Ag man, RB heeft nog minder richtingsgevoel dan Immersquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen 0-0 wedstrijd worden. Het is idd zo te zien dat RB Salzburg er niets van kan zoals de meesten hier ook al aangaven.
Maar die users ga je hier niet meer zien vanavond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen 0-0 wedstrijd worden. Het is idd zo te zien dat RB Salzburg er niets van kan zoals de meesten hier ook al aangaven.
Als iedereen op hem klaar zit te komen, begrijp ik dat hij fouten maakt. Dat kan niet goed zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier die klaarkomen op die jongen omdat hij een bal naar voren speelt
Tja en dat gaat mee naar het WK.. tot zover de Nederlandse opleiding die je niet meer serieus kan nemenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als iedereen op hem klaar zit te komen, begrijp ik dat hij fouten maakt. Dat kan niet goed zijn.
Het is en blijft een talent maar heeft nog zoveel te leren. Eigenlijk kan het ook niet dat ie nu al gedebuteerd heeft in Oranje na een paar leuke wedstrijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn mensen hier die klaarkomen op die jongen omdat hij een bal naar voren speelt
Ik vond dat hij het in het begin ook meer dan behoorlijk deed. Nu dreigt het wat fout te gaan. Laten we het houden op de gebruikelijke dip die jonge talenten eenmalig doormaken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja en dat gaat mee naar het WK.. tot zover de Nederlandse opleiding die je niet meer serieus kan nemen
Die gaven er echt om.. Als het niet loopt worden we gewoon op kwaliteit gekloptquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Jivis het volgende:
Maar we hebben wel van Barcelona gewonnen, vergeet dat niet.
Aspergeseizoen is toch nog niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Enchanter het volgende:
Ik mis dus niks , ga maar weer door met overwerken![]()
Het is gewoon een tendens dat er hier allemaal eenheidsworsten doorkomen die je niet meer verkoopt aan de Internationale topquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het in het begin ook meer dan behoorlijk deed. Nu dreigt het wat fout te gaan. Laten we het houden op de gebruikelijke dip die jonge talenten eenmalig doormaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |