Bel maar gewoon zelf johquote:Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef RenaultSport het volgende:
Zal me benieuwen of ze mij gaan bellen of dat ik zelf weer een rit moet verwerven :p
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef zazzel het volgende:
Morgen wissel Breda - Heerenveen
Ampera en Peugeot RCZ
Dikke prima!
RCZquote:Op maandag 24 februari 2014 17:53 schreef zazzel het volgende:
Ze geven mij tegenwoordig gewoon ritten, en zetten ze ook al online. Moet dan alleen even bellen om ze te bevestigen. Aangezien mijn telefoon meestal op "niet storen" staat, en je dan gelijk op de VM beland..
Edit: Ik heb morgen een oranje RCZ van de grote in Breda. Iemand wel een mee gereden?
Ontslagenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
A. Je hebt je inlog gegevens niet ingevuldquote:Op maandag 24 februari 2014 20:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan niet inloggen via de inlogomgeving van easyway. Hoe kan dat?
Nee en nee. Misschien vonden ze je lelijk, of je stank, of je was 15 minuten te laat zonder te melden. Of je was gewoon overbodig natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Nee doen ze niet, bij mij was het ook zomaar afgelopen. Had op de feestlocatie het personeel 'een fijne dag' gewenstquote:Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
Als ik ontslagen zou zijn, dan zou ik toch wel bericht hebben gehad? En dan had ik toch wel iets moeten doen om ontslagen te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |