SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Snel, strooi glitter! Dat blijft nu lekker plakken!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh hahahaha kinderoptocht hier, en zeikregen, karma
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Oh ik ga echt stuk hier, die optocht, in die hagel
![]()
![]()
Wat Piscje zegt! Wat mooi Zwabberquote:
Ik heb het helemaal gezien, (maar vond het te boeiend om van de tv weg te lopen, kwam er wel bij toeval achter, begon meteen toen ik ned 2 aanzette.)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dank je, Bos! Ik pak nu het laatste en ga hem zeker terugkijken.
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:52 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Michal Jackson en Mops liefhebbers!
Oh ba, dat is balen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Potverpillekes. Zat ik laatst enorm lang te rommelen met mijn baksels. Ik begreep er niks van waarom het half rauw bleef. Ik bak die dingen met mijn vinger in mijn neus.
Staat er nu een aardappelschotel in, ding wordt amper warm.
Aha-momentOven vast wel kaduuk.
Hopen dat het hetelucht element vervangen kan worden. Ik bak bij het leven.
Lekker daglicht en zon in huisquote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ba, dat is balen.Ik kan ook echt niet zonder. Ben nu guinness pie aan het maken. Ruikt heerlijk in huis. Gisteren heerlijke, smeuïge bananen/mango cake gebakken.
Ik voel echt zo dat ik weer veel meer energie heb! En dit weer doet natuurlijk ook wonderen.
Balen pisc inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ba, dat is balen.Ik kan ook echt niet zonder. Ben nu guinness pie aan het maken. Ruikt heerlijk in huis. Gisteren heerlijke, smeuïge bananen/mango cake gebakken.
Ik voel echt zo dat ik weer veel meer energie heb! En dit weer doet natuurlijk ook wonderen.
Wat doe je in je lasagne? Spinazie, roomkaas...??quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en al klaar met avondeten maar zodra ik lasagna lees krijg ik al trek.
Top 5 favo
Het meest maak ik de eeuwenoude; (vegetarisch) gehakt, groenten en een laag kaas (quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat doe je in je lasagne? Spinazie, roomkaas...??
Ach, wat scheelt het. Vijftig gram misschien.quote:
Pedaalemmer nemen dudequote:Op zondag 2 maart 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Even een huishoudelijke vraag weer, wat voor prullenbak hebben jullie in de keuken?
![]()
Hier een die klept naar binnen en ik word er gek van tijdens het koken, als ik snel wat kwijt wil dan word de klep altijd vies, want je raakt de deksel gewoon, of je moet tot in de millimeter nauwkeurig mikken
[ afbeelding ]
MAAR, hiervoor eentje met een deksel gehad die je open tilde. Ik zit te denken om komende week even langs Blokker te gaan om dus zo eentje te scoren, maar ben nog in dubio
Voor dat je gaat koken even de deksel er van af halen en ergens anders neerleggen..quote:Op zondag 2 maart 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Even een huishoudelijke vraag weer, wat voor prullenbak hebben jullie in de keuken?
![]()
Hier een die klept naar binnen en ik word er gek van tijdens het koken, als ik snel wat kwijt wil dan word de klep altijd vies, want je raakt de deksel gewoon, of je moet tot in de millimeter nauwkeurig mikken
[ afbeelding ]
MAAR, hiervoor eentje met een deksel gehad die je open tilde. Ik zit te denken om komende week even langs Blokker te gaan om dus zo eentje te scoren, maar ben nog in dubio
Dat vind ik echt smerig. Staat dat ding een half uur - uur openquote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor dat je gaat koken even de deksel er van af halen en ergens anders neerleggen..
Ik noteer het! Zal eens kijken of ze die groot hebben en of het wat is.quote:
Hij was heerlijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Balen pisc inderdaad.
Ik kan ook echt niet zonder oven. Cannelloni/lasagne en zoIk ben zo blij dat ik er qua oven op vooruit ben gegaan hier
![]()
![]()
oeh Guinness pie ken het niet, maar de naam bevalt me wel
Gekko limbo'squote:
quote:
Joejoe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |