Ik twijfel niet aan zijn woorden. Dat zou ook gelijk al geen goede basis zijn.quote:
''Be a lieve baas''quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Moira. het volgende:
Had geen inspiratie om in een topic waar ik nauwelijks kom de TT te veranderen, wist alleen niet dat hij al 3 topics hetzelfde is nu hehe
Huuu te laatquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Be a lieve baas''
Had em wel geworden denk.
Ik had al zo'n voorgevoel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Moira. het volgende:
Oh leuk, deze kan ik zelf toelichten
Idd, hij legt gewoon contact met vrouwen op de manier zoals hij dat ook met mannen doet. Vrouwen zijn geen bijzonder soort wezen ofzo, maar kunnen gewoon hetzelfde als jij zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ken mono wel van zijn radio dingetjes...
Hij praat ook gewoon super makkelijk, het is wel een extravert, dat is wel een dik pluspunt, sowieso als je daarbij ook gewoon contact legt met vrouwen ben je al 100% verder dan de verlegen introvert die geen contact legt.
Nouja, vrouwen zijn wel degelijk anders, ook dat je als man sowieso het contact moet leggen is in sommige gevallen wel een behoorlijke stap, als je naast iemand staat gaat dat wel wat makkelijker uiteraard... Maar als je als man nooit (comfortabel) op een vrouw afstapt kom je er nooit mee in aanraking naast je moeder en je zussen, en dan wordt het toch wel aardig ''bijzonder soort wezen''quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hij legt gewoon contact met vrouwen op de manier zoals hij dat ook met mannen doet. Vrouwen zijn geen bijzonder soort wezen ofzo, maar kunnen gewoon hetzelfde als jij zijn
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Mono ook wel eens als een schattig kneusje kan ogenZo'n lange slungel met z'n brilletje
Maar niemand die hem zo daadwerkelijk ziet, omdat hij verder niet verlegen/terughoudend ofzo is.
Moet eerlijk zeggen dat er veel meer mede-vrouwen meer anders zijn dan ik dan Mono dat is, en andersomquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, vrouwen zijn wel degelijk anders, ook dat je als man sowieso het contact moet leggen is in sommige gevallen wel een behoorlijke stap, als je naast iemand staat gaat dat wel wat makkelijker uiteraard... Maar als je als man nooit (comfortabel) op een vrouw afstapt kom je er nooit mee in aanraking naast je moeder en je zussen, en dan wordt het toch wel aardig ''bijzonder soort wezen''
Dan gedraag je je toch wel een beetje als een keus hoor....quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja, vrouwen zijn wel degelijk anders, ook dat je als man sowieso het contact moet leggen is in sommige gevallen wel een behoorlijke stap, als je naast iemand staat gaat dat wel wat makkelijker uiteraard... Maar als je als man nooit (comfortabel) op een vrouw afstapt kom je er nooit mee in aanraking naast je moeder en je zussen, en dan wordt het toch wel aardig ''bijzonder soort wezen''
Dan zijn jullie een goede match.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat er veel meer mede-vrouwen meer anders zijn dan ik dan Mono dat is, en andersom
Maar dat is inderdaad ook wel zo. Hoewel ik daar zelf niet echt over mee kan praten verder
Hoezo dat nou weer? Als jij een gigantische drempel voelt steeds als je een vrouw ziet dan wordt het toch enorm moeilijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan gedraag je je toch wel een beetje als een keus hoor....
Het is een drempel die jezelf opwerpt, daarom. Waarom het jezelf zoveel extra moeilijker maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als jij een gigantische drempel voelt steeds als je een vrouw ziet dan wordt het toch enorm moeilijk?
Lijkt mij knap lastig, helemaal als je ouder wordt en qua leven nooit eens op vrouwen ''botst'' door werk / andere dingen en je onderhevig bent aan zo een angst.
Dat is ook een beetje het 'geheim' van versieren denk ik, dat het niet allemaal gekunsteld over komt en je gewoon naturel jezelf kunt zijn ongeacht met wie je spreekt. Dat is waarschijnlijk ook het grootste probleem voor de minder goede versierders hier, wij werpen teveel barrières op waar je eerst omheen of liefst doorheen moet. Die barrières zijn ofwel ontstaan uit eigen onzekerheden, of uit ervaringen, maar soms ook gewoon onverklaarbaar. Als je vooraf al vrouwen/mannen als een soort god of iets ziet en behandeld durf je er minder makkelijk op af te stappen, laat staan pogingen tot zoenen etc te doen. En ja, zonder poging komt het resultaat er uberhaupt nooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hij legt gewoon contact met vrouwen op de manier zoals hij dat ook met mannen doet. Vrouwen zijn geen bijzonder soort wezen ofzo, maar kunnen gewoon hetzelfde als jij zijn
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Mono ook wel eens als een schattig kneusje kan ogenZo'n lange slungel met z'n brilletje
Maar niemand die hem zo daadwerkelijk ziet, omdat hij verder niet verlegen/terughoudend ofzo is.
Precies dit, jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het 'geheim' van versieren denk ik, dat het niet allemaal gekunsteld over komt en je gewoon naturel jezelf kunt zijn ongeacht met wie je spreekt. Dat is waarschijnlijk ook het grootste probleem voor de minder goede versierders hier, wij werpen teveel barrières op waar je eerst omheen of liefst doorheen moet. Als je vooraf al vrouwen/mannen als een soort god of iets ziet en behandeld durf je er minder makkelijk op af te stappen, laat staan pogingen tot zoenen etc te doen. En ja, zonder poging komt het resultaat er uberhaupt nooit.
Jij voelt nooit een soort van resistance om iemand aan te spreken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een drempel die jezelf opwerpt, daarom. Waarom het jezelf zoveel extra moeilijker maken?
Ik heb soms mijn heldere momenten...quote:
En: blauwtjes lopen hoort erbijquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn heldere momenten...
Als diegene mij interessant genoeg lijkt om een gesprek mee aan te gaan, nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij voelt nooit een soort van resistance om iemand aan te spreken?
Waarom we dat doen? Denk een vorm van zelfbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |