Waar haal je die vandaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Duarte, Klaassen, Blind, De Jong, Schone, Bojan, Fischer
De Jong gaat het vanavond goed doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom nou in godsnaam die prutser van een de Jong op het middenveld zetten
Ik denk dat we weer na 90 minuten gaan afvragen of hij wel heeft meegedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De Jong gaat het vanavond goed doen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer na 90 minuten gaan afvragen of hij wel heeft meegedaan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
we gaan naar een kutwedstrijd kijken.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer na 90 minuten gaan afvragen of hij wel heeft meegedaan.
twitter:
twitter:
Een keer basis en een keer als invaller.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef bjanaan het volgende:
Waarom duarte lb? Heeft hij op deze positie vaker gespeeld?
quote:
quote:DUARTE LINKSBACK - Ajax zal tegen Red Bull Salzburg aantreden met Bojan Krkic in de spits. Siem de Jong zakt terug naar het middenveld terwijl Lerin Duarte Nicolai Boilesen vervangt in de basiself van Ajax.
Het meespelen van Duarte houdt in dat Daley Blind op zijn favoriete positie kan spelen op het middenveld. Voorin complementeren Lasse Schöne en Viktor Fischer de aanval. De volledige opstelling van Ajax: Cillessen, van Rhijn, Veltman, Moisander, Duarte, Klaassen, Blind, De Jong, Schone, Bojan, Fischer.
Het is jammer, maar ik zou niet weten hoe het anders moet eigenlijk. Riedewald is ook nog niet best...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:09 schreef Shreyas het volgende:
Duarte en Bojan in de basis![]()
Frank de Boer gaat wellicht voor het kampioenschap en lijkt de EL niet meer zo serieus te nemen, jammer.
Blind linksbackquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ik zou niet weten hoe het anders moet eigenlijk. Riedewald is ook nog niet best...
Gewoon met 10 man spelen ja? Of wel gewoon Siem op het middenveld?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind linksback
Poulsen middenveld
Sigthorsson ipv Bojan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |