Stop maar gewoon met grappen maken. Je bent niet leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
krijg ik er nog een beoordelingsformulier bij?
Wees wat zachter voor hem, het is een gevoelige jongen. Vandaar de 3 ipv een 1quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stop maar gewoon met grappen maken. Je bent niet leuk.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Wees wat zachter voor hem, het is een gevoelige jongen. Vandaar de 3 ipv een 1
Ik zoek iets voor vanavond!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Ramboetan het volgende:
Iemand interesse in een kaart voor Ajax - Az vak 403?
Voor ¤20,- mag je hem lenen. Het is namelijk een seizoenskaart.
Stuur maar een PM als je interesse hebt
Willen we dat niet juist?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Hasj, coke, pillen?quote:
Ik heb nog een set Jack Daniels speelkaarten in luxe metalen opbergverpakking. Collectors item. Gelijk aan onderstaande afbeelding. 150 euro?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog een set Jack Daniels speelkaarten in luxe metalen opbergverpakking. Collectors item. Gelijk aan onderstaande afbeelding. 150 euro?
[ afbeelding ]
Dat doelpunt met die terugkopbalquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef handboek het volgende:
Dat salzburg is echt slecht.... Niet meer dan het niveau AZ. Vooral een zeer zwakke verdediging en keeper.
Ajax had in die competitie nu al kampioen geweest. Kom op zeg, RB en heel die Oostenrijkse hoofdklasse is niets in vergelijking met ons aller Ajaxquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Dat doelpunt met die terugkopbal![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogmoed val allesquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef handboek het volgende:
[..]
Ajax had in die competitie nu al kampioen geweest. Kom op zeg, RB en heel die Oostenrijkse hoofdklasse is niets in vergelijking met ons aller Ajax
Ik durf echt geen inschatting te maken. Al zegt dit filmpje natuurlijk al wel wat over de kwaliteit van de algehele competitie.quote:
Nee joh. Typisch Ajax om tegen een Nederlaag aan te lopen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf echt geen inschatting te maken. Al zegt dit filmpje natuurlijk al wel wat over de kwaliteit van de algehele competitie.
Al ga ik toch ook uit van een gemakkelijke veldoverheersing, nu nog makkelijk scoren.
Dat kan ook bij die genoemde overheersing natuurlijk. De Jong zie ik wel weer 4 missers hebben voor open doel tegen één goal van een Oostenrijkse import Braziliaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Typisch Ajax om tegen een Nederlaag aan te lopen.
Moisander krijgt deze wedstrijd een terugval naar zijn AZ-tijd en schopt dat mannetje in tweeën.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Gruisman het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan die kerel met dat geblondeerde haar
Daar gebruik ik deze altijd even voor. Gewoon om even hard door het kantoor te gaan!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef MouzurX het volgende:
Geen amsterdam playlist maar deze krijgt je wel in de stemming:
Hier was ik bijquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar gebruik ik deze altijd even voor. Gewoon om even hard door het kantoor te gaan!
Gaat die dan weer met die Poulsen spelen ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:40 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht dat Frank had gezegd dat Riedewald onze 2e LB was.
Hij gaat met Duarte als LB spelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat die dan weer met die Poulsen spelen ?
Ik hou mijn teringhart vast
Slim tegen die Alan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij gaat met Duarte als LB spelen.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij gaat met Duarte als LB spelen.
quote:Frank de Boer snelste BN-er te schaats
Frank de Boer heeft maar weer eens een prijs gepakt. De Ajax-trainer bleek de snelste BN-er op het ijs van de Coolste baan van Nederland.
Met een tijd van 00.41,21 bleef Frank zijn broer Ronald (00.50,04) ruim voor in het Olympisch Stadion. Humberto Tan nam de figuurlijke bronzen plak in ontvangst met een tijd van 00.58,90. Bekijk de video van het rondje van Frank hieronder.
Haha, held! Wel een beetje haperigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |