven, zij heeft vast ook tips voor je.

En geitenkaas? Die melk is toch lichter verteerbaar? Gekookt eitje is ook goed, ennuhm... draagdoek als je het even klaar moet maken :Y

Oh en de beste tip: vraag aan je partner om 's ochtends je ontbijt klaar te maken. Dat had ik er dan altijd in ieder geval vast in zitten :Y
pi_136964027
Goede vetten eten Franny. Avocado idd, noten, vette vis. Bij bv moet je 500 tot 700 kcal extra eten. Herkenbaar trouwens, ik zit echt een paar kilo onder mijn normale gewicht, niet tof.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:51:49 #40
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136964106
Toch niet eerlijk weer he... ik zit nu op -2 sinds de eerste keer wegen bij de verloskundige, maar nog altijd zo'n 6 kilo boven een goed gewicht :{ En ik snoep heus wel wat, maar ben geen enorme bunkeraar en de maaltijden zijn gewoon gezond.
pi_136965304
Nee, is ook niet eerlijk, LB. Maar dun/slank is niet altijd perse mooier of beter. En ik keek vanmorgen even naar wat zwangerschapsfoto's en voelde me weemoedig worden dat die buik al zo snel helemaal weg is en ik me al bijna niet meer kan voorstellen hoe het voelde. En ik vond het echt heel leuk om hoogzwanger te zijn. ;( .
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:51:19 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136965755
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef Franny_G het volgende:
Nee, is ook niet eerlijk, LB. Maar dun/slank is niet altijd perse mooier of beter. En ik keek vanmorgen even naar wat zwangerschapsfoto's en voelde me weemoedig worden dat die buik al zo snel helemaal weg is en ik me al bijna niet meer kan voorstellen hoe het voelde. En ik vond het echt heel leuk om hoogzwanger te zijn. ;( .
Ohhh herkenbaar!! Ik mis mm buik ook echt O+ fantastisch vond ik het!

En slank is gezonder, maar ik weet dat dun ook geen feestje is hoor. Heb een vriendin van 1.80 die met de grootst mogelijke moeite 50 kilo weegt, tot ze even niet oplet en dan valt ze weer af :X
pi_136966422
Dank jullie wel voor de opbeurende woorden!

Plaatje bij het praatje:
Lotte!
Noah!
pi_136966659
Ohh O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136966927
Mooi Linda O+ O+

herkenbaar pakje
pi_136967020
Klopt :) maar alleen die van Emmy ;)
Lotte!
Noah!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:02:30 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136968401
Geweldig O+
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:19:05 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136968946
Wat lief! O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_136969282
Mn borstschild is lek ;( nu doet mn kolf het niet meer. Ik heb een zacht / flexibel schild op mn medela. Iemand enig idee of deze nog los te bestellen is? Op Internet vind ik alleen maar harde. Neem maar een vrije middag van mn werk want mn tieten staan op klappen.
pi_136969532
Heb medela gebeld en helaas zijn deze schilden niet meer op de markt. Dus moet nu wel aan de gewone. ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')