abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:48:43 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136936395

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Fuck the EBU.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:48:56 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136936405
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Why not?
Dat is enkel wat ie zegt.. :+
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:49:12 #3
288245 crew  Moira
pi_136936418
Had geen inspiratie om in een topic waar ik nauwelijks kom de TT te veranderen, wist alleen niet dat hij al 3 topics hetzelfde is nu hehe :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 17:49:45 #4
288245 crew  Moira
pi_136936433
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is enkel wat ie zegt.. :+
Ik twijfel niet aan zijn woorden. Dat zou ook gelijk al geen goede basis zijn.
Hij is eerlijk, en ik heb ook al uitgelegd hoe het dan wél zat :P
Fuck the EBU.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:52:01 #5
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136936515
Wie wilt er tips? Ik ben hier heel goed in :)
En altijd het laatste woord.
pi_136936811
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:49 schreef Moira. het volgende:
Had geen inspiratie om in een topic waar ik nauwelijks kom de TT te veranderen, wist alleen niet dat hij al 3 topics hetzelfde is nu hehe :')
''Be a lieve baas''
Had em wel geworden denk.
Rustig aan.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:00:07 #7
288245 crew  Moira
pi_136936837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Be a lieve baas''
Had em wel geworden denk.
Huuu te laat ;(
Fuck the EBU.
pi_136936928
Ik ken mono wel van zijn radio dingetjes...
Hij praat ook gewoon super makkelijk, het is wel een extravert, dat is wel een dik pluspunt, sowieso als je daarbij ook gewoon contact legt met vrouwen ben je al 100% verder dan de verlegen introvert die geen contact legt. _O-
Rustig aan.
pi_136937119
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Moira. het volgende:
Oh leuk, deze kan ik zelf toelichten :D
Ik had al zo'n voorgevoel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:09:09 #10
288245 crew  Moira
pi_136937127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik had al zo'n voorgevoel.
Sherlock _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:11:26 #11
288245 crew  Moira
pi_136937194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ken mono wel van zijn radio dingetjes...
Hij praat ook gewoon super makkelijk, het is wel een extravert, dat is wel een dik pluspunt, sowieso als je daarbij ook gewoon contact legt met vrouwen ben je al 100% verder dan de verlegen introvert die geen contact legt. _O-
Idd, hij legt gewoon contact met vrouwen op de manier zoals hij dat ook met mannen doet. Vrouwen zijn geen bijzonder soort wezen ofzo, maar kunnen gewoon hetzelfde als jij zijn :Y
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Mono ook wel eens als een schattig kneusje kan ogen O+ Zo'n lange slungel met z'n brilletje :D
Maar niemand die hem zo daadwerkelijk ziet, omdat hij verder niet verlegen/terughoudend ofzo is.
Fuck the EBU.
pi_136937316
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Idd, hij legt gewoon contact met vrouwen op de manier zoals hij dat ook met mannen doet. Vrouwen zijn geen bijzonder soort wezen ofzo, maar kunnen gewoon hetzelfde als jij zijn :Y
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat Mono ook wel eens als een schattig kneusje kan ogen O+ Zo'n lange slungel met z'n brilletje :D
Maar niemand die hem zo daadwerkelijk ziet, omdat hij verder niet verlegen/terughoudend ofzo is.
Nouja, vrouwen zijn wel degelijk anders, ook dat je als man sowieso het contact moet leggen is in sommige gevallen wel een behoorlijke stap, als je naast iemand staat gaat dat wel wat makkelijker uiteraard... Maar als je als man nooit (comfortabel) op een vrouw afstapt kom je er nooit mee in aanraking naast je moeder en je zussen, en dan wordt het toch wel aardig ''bijzonder soort wezen'' :o
Rustig aan.
pi_136937359
Hey stelletje noobs, ik heb groen licht gehad, kan nu weer zaterdag hosselen.

Gr gr.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:17:11 #14
288245 crew  Moira
pi_136937374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja, vrouwen zijn wel degelijk anders, ook dat je als man sowieso het contact moet leggen is in sommige gevallen wel een behoorlijke stap, als je naast iemand staat gaat dat wel wat makkelijker uiteraard... Maar als je als man nooit (comfortabel) op een vrouw afstapt kom je er nooit mee in aanraking naast je moeder en je zussen, en dan wordt het toch wel aardig ''bijzonder soort wezen'' :o
Moet eerlijk zeggen dat er veel meer mede-vrouwen meer anders zijn dan ik dan Mono dat is, en andersom :P
Maar dat is inderdaad ook wel zo. Hoewel ik daar zelf niet echt over mee kan praten verder :@
Fuck the EBU.
pi_136937401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan gedraag je je toch wel een beetje als een keus hoor.... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:20:21 #16
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136937475
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat er veel meer mede-vrouwen meer anders zijn dan ik dan Mono dat is, en andersom :P
Maar dat is inderdaad ook wel zo. Hoewel ik daar zelf niet echt over mee kan praten verder :@
Dan zijn jullie een goede match.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136937480
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan gedraag je je toch wel een beetje als een keus hoor.... :')
Hoezo dat nou weer? Als jij een gigantische drempel voelt steeds als je een vrouw ziet dan wordt het toch enorm moeilijk?

Lijkt mij knap lastig, helemaal als je ouder wordt en qua leven nooit eens op vrouwen ''botst'' door werk / andere dingen en je onderhevig bent aan zo een angst.
Rustig aan.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:20:39 #18
288245 crew  Moira
pi_136937488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef yats het volgende:

[..]

Dan zijn jullie een goede match.
:Y
Fuck the EBU.
pi_136937568
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer? Als jij een gigantische drempel voelt steeds als je een vrouw ziet dan wordt het toch enorm moeilijk?

Lijkt mij knap lastig, helemaal als je ouder wordt en qua leven nooit eens op vrouwen ''botst'' door werk / andere dingen en je onderhevig bent aan zo een angst.
Het is een drempel die jezelf opwerpt, daarom. Waarom het jezelf zoveel extra moeilijker maken?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:25:08 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136937627
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje het 'geheim' van versieren denk ik, dat het niet allemaal gekunsteld over komt en je gewoon naturel jezelf kunt zijn ongeacht met wie je spreekt. Dat is waarschijnlijk ook het grootste probleem voor de minder goede versierders hier, wij werpen teveel barrières op waar je eerst omheen of liefst doorheen moet. Die barrières zijn ofwel ontstaan uit eigen onzekerheden, of uit ervaringen, maar soms ook gewoon onverklaarbaar. Als je vooraf al vrouwen/mannen als een soort god of iets ziet en behandeld durf je er minder makkelijk op af te stappen, laat staan pogingen tot zoenen etc te doen. En ja, zonder poging komt het resultaat er uberhaupt nooit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:25:41 #21
288245 crew  Moira
pi_136937642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje het 'geheim' van versieren denk ik, dat het niet allemaal gekunsteld over komt en je gewoon naturel jezelf kunt zijn ongeacht met wie je spreekt. Dat is waarschijnlijk ook het grootste probleem voor de minder goede versierders hier, wij werpen teveel barrières op waar je eerst omheen of liefst doorheen moet. Als je vooraf al vrouwen/mannen als een soort god of iets ziet en behandeld durf je er minder makkelijk op af te stappen, laat staan pogingen tot zoenen etc te doen. En ja, zonder poging komt het resultaat er uberhaupt nooit.
Precies dit, ja :Y
Fuck the EBU.
pi_136937644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is een drempel die jezelf opwerpt, daarom. Waarom het jezelf zoveel extra moeilijker maken?
Jij voelt nooit een soort van resistance om iemand aan te spreken?
Waarom we dat doen? Denk een vorm van zelfbescherming.
Rustig aan.
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:26:50 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136937673
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies dit, ja :Y
Ik heb soms mijn heldere momenten... ;)
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 18:27:27 #24
288245 crew  Moira
pi_136937699
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:26 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb soms mijn heldere momenten... ;)
En: blauwtjes lopen hoort erbij _O_ Dat moet je ook van je af kunnen schudden.
100 blauwtjes lopen en dan bij de 101e keer een match treffen _O_
Fuck the EBU.
pi_136937738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij voelt nooit een soort van resistance om iemand aan te spreken?
Waarom we dat doen? Denk een vorm van zelfbescherming.
Als diegene mij interessant genoeg lijkt om een gesprek mee aan te gaan, nee. :) Los van of het een meid is die ik "eventueel zou willen hosselen". Ik bedoel, ze bijten niet of zo. Zelfbescherming waartegen? Tegen iets wat op het moment dat je ze NIET aanspreekt al een feit is - namelijk ze zullen je niet staan - is dat het? Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')