Bij mij voelt het als een opkomende zeurende pijn idd, beetje zo'n menstruatiepijn. Ook steken in m'n baarmoedermond voelde ik..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Kimpossible het volgende:
Hee experts, zijn die golvende zeurende steken achter je bekkenbot / in den doosch ook een soortje voorwerk? Ik dacht bij voorwerk altijd aan een pijnlijke harde buik en verder kon ik me er niks bij voorstellen. Totdat m'n onderbuik en achter t bekkenbot en m'n doosch ineens zeurend stekend zeer gingen doen. Soms voel ik het zelfs on m'n blaas geloof ik? Ik kan niet eens uitleggen hoe het voelt, maar hetgeen door de gyn bestempeld werd als indalingsweeen was toch echt anders
Heb vandaag ook een wat zeurend gevoel daar gehad. Bij mij was hij nog niet ingedaald, dus ik gooi het op druk van baby.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Kimpossible het volgende:
Hee experts, zijn die golvende zeurende steken achter je bekkenbot / in den doosch ook een soortje voorwerk? Ik dacht bij voorwerk altijd aan een pijnlijke harde buik en verder kon ik me er niks bij voorstellen. Totdat m'n onderbuik en achter t bekkenbot en m'n doosch ineens zeurend stekend zeer gingen doen. Soms voel ik het zelfs on m'n blaas geloof ik? Ik kan niet eens uitleggen hoe het voelt, maar hetgeen door de gyn bestempeld werd als indalingsweeen was toch echt anders
Beeb ligt al helemaal ingedaald; dieper kan niet (tenzij bevalling haha), kun je dan toch aanhoudend indalingsweeen hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Heb vandaag ook een wat zeurend gevoel daar gehad. Bij mij was hij nog niet ingedaald, dus ik gooi het op druk van baby.
Bij mijn dochter heb ik indalingsweeen gehad en die waren dusdanig vervelend dat ik er de halve nacht van wakker lag.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik een pijnlijkere versie had en jij ook indalingsweeen hebt.
Geen idee wat het is. Al hoop ik wel voor je dat die pijntjes gewoon iets doen. Alvast een paar cm cadeau krijgen voor de bevalling überhaupt begonnen is lijkt me fijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Beeb ligt al helemaal ingedaald; dieper kan niet (tenzij bevalling haha), kun je dan toch aanhoudend indalingsweeen hebben?
Tis gewoon echt een gek soort steken. In een soort golfje dus.
Het maakt me nieuwsgierig haha! En als t oplevert wat het bij klap heeft gedaan, yes please!
Ik zei gisteren ook tegen mijn vriend dat ik echt zin heb in het leven met zn drietjes, maar niet in al dat bezoek dat mijn baby vast wil houden. Nu is hij echt nog van mij, ik wil hem helemaal niet delenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Kimpossible het volgende:
Oehhelemaal niet vervelend dus!
Vandaag zei iemand me 'geniet nog even van de tijd dat je je meiske voor jezelf hebt' en toen ineens realiseerde ik me dat het inderdaad wel heel bijzonder is om nog even zo dicht bij elkaar te zijn.En dat ik r straks met de wereld moet delen
/emo
Dussehm LLM's: geniet nog even, al is het zwaar
Nummertje 4quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Kimpossible het volgende:
Ja, ti's een beetje de balans zoeken tussen echt nog even genieten en zo graag dat kleine mensje willen ontmoeten. Lastig wel hoor, vind ik. Tis zo bijzonder![]()
En lekker Choco ijs!![]()
Staan jullie al in de top 5? Dan sta ik ook ineens wel heul dicht bij de top![]()
En ik had bog helemaal niet gejompeld voor Spees! Oeps! Bij dezenvoor je kuiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nuweer klaar met zeiken
NZ nog gefeliciteerd met mini!![]()
Vind je het raar? 2 mannekes in je bol...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben trouwens echt een dikkie nu. Ik pas gewoon mijn huispakken/pyjama's niet meer, die zitten gewoon strak om mijn buik heen. Zo strak dat ik er niet meer lekker in kan slapen.![]()
Nu slaap ik in werk t-shirts van mijn man, dat is het enige wat nog enigszins past.
Misschien haal je iedereen wel in! 3cm is een lekker begin!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Het rommelt hier! Maar dat zal straks wel weer afnemen. Ga zo maar proberen te slapen en er niet te veel over nadenken.
Spannend
Professor Heymansquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef bitterend het volgende:
Wellicht ook interessant voor aanstaande moeders:
http://www.volkskrant.nl/(...)-slimmer-maken.dhtml
Zo jij weet de spanning er weer in te gooien hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Het rommelt hier! Maar dat zal straks wel weer afnemen. Ga zo maar proberen te slapen en er niet te veel over nadenken.
Spannend
Zeg eh.. dat NZ ons heeft ingehaald is al erg genoeg. Wacht maar op je beurtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Spannend
Ik zou het wel proberen. Daar kunnen ze het beste een en ander uit halen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chanty het volgende:
Morgen controle bij de VK en moet ook urine meenemen. Weet iemand van jullie of het uitmaakt of dat ochtendurine is of niet?
Wat moet er bij jou gebeuren om eens lui op je kont te gaan zitten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohjee, mijn auto heeft een lekke band.Die gaan we maar snel even laten maken vandaag. Ik heb echt mijn schoonvader uit zijn bed gebeld net om te vragen of ik zijn auto mag lenen.
De arme man lag nog lekker te soezen omdat het toch slecht weer is.
Maar hij komt wel de auto brengen zometeen, de lieverd.![]()
Ga ik maar weer verder met mijn nesteldrang. Bed is al gewassen, fornuis en aanrecht helemaal gesopt, was opgevouwen, strijk klaargelegd en ik ga zo boodschappen doen en stofzuigen. Ik hou van schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Zitten er bij jou ook zoveel vieze mensen in de wachtkamer? Viel mij toen op, veel smoezelige mensen met dito lichaamsgeuren die in het ergste geval ook nog met allerlei vieze potjes aankwamen... Huuuhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Net de glucosetest gehad. Drankje viel me erg mee! Wel nu tot 10.15 wachten, nuchter. En ik heb zo'n hongerheb steeds vlagen van misselijkheid. Straks genieten van
eten
Ja klopt! Bah bah en nog eens bah.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Succes! Zitten er bij jou ook zoveel vieze mensen in de wachtkamer? Viel mij toen op, veel smoezelige mensen met dito lichaamsgeuren die in het ergste geval ook nog met allerlei vieze potjes aankwamen... HuuuhDie twee uur wachten duurde lang
Ik voelde me ook zo beroerd tijdens het wachten... Succes nog even! En hopen op een goede uitslag!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja klopt! Bah bah en nog eens bah.
En ik voel me zo moooooeeee!!
Nouja nog een half uurtje gelukkig. En ben heel blij dat m'n man mee is en niet in de tussentijd naar huis is gegaan
Ik hield van de week het drankje nauwelijks binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Net de glucosetest gehad. Drankje viel me erg mee! Wel nu tot 10.15 wachten, nuchter. En ik heb zo'n hongerheb steeds vlagen van misselijkheid. Straks genieten van
eten
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef BlueEyes het volgende:
TAP had jij niet eens een keer een linkje gepost over een of ander schaapje met geluid en lichtje?
Of was dat iemand anders?
Yup, die kon ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.eenkraamkado.n(...)adeau-voor-elke-baby
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, klaar. En OMG we liepen t zkh uit, stond er een taxi met ernaast n babyuitzet (maxi cosi en zooi). En een meid achterin (de moeder) die al joggingbroek aan de onderkant vasthoudend naar een verpleegster riep, 'de baby is er al!'.
Kreeg spontaan rillingen. Het zou je gebeuren!!
OMGquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, klaar. En OMG we liepen t zkh uit, stond er een taxi met ernaast n babyuitzet (maxi cosi en zooi). En een meid achterin (de moeder) die al joggingbroek aan de onderkant vasthoudend naar een verpleegster riep, 'de baby is er al!'.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou die broek zat ook niet gewoon meer hoor! Maar heb verder niet uitgebreid gekekenben eigenlijk heel hard doorgelopen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohh, ik word er zelfs een beetje emo vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:44 schreef marel88 het volgende:
Wat bizar, het zal je gebeuren, een baby in de taxi!
Ik las nieuws van NZ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam! Lekker dat jullie al thuis zijn en dat hij goed drinkt. Goede kraamtijd gewenst!
Hier 2 mijlpalen: gisteren voor de laatste keer de MvM flessen aan dew eg gezet! Blij dat ik heb kunnen bijdragen maar ik ga ze niet missen...
En ik dacht al steeds beweging te voelen in m'n buik, al weken, maar net was ik even aan het relaxen in m'n bureaustoel op m'n werk en voelde ik voor het eest echte schopjes! Zonder twijfel, echt een supermooi gevoel
. M'n man geappt en we werden er allebei gewoon emo van. Dit kindje doet het echt en dat gaan we nu heel regelmatig merken!
vriendin heeft hem laatst als kraamcadeau gegeven, en ik vind hem ook zooo leuk, vandaar dat ik meteen wist wat je bedoelde!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef BlueEyes het volgende:
Ik wist niet meer wie over Ewan was begonnen, weet alleen dat ik het een leuk ding vond toen.
Denk er ook over na 'm aan te schaffen. Of als kraamkadootje te vragen.
Morgen echo inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat mooi Marel!
Morgen een echo Soesa? Spannend!
Ik vind het wachten op de eerste afspraak een stuk makkelijker op dagen dat ik werk, dan heb ik ook geen tijd om er aan te denken. Nu ben ik vrij en maak ik me weer drukker dat er vast niks te zien is en dat ik iedereen voor de gek heb gehouden![]()
Nouja, nog vier nachtjes slapen..
Er zijn best al wat mensen die het weten hier. M'n schoonouders, mijn moeder, zus, schoonzus en een aantal vriendinnnen. Op m'n werk weten mijn directeur, leidinggevende en naaste collega 't al. Ik zat steeds zo enorm te gapen en in te storten dat ik het maar moeilijk geheim kon houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:59 schreef marel88 het volgende:
Heel herkenbaar, IMA, en in mijn onzekere weken had ik 2 weken vakantie. Ik was blij dat ik weer kon werken. Hoop dat jij ook weer snel vertrouwen krijgt. Wat leuke dingen plannen ter afleiding?
Spannend, Soesa, ik duim voor een mooie echo morgen! Weet jouw omgeving al dat je zwanger bent of ga je dat na de echo vertellen?
Ik hoop ook dat je babies nog even lekker in de buik blijven Nikki. En wat een heerlijke peuterlogica. Het is echt moeilijk voor te stellen voor een kleintje hè, zeker als grote mensen ook niet precies weten wanneer het zal gebeuren.
Ja, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Fee-nix het volgende:
Soesa morgen echo, leuk en spannend. Hier weten dit keer ook best veel mensen al dat ik zwanger ben en ik ben nog geeneens 6 weken
. Achja, t zijn allemaal mensen die ik het ook zou vertellen als t mis zou zijn
.
De afweging die wij toen gemaakt hebben was: heb ik steun aan die mensen als het wel mis blijkt te zijn of mis gaat.... En op basis van dat antwoord besloten om het wel of niet te vertellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jeetje TAP, wat heftig! Lijkt me inderdaad heel erg schrikken om te zien!
En soesa morgen echo, veel plezier![]()
Hopelijk blijven ze nog even zitten Nikki, nog even veilig dichtbij! Lief verhaal ook met de kalender![]()
Ik heb me net aangemeld voor MvM, maar wel alvast aangegeven dat ik de flessen zelf wil afgeven. Ik ken mijn buren een beetje en als ik iets buiten zet, gaat mijn buurvrouw gelijk op onderzoek uit waarschijnlijk
Wij hebben het tot nu toe alleen gelijk de (schoon)ouders verteld, morgen gaan we bij mijn ouders eten en dan zijn mijn broer en zus er ook bij.
Ik twijfel nog of ik het al zal vertellen, of toch nog even wachten op die eerste echo.
Ik vind die onzekerheid zo lastig, van mij mogen ze het allemaal weten, maar wat nu als de echo slecht nieuws blijkt te zijn? En hoe groot is die kans dat het niet goed zal zijn?
Pff leuk hoor, die twijfels
Ah, mooi hoor. Ik word er met terugwerkende kracht ook weer emo van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:44 schreef marel88 het volgende:
En ik dacht al steeds beweging te voelen in m'n buik, al weken, maar net was ik even aan het relaxen in m'n bureaustoel op m'n werk en voelde ik voor het eest echte schopjes! Zonder twijfel, echt een supermooi gevoel
. M'n man geappt en we werden er allebei gewoon emo van. Dit kindje doet het echt en dat gaan we nu heel regelmatig merken!
Nee johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
De eerste keer hebben we het bewust stil gehouden tot aan de echo, maar toen die niet goed was heb ik het toch wel aan iedereen verteld. Ik ben veel te slecht in faken, mijn verdriet was zo obvious, en op di manier kon ik ook mezelf een beetje in bescherming nemen tegen "grappige" opmerkingen als "Zo, jullie zijn toch al zeker xx maanden getrouwd, wanneer komt de kleine!" etc.
De tweede keer was ik helemaal niet blij en heb het daarom tegen niemand verteld. Ik wilde helemaal geen felicitaties.
Hoe het een volgende keer gaat lopen, geen idee. De hele wereld weet toch al waar we mee bezig zijn dus een leuke verrassing is het dan toch niet meerIk zie dat echt zo voor me, dat ik dat vertel, en dat mensen dan zeggen van goh, alweer
![]()
Anyway, elke situatie is anders en er is geen gouden regel voor hoe het zou moeten. Als je maar doet waar je je zelf het prettigst bij voelt!
Ik hoop en denk dat dat niet zo is de volgende keer bij julliequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe het een volgende keer gaat lopen, geen idee. De hele wereld weet toch al waar we mee bezig zijn dus een leuke verrassing is het dan toch niet meerIk zie dat echt zo voor me, dat ik dat vertel, en dat mensen dan zeggen van goh, alweer
![]()
Anyway, elke situatie is anders en er is geen gouden regel voor hoe het zou moeten. Als je maar doet waar je je zelf het prettigst bij voelt!
Is net collega-vriendinnetje van mij ook gebeurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:43 schreef Franny_G het volgende:
Een vriendin van me vertelde van een collega. Voor het eerst zwanger, op natuurlijke wijze. Blijkt ze een drieling te verwachten!
Ja, dat is ook wel zo. Ik projecteer mijn eigen gevoelens wellicht te veel op anderen somsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:45 schreef Take_A_Picture het volgende:
Stormqueen, juist dat je, nadat het twee keer niet goed is gegaan, dan wel weer zwanger bent vinden mensen heel leuk. Althans, mijn ervaring is dat mensen helemaal enthousiast (en sommigen zelfs emotioneel) waren toen ik weer zwanger was na m'n miskraam.
Ja, ze weten dat je ermee bezig bent dus echt verrassend is het niet, maar er komt ineens dan ook een gunfactor bij kijken. En dat vond ik toen heel hartverwarmend!
Dan moet je ergens nóg een lelijk familie wiegje vandaan halenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Ik projecteer mijn eigen gevoelens wellicht te veel op anderen soms![]()
Een spontane drieling, daar zou ik wel een hartverzakking van krijgen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan moet je ergens nóg een lelijk familie wiegje vandaan halen.
gewoon stapelen. Deden ze vruuger ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan moet je ergens nóg een lelijk familie wiegje vandaan halen.
Dat je een half jaar na dato nog de muisjes tussen de naden van je houten vloer terugvindtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Dot. het volgende:
Ik ken iemand die kwam er pas achter dat het een drieling was toen ze net bevallen was van de eerste twee. Was wel bijna 30 jaar geleden
Ik had een lumineus idee om geen beschuit met muisjes te hoeven kopen. Een blauwe koek ipv een roze koek! Bestaan die dingen dus nietIk heb geen zin om zelf vanalles te maken en ik hoef ook geen 2 kilo chocoladeflikken met muisjes... En beschuit met muisjes vinden we allebei iets dat je eet omdat het erbij hoort, maar eigenlijk is het helemaal niet lekker en ik vind het een kruimelzooi.
Nja, ik vind het wel leuk als het blauw is, maar het hoeven van mij geen muisjes te zijn...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan haal je toch gewoon iets anders lekkers? Hoeft toch niet blauw te zijn? (of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?)
Blauwe petitfourtjes bestellen bij de bakker? Die gooi je dan in de vriezer en als je visite krijgt leg je er een paar uit, die zijn zo ontdooidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nja, ik vind het wel leuk als het blauw is, maar het hoeven van mij geen muisjes te zijn...
Nou, gelukkig zei ik niet iets heel geksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ga blauwe petit fours doen op het kraamfeest. Maar dat is niet goed te bewaren dus lastig als je af en toe kraamvisite hebt.
Dat! Die dingen kwam ik nog tijden overal tegenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat je een half jaar na dato nog de muisjes tussen de naden van je houten vloer terugvindt
Je kan ze misschien bestellen bij een bakker? Mijn collega heeft 't wel eens nagevraagd en het was bij die betreffende bakker geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Dot. het volgende:
Ik ken iemand die kwam er pas achter dat het een drieling was toen ze net bevallen was van de eerste twee. Was wel bijna 30 jaar geleden
Ik had een lumineus idee om geen beschuit met muisjes te hoeven kopen. Een blauwe koek ipv een roze koek! Bestaan die dingen dus nietIk heb geen zin om zelf vanalles te maken en ik hoef ook geen 2 kilo chocoladeflikken met muisjes... En beschuit met muisjes vinden we allebei iets dat je eet omdat het erbij hoort, maar eigenlijk is het helemaal niet lekker en ik vind het een kruimelzooi.
Wij hebben niet zoveel ruimte in de vriezer en die wilde ik handig volgooien met brood en ander eten...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:14 schreef Limone het volgende:
Ik had cupcakes met roze botercrème (en roze muisjes). Een week van te voren een batch gemaakt, in de vriezer gegooid (incl. botercrème) en klaar! Ik kreeg nog veel lof op het moment suprême. Het hielp alleen niet dat de kraam ze steeds heel blij aankondigde als 'de geboortecupcakes!!!!'Wij werden er een beetje giechelig van.
http://www.geboortegebakjes.nl/product/geboortegebakjesjongen/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben niet zoveel ruimte in de vriezer en die wilde ik handig volgooien met brood en ander eten...
Petit fours zijn idd wel erg lekker, maar niet heel handig te bewaren nee.
Ik hou heel erg van bakken, maar ik zie mezelf niet in de kraamweek koekjes of cakejes maken omdat er nieuw bezoek komt
Dat kan ik nog wel even proberen ja, thanks! Ik wilde ook al langs een chocolatier lopen, misschien kunnen zij wat minder van die flikken bestellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je kan ze misschien bestellen bij een bakker? Mijn collega heeft 't wel eens nagevraagd en het was bij die betreffende bakker geen enkel probleem.
Beschuit met muisjes
Ze zien er ook niet heel lekker uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.geboortegebakjes.nl/product/geboortegebakjesjongen/
Ik denk wel dat het je je glazuur kost
Ohja, een grote vriezer is wel praktisch (quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben niet zoveel ruimte in de vriezer en die wilde ik handig volgooien met brood en ander eten...
Petit fours zijn idd wel erg lekker, maar niet heel handig te bewaren nee.
Ik hou heel erg van bakken, maar ik zie mezelf niet in de kraamweek koekjes of cakejes maken omdat er nieuw bezoek komt
quote:
Je loopt een ware smaaksensatie misquote:De geboortegebakjes bestaan uit een opgerolde en getrempeerde kapsel met van binnen een heerlijke crèmevulling. De rand van de vulling is voorzien van een laag marsepein. De combinatie van deze ingrediënten zorgen voor een ware smaaksensatie
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, een grote vriezer is wel praktisch (). Dan gewoon fabriekscakejes met boter en blauwe muisjes? Die dingen kan je volgens mij jaaaaren bewaren. (En zijn stiekem misschien nog lekkerder..
)
Oeh, dat is idd ook een goed idee! Of met witte chocoladepasta, dat blijft nog langer goed dan slagroomquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
En gewoon cupcakes waar je bij het serveren slagroom op doet met een paar muisjes of van die blauwe suikertjes of blauwe hagelslagjes op doet?
Kom ik ze bij jou eten als jij bevallen bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Je loopt een ware smaaksensatie mis
Dat heeft de AH al gedaan voor me!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef Limone het volgende:
oh![]()
Wat jammer dat ik niet meer zwanger ben..
Door die witte chocoladepasta kan je ook weer blauwe kleurstof doen.
Maar wel blauwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Limone het volgende:
Desillusie in een potje. Niet lekker en knettert ook niet zo veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh spannend RFR!
Oeh, dat is een leuk experimentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Limone het volgende:
Helemaal gelijk! En niemand gaat tegen een kraamvrouw zeggen dat het niet te nakken is.
gehehhequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oeh, dat is een leuk experiment![]()
Spannend RFR! Vind je het jammer of kijk je er toch ook wel een beetje naar uit?
Ik had gedacht dat ik het heel vervelend zou vinden maar ik vind het vooral heel spannend. Had mezelf ook ingesteld op zondag dus dan is het wel gek dat je 'opeens' morgen al moet komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:40 schreef Dot. het volgende:
Spannend RFR! Vind je het jammer of kijk je er toch ook wel een beetje naar uit?
Potver je hebt gelijk! Aaahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef RunForrestRun het volgende:
Bijna mama!
Zou Burdie al mama zijn? Die heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen vandaag.
Je vergeet jezelf even met je 3cm en voorwerk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:41 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Potver je hebt gelijk! Aaah, alle 2 (bijna) mama!
Ben er gewoon hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef RunForrestRun het volgende:
Bijna mama!
Zou Burdie al mama zijn? Die heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen vandaag.
Haha ik mag pas na Burdie en RFR, soort van haaaaastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je vergeet jezelf even met je 3cm en voorwerk?
Doe maarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef Burdie het volgende:
Succes morgen RFR.
Sorry voor het verder niet bijlezen en reageren, ik ben zooooo moe en ga lekker een paar uurtjes slapen.
Misschien is baby ook bij aan het slapen voor de zware taak die voor hem ligt.... Hou volquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef Burdie het volgende:
Hij lag zo stil op de echo... geen prettig beeld.
Soesjes met witte chocolade!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Burdie het volgende:
Beschuit met muisjes vind ik ook heerlijk.
Als alternatief zou je ook soesjes in witte chocolade kunnen dopen, en er dan muisjes overheen sprinkelen.
Van slapen knap je open baby hield net een buikfeestje
. Mijn man haalt zo pizza's, dus ik ben weer blij!
Fijn te lezen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Burdie het volgende:
Beschuit met muisjes vind ik ook heerlijk.
Als alternatief zou je ook soesjes in witte chocolade kunnen dopen, en er dan muisjes overheen sprinkelen.
Wat fijn van de beeb! En eetze...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Burdie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live the life you love, love the life you live.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer dames die in t 2e trimester totaal libidoloos zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Boksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Je werkt het normaal vàker dan twee keer per week bij?
Ik kruip nu naar mijn slonzenhoekje geloof ik
+1quote:
*kruipt er naast*quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Je werkt het normaal vàker dan twee keer per week bij?
ik wilde juist niet met een kleuterfoef bevallenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg altijd enorme jeuk de dag na het scheren, dus dan loop ik om de dag genant te krabben
Ik begrijp zelf ook de angst om zichtbare haren tijdens de bevalling niet zo, maar wellicht word ik daar nog anders in
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Omg, vriendinnetje stiekem al verteld dat ik zwanger ben, blijkt zij ook stiekem al zwanger te zijn! We schelen 3 weken ofzomoest er bijna van huilen
Omg, vriendinnetje stiekem al verteld dat ik zwanger ben, blijkt zij ook stiekem al zwanger te zijn! We schelen 3 weken ofzomoest er bijna van huilen
een agenda? en dan even de weken tellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Weet iemand van jullie een handige app of een site waarop je kunt zien hoeveel weken je op een bepaalde datum bent? Dus niet vandaag, maar bijvoorbeeld 10 april of zo.
Haha, jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
een agenda? en dan even de weken tellen?
of is dat te makkelijk gedacht?
oh, dan weet ik het niet.quote:
http://www.tipswerkendeou(...)datum-berekenen.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Weet iemand van jullie een handige app of een site waarop je kunt zien hoeveel weken je op een bepaalde datum bent? Dus niet vandaag, maar bijvoorbeeld 10 april of zo.
Oh, verrek! Nog nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
IMA, wanneer was de eerste dag van jouw laatste menstruatie? Gezien jouw UD moet dat òf in week 1, òf in week 52 geweest zijn? Dan is het al vrij eenvoudig
Dit inderdaad, ik voelde me al even een heel lui varken, maar gelukkig is het best druk in het slonshoekjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
*kruipt er naast*![]()
Met twee keer in de maand mag m'n man blij zijn
Dan is het makkelijk, dan neem je het weeknummer min 1 en dan ben je zoveel wekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, verrek! Nog nooit aan gedachtdat was 29/12 idd
Cantare, die link is een beetje in de war, als ik 29/12 invul zegt ie dat de bevruchting op 15/12 was
Ja! Het is week 8, en zondag, laatste dag van de week ben ik ook 8 weken. Dus dit is de 8e week.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is het makkelijk, dan neem je het weeknummer en dan ben je zoveel weken
Laatst wilde ik het heel enthousiast gaan bijwerken. Ik schrok serieus van hoeveelheid vacht die eraf kwamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nawwwww!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dat wel gehad met mijn rugklachten. Dat ik halverwege niet meer verder kon. Dat je wel voèlt dat het er uit moet zien als een tondeusebeurt waarbij halverwege het kammetje er af viel, maar je gewoon de kracht niet kan opbrengen om er wat beters uit te persen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laatst wilde ik het heel enthousiast gaan bijwerken. Ik schrok serieus van hoeveelheid vacht die eraf kwam![]()
En het ergste was nog, dat ik nog niet eens klaar was. Heb het halverwege de scheersessie gewoon opgegeven
Dus nu heb je een punkbever?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laatst wilde ik het heel enthousiast gaan bijwerken. Ik schrok serieus van hoeveelheid vacht die eraf kwam![]()
En het ergste was nog, dat ik nog niet eens klaar was. Heb het halverwege de scheersessie gewoon opgegeven
Jaaaaa, zo moet het er inderdaad uit hebben gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat wel gehad met mijn rugklachten. Dat ik halverwege niet meer verder kon. Dat je wel voèlt dat het er uit moet zien als een tondeusebeurt waarbij halverwege het kammetje er af viel, maar je gewoon de kracht niet kan opbrengen om er wat beters uit te persen?
Deal!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:50 schreef Kimpossible het volgende:
RFR, zullen we doen dat ik morgen tot een uur of 1 uitslaap en dat jij dan al op een flink aantal Cm's zit en hier een laatste update doet voor je mag gaan persen? Offeuh dat je baby er al is ofzo![]()
Live inleiding ftw!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh wat heerlijk als je je kindje al voelt... Ik ga er maar vanuit dat het nog wel een tijdje duurt hier...
Eigenlijk moet ik onwijs slapen mja maagzuur.... maar....
15 weken
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:24 schreef Burdie het volgende:
Soesa, gefeliciteerd.
Ik mag weer naar huis, we hebben weer een blije, dansende baby gezien op de echo. Hij smikkelde van het vruchtwater.
Wat fijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Spannend hier! Succes meiden!
Nikki, ik zou ff bellen hoor! Beter een keer te veel dan een keer te weinig.
Net een goede echo gehad! 1 kloppend hartje gezien en ik ben 2 dagen vooruit gezet. Nieuwe due date: 23 september!
Ik lees er tegenstrijdige berichten over, het zou idd niet zo fijn zijn. Maar ik probeer het max 1 keer per week te gebruiken en dan echt maar een aantal seconden.. Zodra ik het hartje hoor, ben ik gerustgesteld en gaat de doppler weer af..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Amsel het volgende:
Zag dat StephanieV iets zei over zelf met de doppler luisteren. Wij hebben een Angelsound gekregen en één keer gebruikt. Maar ik lees ook dat het niet fijn zou zijn voor je kindje. Weten jullie daar meer over?
Pas wel op met de angelsounds, het is bij mij op dit moment erg lastig de babies te onderscheiden. Zelfs met de ctg werd af en toe dezelfde hartslag opgepikt in plaats van twee verschillende, terwijl de banden echt op heel verschillende plekken zaten. Niet dat ik je bang wil maken, maar mijn voorkeur zou tegenwoordig uitgaan naar het ziekenhuis bellen, want met de angelsounds zou je dus ook de fout in kunnen gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:38 schreef Musique het volgende:
Wat fijn Burdie![]()
RFR een fijne bevalling gewenst![]()
Soesa ik lees helemaal over jouw post heen. Van harteEn ook nog eens 2 dagen vooruit gezet
![]()
Nikki wat jij beschrijft heb ik héél regelmatig. Zowiezo heb ik 1 baby altijd veel minder gevoeld omdat de placenta aan haar kant zit, en ook nog eens half anterieur is. Maar sinds anderhalve week voel ik beide baby's nog maar erg weinig. En als ik er een voel weet ik niet welke het is. 's Avonds als ik op de bank lig voel ik het meest. Ik denk dat ze gewoon bijna geen ruimte meer hebben. Iedere week in het ziekenhuis is alles altijd goed en daar trek ik me dan maar weer een weekje aan op, maar ik ben eigenlijk aan de lopende band ongerust. Soms luister ik nog met de old school angelsounds of ik de hartjes hoor en dat is altijd het geval. Wou dat ik het van me af kon zetten, die ongerustheid...
Ik zou echt zo'n rottige zwangerschap gehad hebben zonder dat dingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:28 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik lees er tegenstrijdige berichten over, het zou idd niet zo fijn zijn. Maar ik probeer het max 1 keer per week te gebruiken en dan echt maar een aantal seconden.. Zodra ik het hartje hoor, ben ik gerustgesteld en gaat de doppler weer af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |