quote:
Nou! Dat vind ik dus ook.

. Super.
Ik merk dat ik behoorlijk rap aan het afvallen ben. Voor de zwangerschap woog ik niet bepaald veel maar daar zit ik alweer bijna op, en voor de borstvoeding is het toch wel fijn als ik wat vetreserves heb. De kraamhulp zei me dat ik niet extra hoef te eten bij de borstvoeding, maar volgens mij klopt dat niet want ik heb heel veel honger, eet meer dan ik normaal zou doen maar blijf afvallen.
Nu zou ik normaalgesproken in zo'n geval meer eieren gaan eten, en kaas en volle kwark e.d. Maar aangezien I. dus best snel last van krampjes heeft, probeer ik wat te minderen met zuivel. Heb jullie goede en gezonde eettips? Ik kan ook niet zo heel lang in de keuken staan overdag, dus het moet snel klaar zijn. Punt is een beetje dat ik niet zo'n broodeter ben, dus even tien boterhammen naar binnen werken krijg ik niet zo goed voor elkaar. Ik grijp nu als ik een hongeraanval heb snel naar ongezondere zaken als chocola, chips en koekjes, maar dat lijkt me ook niet echt een oplossing.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"