Ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Catch22- het volgende:
Als salzburg dit 90 minuten volhoudt, kon t wel eens eens pijnlijk worden.
En maar lachen toen ik zei dat ze goed waren
Die zie je hier niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Catch22- het volgende:
Als salzburg dit 90 minuten volhoudt, kon t wel eens eens pijnlijk worden.
En maar lachen toen ik zei dat ze goed waren
Met 2 benen zelfs. Tegen AZ.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax staat met een been in de halve finale.
mwhaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen 0-0 wedstrijd worden. Het is idd zo te zien dat RB Salzburg er niets van kan zoals de meesten hier ook al aangaven.
Red Bull is zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weg gespeeld worden door een Oostenrijkse club
Dit wordt gewoon 0-4 of 0-5. Elke bal op Veltman is een gevaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef MouzurX het volgende:
Werkelijk alles gaat fout. Middenveld weer zoals gewoonlijk veel te ver naar voren. Fisher heeft kopballen in het niets, sig loopt in de weg van pases... hopen dat het na de rust door een speech van Frank beter word.
resultaten verbloemen het gebrek aan kwaliteitquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Catch22- het volgende:
"Ja het gaat heel goed. We spelen sterk, beste reeks ooit"
Was het maar zo simpel. Klaassen en Blind raken ook geen knikker, net als de rest overigens.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach dit had je kunnen verwachten met de Onzichtbare Man op het middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |