no biggie broquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:39 schreef deprimist het volgende:
[..]
Doe ik al. Maar ik heb dit geld nodig. Daar kan ik verder niks aan doen.
Ik hoop hij, dan krijg jij een tientjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Wie zal het eerder krijgen? Waar zit je. ABN, rabo?
Lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop hij, dan krijg jij een tientje
Dat atser doet me denken aan....Nou ja maakt verder ook niet uit. Nee dat heb ik niet. Anders had ik hier ook niet gepost.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:35 schreef Romsel het volgende:
[..]
Skere atserrrrrrrr.
Heb je niet ergens een ¤ 50,- biljet liggen voor de zekerheid?
Probeer je het nu nog?quote:
Lol ben je hier ook nog! Tuurlijk probeer ik het nog even. En ik kan hier meteen mijn frustraties kwijt. Gaat toch nergens over dit. Godve%)#(*)%#)_)#($(%#)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Probeer je het nu nog?
Morgenochtend vanaf een uurtje of 7-8 gaan ze pas beginnen met verwerken, alleen tijdens kantooruren storten ze kennelijk
Ik krijg zelf overigens een SMS als er meer dan ¤50 op m'n rekening word gestort, heb ik zo ingesteld dus zolang ik geen SMS krijg is het nog niet gestort.
de wallen zijn 24/7 open jwzquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:50 schreef SiGNe het volgende:
In elk geval is die storing allang verholpen, 't is dat de banken dus nu niet open zijn om transacties te ontvangen (raar verhaal overigens in de internationale bankaire wereld)
Je er verder druk om maken heeft geen zin, de winkels zijn ook gesloten dus als je het wel hebt kan je er nog niet veel mee.
peuken halen bij een tankstation tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:50 schreef SiGNe het volgende:
In elk geval is die storing allang verholpen, 't is dat de banken dus nu niet open zijn om transacties te ontvangen (raar verhaal overigens in de internationale bankaire wereld)
Je er verder druk om maken heeft geen zin, de winkels zijn ook gesloten dus als je het wel hebt kan je er nog niet veel mee.
Je kunt beter heel de dag gaan werkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef SiGNe het volgende:
En morgen maar hopen dat het 's ochtends al op de rekening gestort wordt anders zit je weer de hele dag op het verlossende antwoord te wachten.
yquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:23 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Wie zal het eerder krijgen? Waar zit je. ABN, rabo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |