Okéquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg dat ik sochtends met wat water en mijn handen mijn haar netjes doe.
Je klimt graag op langwerpige dingen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een gorilla als UI heb?
Je zei cue en komen (hihi)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Solo14 het volgende:
Als jullie bij cue blijven gaat er nooit wat van komen dat versieren.
Hihihihihihquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zei cue en komen (hihi)
/Faxie-modus
Verloren zaak hier die mensenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zei cue en komen (hihi)
/Faxie-modus
Nou dan zijn we volgende week gewoon toevallig in dezelfde tentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Spreek er niets mee af. zie ze daar gewoon toevallig.
Dan hoop ik dat ze jou ook ziet staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar het mooiste meisje dan![]()
Vrijdag?
Meh dat is een rotdag voor mequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze jou ook ziet staan
Sorry dan alweer richting huis. Kan eig enkel donderdag bedenk ik me net.
Op mijn virtuele persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel.
Ik heb al lang mijn mening gevormd
1x gedaan, niet voor herhaling vatbaar voor mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meh dat is een rotdag voor me
Ging je weleens mee met die 'nieuwe contacten' groep?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1x gedaan, niet voor herhaling vatbaar voor mij
Drama dat, ik deed de jeugdversie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1x gedaan, niet voor herhaling vatbaar voor mij
Haterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen mensen, het is hier geen SC.
Dat mag hier: R&P / [SC Relaties #488] That rug really tied the room together...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:56 schreef Cue_ het volgende:
Al die aandacht hier kan ik niet meer aanik ga slapen.
En neem je een date mee volgende week?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Wie zou ik anders zijn?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Een vrouw laten klaarkomen zonder haar aan te raken.![]()
Ik ben al ooit kletsnat geworden toen een kerel me diep in de ogen keek.
Zonder woorden wou ik gewoon dat hij mij diep zou nemen en dat maakte niet uit waar en hoe. En dat alleemaal door die blik in zijn ogen![]()
![]()
Zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
En neem je een date mee volgende week?
Die uitdaging wil ik wel met je aangaan, jou aankijken tot je spuitend klaar komt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Zonder woorden wou ik gewoon dat hij mij diep zou nemen en dat maakte niet uit waar en hoe. En dat alleemaal door die blik in zijn ogen![]()
![]()
Deze baas snapt hetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Die uitdaging wil ik wel met je aangaan, jou aankijken tot je spuitend klaar komt.
Ow ik weet niet wat je vandaag allemaal hebt uitgespookt hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie ik dan wel.
Was vandaag bij iemand anders hoor.
Een echte versierder hoeft geen woorden en een echte vrouw ook niet hequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:05 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |