Bij mij voelt het als een opkomende zeurende pijn idd, beetje zo'n menstruatiepijn. Ook steken in m'n baarmoedermond voelde ik..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Kimpossible het volgende:
Hee experts, zijn die golvende zeurende steken achter je bekkenbot / in den doosch ook een soortje voorwerk? Ik dacht bij voorwerk altijd aan een pijnlijke harde buik en verder kon ik me er niks bij voorstellen. Totdat m'n onderbuik en achter t bekkenbot en m'n doosch ineens zeurend stekend zeer gingen doen. Soms voel ik het zelfs on m'n blaas geloof ik? Ik kan niet eens uitleggen hoe het voelt, maar hetgeen door de gyn bestempeld werd als indalingsweeen was toch echt anders
Heb vandaag ook een wat zeurend gevoel daar gehad. Bij mij was hij nog niet ingedaald, dus ik gooi het op druk van baby.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:16 schreef Kimpossible het volgende:
Hee experts, zijn die golvende zeurende steken achter je bekkenbot / in den doosch ook een soortje voorwerk? Ik dacht bij voorwerk altijd aan een pijnlijke harde buik en verder kon ik me er niks bij voorstellen. Totdat m'n onderbuik en achter t bekkenbot en m'n doosch ineens zeurend stekend zeer gingen doen. Soms voel ik het zelfs on m'n blaas geloof ik? Ik kan niet eens uitleggen hoe het voelt, maar hetgeen door de gyn bestempeld werd als indalingsweeen was toch echt anders
Beeb ligt al helemaal ingedaald; dieper kan niet (tenzij bevalling haha), kun je dan toch aanhoudend indalingsweeen hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:34 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Heb vandaag ook een wat zeurend gevoel daar gehad. Bij mij was hij nog niet ingedaald, dus ik gooi het op druk van baby.
Bij mijn dochter heb ik indalingsweeen gehad en die waren dusdanig vervelend dat ik er de halve nacht van wakker lag.
Kan natuurlijk ook zijn dat ik een pijnlijkere versie had en jij ook indalingsweeen hebt.
Geen idee wat het is. Al hoop ik wel voor je dat die pijntjes gewoon iets doen. Alvast een paar cm cadeau krijgen voor de bevalling überhaupt begonnen is lijkt me fijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Beeb ligt al helemaal ingedaald; dieper kan niet (tenzij bevalling haha), kun je dan toch aanhoudend indalingsweeen hebben?
Tis gewoon echt een gek soort steken. In een soort golfje dus.
Het maakt me nieuwsgierig haha! En als t oplevert wat het bij klap heeft gedaan, yes please!
Ik zei gisteren ook tegen mijn vriend dat ik echt zin heb in het leven met zn drietjes, maar niet in al dat bezoek dat mijn baby vast wil houden. Nu is hij echt nog van mij, ik wil hem helemaal niet delenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Kimpossible het volgende:
Oehhelemaal niet vervelend dus!
Vandaag zei iemand me 'geniet nog even van de tijd dat je je meiske voor jezelf hebt' en toen ineens realiseerde ik me dat het inderdaad wel heel bijzonder is om nog even zo dicht bij elkaar te zijn.En dat ik r straks met de wereld moet delen
/emo
Dussehm LLM's: geniet nog even, al is het zwaar
Nummertje 4quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:52 schreef Kimpossible het volgende:
Ja, ti's een beetje de balans zoeken tussen echt nog even genieten en zo graag dat kleine mensje willen ontmoeten. Lastig wel hoor, vind ik. Tis zo bijzonder![]()
En lekker Choco ijs!![]()
Staan jullie al in de top 5? Dan sta ik ook ineens wel heul dicht bij de top![]()
En ik had bog helemaal niet gejompeld voor Spees! Oeps! Bij dezenvoor je kuiken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nuweer klaar met zeiken
NZ nog gefeliciteerd met mini!![]()
Vind je het raar? 2 mannekes in je bol...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben trouwens echt een dikkie nu. Ik pas gewoon mijn huispakken/pyjama's niet meer, die zitten gewoon strak om mijn buik heen. Zo strak dat ik er niet meer lekker in kan slapen.![]()
Nu slaap ik in werk t-shirts van mijn man, dat is het enige wat nog enigszins past.
Misschien haal je iedereen wel in! 3cm is een lekker begin!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Het rommelt hier! Maar dat zal straks wel weer afnemen. Ga zo maar proberen te slapen en er niet te veel over nadenken.
Spannend
Professor Heymansquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef bitterend het volgende:
Wellicht ook interessant voor aanstaande moeders:
http://www.volkskrant.nl/(...)-slimmer-maken.dhtml
Zo jij weet de spanning er weer in te gooien hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Het rommelt hier! Maar dat zal straks wel weer afnemen. Ga zo maar proberen te slapen en er niet te veel over nadenken.
Spannend
Zeg eh.. dat NZ ons heeft ingehaald is al erg genoeg. Wacht maar op je beurtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef klaprooss het volgende:
Spannend
Ik zou het wel proberen. Daar kunnen ze het beste een en ander uit halen toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Chanty het volgende:
Morgen controle bij de VK en moet ook urine meenemen. Weet iemand van jullie of het uitmaakt of dat ochtendurine is of niet?
Wat moet er bij jou gebeuren om eens lui op je kont te gaan zitten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohjee, mijn auto heeft een lekke band.Die gaan we maar snel even laten maken vandaag. Ik heb echt mijn schoonvader uit zijn bed gebeld net om te vragen of ik zijn auto mag lenen.
De arme man lag nog lekker te soezen omdat het toch slecht weer is.
Maar hij komt wel de auto brengen zometeen, de lieverd.![]()
Ga ik maar weer verder met mijn nesteldrang. Bed is al gewassen, fornuis en aanrecht helemaal gesopt, was opgevouwen, strijk klaargelegd en ik ga zo boodschappen doen en stofzuigen. Ik hou van schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Zitten er bij jou ook zoveel vieze mensen in de wachtkamer? Viel mij toen op, veel smoezelige mensen met dito lichaamsgeuren die in het ergste geval ook nog met allerlei vieze potjes aankwamen... Huuuhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Net de glucosetest gehad. Drankje viel me erg mee! Wel nu tot 10.15 wachten, nuchter. En ik heb zo'n hongerheb steeds vlagen van misselijkheid. Straks genieten van
eten
Ja klopt! Bah bah en nog eens bah.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:55 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Succes! Zitten er bij jou ook zoveel vieze mensen in de wachtkamer? Viel mij toen op, veel smoezelige mensen met dito lichaamsgeuren die in het ergste geval ook nog met allerlei vieze potjes aankwamen... HuuuhDie twee uur wachten duurde lang
Ik voelde me ook zo beroerd tijdens het wachten... Succes nog even! En hopen op een goede uitslag!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ja klopt! Bah bah en nog eens bah.
En ik voel me zo moooooeeee!!
Nouja nog een half uurtje gelukkig. En ben heel blij dat m'n man mee is en niet in de tussentijd naar huis is gegaan
Ik hield van de week het drankje nauwelijks binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Net de glucosetest gehad. Drankje viel me erg mee! Wel nu tot 10.15 wachten, nuchter. En ik heb zo'n hongerheb steeds vlagen van misselijkheid. Straks genieten van
eten
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef BlueEyes het volgende:
TAP had jij niet eens een keer een linkje gepost over een of ander schaapje met geluid en lichtje?
Of was dat iemand anders?
Yup, die kon ik niet meer vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.eenkraamkado.n(...)adeau-voor-elke-baby
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, klaar. En OMG we liepen t zkh uit, stond er een taxi met ernaast n babyuitzet (maxi cosi en zooi). En een meid achterin (de moeder) die al joggingbroek aan de onderkant vasthoudend naar een verpleegster riep, 'de baby is er al!'.
Kreeg spontaan rillingen. Het zou je gebeuren!!
OMGquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, klaar. En OMG we liepen t zkh uit, stond er een taxi met ernaast n babyuitzet (maxi cosi en zooi). En een meid achterin (de moeder) die al joggingbroek aan de onderkant vasthoudend naar een verpleegster riep, 'de baby is er al!'.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou die broek zat ook niet gewoon meer hoor! Maar heb verder niet uitgebreid gekekenben eigenlijk heel hard doorgelopen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ohh, ik word er zelfs een beetje emo vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:44 schreef marel88 het volgende:
Wat bizar, het zal je gebeuren, een baby in de taxi!
Ik las nieuws van NZ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam! Lekker dat jullie al thuis zijn en dat hij goed drinkt. Goede kraamtijd gewenst!
Hier 2 mijlpalen: gisteren voor de laatste keer de MvM flessen aan dew eg gezet! Blij dat ik heb kunnen bijdragen maar ik ga ze niet missen...
En ik dacht al steeds beweging te voelen in m'n buik, al weken, maar net was ik even aan het relaxen in m'n bureaustoel op m'n werk en voelde ik voor het eest echte schopjes! Zonder twijfel, echt een supermooi gevoel
. M'n man geappt en we werden er allebei gewoon emo van. Dit kindje doet het echt en dat gaan we nu heel regelmatig merken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |