Alberto die het park loopt te checken heeft het nieuws nog gehaald destijds...quote:
Zo ongeveer... Hoezo?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, weet jij hoe die KD LMB in elkaar steken?
Ik weet alles van die KD'enquote:
Okequote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet alles van die KD'en![]()
Heb me net even laten informeren.
Once again, PowNed is een kinderachtige zender. Ze kunnen ook dingen proberen zonder direct lui te antagoniseren.quote:
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?quote:
En ondertussen zie ik je al dm's sturen met: "Wat dan? Wat kan ik verwachten dan?"quote:
ik stuur alleen "vertel" maar goed...quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ondertussen zie ik je al dm's sturen met: "Wat dan? Wat kan ik verwachten dan?"
Daar was ik al van op de hoogte ja, dag 1 testen, dag 2 touwbaan, hiba etc etc, nog een gefixeerde speedmars ertussen en een eindoefening + gesprek. Voor de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?
In elk geval slaap je niet op een kamer
Same shit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik stuur alleen "vertel" maar goed...
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Same shit.
En het feit dat je meteen een dm stuurt voor inside information zegt ook al genoeg.
Genoeg. Begrijpend lezenquote:
Ik ben sinds de jaarwisseling tot vandaag heel erg lief geweest tegen BB, ergo niet reageren op zijn af en toe twijfelachtige posts.quote:
De tijd van het jaar is weer aangebroken zo te horen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben sinds de jaarwisseling tot vandaag heel erg lief geweest tegen BB, ergo niet reageren op zijn af en toe twijfelachtige posts.
Maaruh, suit yourself. Als jij vindt dat ik aan het zeiken ben, is dat jouw mening.
Daar verziek je gelijk de hele bedoeling van de KD mee kneusquote:Op zondag 23 februari 2014 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wil je het programma weten en wat je te wachten staat?
In elk geval slaap je niet op een kamer
Dat dus. Dank m.k!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Daar verziek je gelijk de hele bedoeling van de KD mee kneus
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De tijd van het jaar is weer aangebroken zo te horen.
Dan moet hij niet zo fucking tof doen met zn judopakquote:Op zondag 23 februari 2014 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je snapt toch wel dat ErwinRommel niet daadwerkelijk die info gaat geven![]()
Judopak? Hetgeen er het dichtst bij komt is zijn witte ochtendjas.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan moet hij niet zo fucking tof doen met zn judopak
Ah de gouden Fok!-tijd, zonder gekul met abbo's en tetten in ieder topicquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alberto die het park loopt te checken heeft het nieuws nog gehaald destijds...![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)/Check-de-park.dhtml
http://wiki.fok.nl/index.php/Alberto
Toen rellen nog echt rellen wasquote:
Fanta?quote:
Wrijf het er nog even in.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef m.k het volgende:
wij hadden onze sloerie netjes op de trein gezet
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:11 schreef m.k het volgende:
wij hadden onze sloerie netjes op de trein gezet
Hij vindt je leuk.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een aandacht krijg ik van jou zeg! Gaat bijna geen post voorbij of ik kom er in voor.
Maar maar... Ik vind je ook leukquote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd dit, meisjes plagen zoentjes vragen.
Thaboel, daten?
Dm..quote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar maar... Ik vind je ook leuk
Ik stuur er ook eentje met kledingquote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens leuke foto's!
Koel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Idd dit, meisjes plagen zoentjes vragen.
Thaboel, daten?
Koel. Ik heb gister nog gedouchedquote:Op zondag 23 februari 2014 20:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgende week? Als ik een week niet gedouched heb?
Ik kan nu al niet meer slapen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik stuur er ook eentje met kleding.
Jij hebt toch een dinnetje?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet meer slapen.Dat ass...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |