Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen +- 9:30 wordt het pas weer echt lekker
?quote:
Dat schreeuwde die Canadese net!quote:
Alleen als die uit het spel is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef JohnDDD het volgende:
mogen spelers met hun bezem trouwens een curlingsteen aanraken als het end nog bezig is?
Dan val je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je per ongeluk over een steen struikelt, wat gebeurt er dan?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef rubbereend het volgende:
er is een kraan waar je kinderen zich goed aan kunnen verbranden
Wij wel, NOS niet.quote:
In Europa spelen de heren in de B klasse, ze hangen tegen het promoveren naar de A klasse aan en de dames spelen in de C klasse als ik me niet vergisquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef beantherio het volgende:
Hoe staat het Nederlandse curling ervoor eigenlijk? Heeft dat een beetje een niveau?
Ja, met name het typisch Nederlandse onderdeel marathoncurling op natuurijs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef beantherio het volgende:
Hoe staat het Nederlandse curling ervoor eigenlijk? Heeft dat een beetje een niveau?
Aanraken zie ik wel vaker gebeuren, zolang je de steen niet beweegt is er niets aan de hand volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zag er van de week wel één die toch vrij duidelijk een steen van de tegenstander met de bezem aantikte...is dat geen probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |