Ik vind het soms maar lastig om een balans te vinden in de hoeveelheid moeite die je doet voor een meisje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En: blauwtjes lopen hoort erbijDat moet je ook van je af kunnen schudden.
100 blauwtjes lopen en dan bij de 101e keer een match treffen
Ho, babysteps graag. Zover ben ik nog niet. Ik haak nu na een paar keer nee op een avond nog af om verder aan de alcohol te gaan en te kijken hoe sommige van mijn vrienden stuntelen. Teveel afwijzing in 1 keer is ook niet goed voor broos zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
En: blauwtjes lopen hoort erbijDat moet je ook van je af kunnen schudden.
100 blauwtjes lopen en dan bij de 101e keer een match treffen
Tkost moeite en je kan afgewezen worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
Tegen iets wat op het moment dat je ze NIET aanspreekt al een feit is - namelijk ze zullen je niet staan - is dat het? Waarom?
Ik vind persoonlijk versieren echt helemaal niks, daar doe je bij mij bij voorbaat al het contact de das mee om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar lastig om een balans te vinden in de hoeveelheid moeite die je doet voor een meisje.
Ik denk dat je als man echt een meisje moet versieren.. De eerste stap zetten, leuk gesprekje houden (als zij je leuk vindt dan zal ze daaraan meewerken)
Maar ehm, nu heb ik bijvoorbeeld een nummer en op whatsapp best aardige gesprekjes, alleen ik ben steeds degene die het gesprek begint, wat moet ik daar dan van denken? Dat er geen interesse is van de andere partij, dat ik maar degene moet zijn die de gesprekjes begint?
Oh jee, inspanning en tegenslag. De vloek van de samenleving.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tkost moeite en je kan afgewezen worden.
Als je weinig enthousiast bent dan kun je ook nog denken dat je haar op dat moment niks te bieden hebt.
Da's waar, da's waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, babysteps graag. Zover ben ik nog niet. Ik haak nu na een paar keer nee op een avond nog af om verder aan de alcohol te gaan en te kijken hoe sommige van mijn vrienden stuntelen. Teveel afwijzing in 1 keer is ook niet goed voor broos zelfvertrouwen.
Ehh, ik doe niet anders hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk versieren echt helemaal niks, daar doe je bij mij bij voorbaat al het contact de das mee om.
Het is leuk als iemand je het hof wil maken omdat diegene je leuk vindt, maar bij mij moet je dat alleen maar doen als je eenmaal al wéét dat ik jou ook wel zie zitten.
Ik zei al dat ik er niet zo goed over mee kon praten, omdat ik me zelf niet zo goed in kan beelden in waarom het níét zou lukken. Die dingen gaan bij mij altijd gewoon automatisch. Je ontmoet iemand, het klikt, contact verloopt lekker, wat afspraakjes en dan kijken of er een relatie in zit.
Of je ontmoet iemand, je merkt dat je aan een dood paart aan het trekken bent, en je gaat weer door.
Ik vind het niks als mensen echt versiertrucs gebruiken om 'een hossel te fixen', of dat mensen bij voorbaat al hun ogen op me hebben als 'prooi'.
Stap er gewoon neutraal in en zie wat het wordt, dat is veel aantrekkelijker voor veel vrouwen dan het 'krampachtige proberen' zegmaar.
Contact verloopt prima, er zijn alleen geen afspraakjes.quote:Je ontmoet iemand, het klikt, contact verloopt lekker, wat afspraakjes en dan kijken of er een relatie in zit.
Hihi, zeg ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehh, ik doe niet anders hoor.
[..]
Contact verloopt prima, er zijn alleen geen afspraakjes.
Lijkt mij prima om iemand te vragen om wat te drinken... Vind het wel beter doe ik dat IRL of via de telefoon, whatsapp vind ik wat minder.....
Dat is de juiste instelling die ik graag zou willen bereiken. Ben jij nooit bang voor negatieve reactie, of hoe ga jij daar mee om?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als diegene mij interessant genoeg lijkt om een gesprek mee aan te gaan, nee.Los van of het een meid is die ik "eventueel zou willen hosselen". Ik bedoel, ze bijten niet of zo. Zelfbescherming waartegen? Tegen iets wat op het moment dat je ze NIET aanspreekt al een feit is - namelijk ze zullen je niet staan - is dat het? Waarom?
Je hebt wel een punt, alleen mensen hier hebben problemen met versieren, zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen is net zoiets als tegen een depressief persoon zeggen dat die zich niet moet aanstellen in dit geval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, inspanning en tegenslag. De vloek van de samenleving.Stel je niet zo aan zeg
Gesprek goed op gang blijven? Nah niet echt dus, ik ben steeds degene die contact zoekt en er wat probeert van te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihi, zeg ik ook nietMaar omdat je zei dat je als man echt een meisje moet versieren, daar moet je je niet echt op verkijken bedoelde ik
En dat de gesprekken alleen van jouw kant uit komen kan ik niet zo veel over zeggen, want het kan zijn dat ze je alsnog wel digt maar zelf een wat meer afwachtend type is, of dat ze misschien toch niet zo veel interesse heeft, of gewoon een druk bestaan heeft en alleen met haar telefoon zit als er een biepje af gaat (bericht van jou, bijv.), ik weet 't niet
Maar als 't contact verder goed verloopt, dus het gesprek verder goed op gang blijft, denk ik dat het het eerste of 3e is, dus dan zou een afspraakje vast wel in het verschiet liggen
Maar als het gesprek er eenmaal is, krijg je dan korte reacties van haar kant? Of loopt het dan wel dat zij ook vragen terug stelt of een heel verhaal vertelt ipv maar 1 woord?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gesprek goed op gang blijven? Nah niet echt dus, ik ben steeds degene die contact zoekt en er wat probeert van te maken.
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik. Van ons mannen word verwacht dat wij het initiatief nemen t.o.v. de vrouw als we haar zien zitten. Vrouwen kunnen wat meer achterover leunen, tenzij ze zelf wat minder knap zijn of een ontzettende crush op iemand hebben die ze per se als vriend willen. Maar je hebt wel gelijk, in een ideale wereld zou ik het prima vinden om elkaar relaxt te ontmoeten, gewoon te babbelen, zien of er een potentiële klik is en dat verder kijken of er een date in zit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk versieren echt helemaal niks, daar doe je bij mij bij voorbaat al het contact de das mee om.
Het is leuk als iemand je het hof wil maken omdat diegene je leuk vindt, maar bij mij moet je dat alleen maar doen als je eenmaal al wéét dat ik jou ook wel zie zitten.
Ik zei al dat ik er niet zo goed over mee kon praten, omdat ik me zelf niet zo goed in kan beelden in waarom het níét zou lukken. Die dingen gaan bij mij altijd gewoon automatisch. Je ontmoet iemand, het klikt, contact verloopt lekker, wat afspraakjes en dan kijken of er een relatie in zit.
Of je ontmoet iemand, je merkt dat je aan een dood paart aan het trekken bent, en je gaat weer door.
Ik vind het niks als mensen echt versiertrucs gebruiken om 'een hossel te fixen', of dat mensen bij voorbaat al hun ogen op me hebben als 'prooi'.
Stap er gewoon neutraal in en zie wat het wordt, dat is veel aantrekkelijker voor veel vrouwen dan het 'krampachtige proberen' zegmaar.
Dat verschil is er in enige mate wel, maar ook daar moet je je niet op verkijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik. Van ons mannen word verwacht dat wij het initiatief nemen t.o.v. de vrouw als we haar zien zitten. Vrouwen kunnen wat meer achterover leunen, tenzij ze zelf wat minder knap zijn of een ontzettende crush op iemand hebben die ze per se als vriend willen. Maar je hebt wel gelijk, in een ideale wereld zou ik het prima vinden om elkaar relaxt te ontmoeten, gewoon te babbelen, zien of er een potentiële klik is en dat verder kijken of er een date in zit.
Niet echt nee, waar zou ik bang voor moeten zijn? Afwijzingen horen bij het leven, of het nu over versieren gaat of over bijvoorbeeld het zoeken naar een baan. Je stopt toch ook niet met solliciteren als je niet bij de eerste sollicitatie niet op gesprek wordt uitgenodigd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling die ik graag zou willen bereiken. Ben jij nooit bang voor negatieve reactie, of hoe ga jij daar mee om?
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar iemand die depressief is heeft wel wat ernstigers dan een angst voor iets waar iedereen mee geconfronteerd zal worden. Als je het toch wilt vergelijken met een geestelijk iets denk ik dat een fobie meer in de buurt komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, alleen mensen hier hebben problemen met versieren, zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen is net zoiets als tegen een depressief persoon zeggen dat die zich niet moet aanstellen in dit geval.
Uit je even met wat meer sympathie dus.
Eens met deze post.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt nee, waar zou ik bang voor moeten zijn? Afwijzingen horen bij het leven, of het nu over versieren gaat of over bijvoorbeeld het zoeken naar een baan. Je stopt toch ook niet met solliciteren als je niet bij de eerste sollicitatie niet op gesprek wordt uitgenodigd?
[..]
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar iemand die depressief is heeft wel wat ernstigers dan een angst voor iets waar iedereen mee geconfronteerd zal worden. Als je het toch wilt vergelijken met een geestelijk iets denk ik dat een fobie meer in de buurt komt.
En me met meer sympathie uitdrukken wil ik best doen hoor. Zolang maar duidelijk is dat de redden voor het niet aan kunnen spreken van het andere geslacht of het gesprek gaande houden meer bij jezelf ligt dan je denkt.
Als je enkel korte reacties en geen vragen terug krijgt zou ik het afkappen. Dan heeft ze gewoon niet zoveel interesse. Al kan het best zijn dat ze dan juist ineens weer interesse gaat tonen (dat is mij gisteren nog gebeurt met de 'date-dame' die ineens een leuk reisje voorstelde).quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als het gesprek er eenmaal is, krijg je dan korte reacties van haar kant? Of loopt het dan wel dat zij ook vragen terug stelt of een heel verhaal vertelt ipv maar 1 woord?
Mwoah zou wel wat beter mogen lopen vanuit haar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar als het gesprek er eenmaal is, krijg je dan korte reacties van haar kant? Of loopt het dan wel dat zij ook vragen terug stelt of een heel verhaal vertelt ipv maar 1 woord?
Zelfs inclusief de spelfouten?quote:
Je moet er ook niet constant mee bezig zijn. Als je die meid een paar dagen niet spreekt gaat ze misschien vanzelf wat terugsturen als ze echt interesse heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah zou wel wat beter mogen lopen vanuit haar.
Echt korte reacties zijn het niet, en er zijn ook echt wel vragen, maar nee, het loopt niet echt soepel.
Denk dat ik het lekker ga laten varen... Volgens mij zou zoiets een stuk natuurlijker moeten verlopen zonder al te veel nadenken over dit soort dingen...
Mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou je graag gelijk willen geven, maar iemand die depressief is heeft wel wat ernstigers dan een angst voor iets waar iedereen mee geconfronteerd zal worden. Als je het toch wilt vergelijken met een geestelijk iets denk ik dat een fobie meer in de buurt komt.
En me met meer sympathie uitdrukken wil ik best doen hoor. Zolang maar duidelijk is dat de redden voor het niet aan kunnen spreken van het andere geslacht of het gesprek gaande houden meer bij jezelf ligt dan je denkt.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt korte reacties zijn het niet, en er zijn ook echt wel vragen, maar nee, het loopt niet echt soepel.
Denk dat ik het lekker ga laten varen... Volgens mij zou zoiets een stuk natuurlijker moeten verlopen zonder al te veel nadenken over dit soort dingen...
Als je een echte match tegen komt verloopt dat automatisch al een stuk natuurlijkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het meestal wel idd, hoewel het ook kan zijn dat ze gewoon een druk bestaan heeft en weinig zin/tijd om de hele tijd met de telefoon in de hand een chatgesprek te houdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Als je enkel korte reacties en geen vragen terug krijgt zou ik het afkappen. Dan heeft ze gewoon niet zoveel interesse. Al kan het best zijn dat ze dan juist ineens weer interesse gaat tonen (dat is mij gisteren nog gebeurt met de 'date-dame' die ineens een leuk reisje voorstelde).
Ja, zelfs danquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs inclusief de spelfouten?
Punt is ook een beetje wanneer..quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet constant mee bezig zijn. Als je die meid een paar dagen niet spreekt gaat ze misschien vanzelf wat terugsturen als ze echt interesse heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |