abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136919698
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136919763
:* voor de rotnachten. Hier was het redelijk. Wel een flinke poepluier vannacht, en een enorme bult in zijn onderkaak dus ik vermoed dat er nu echt een tandje aan komt. Maar echt he, dit keer. :+

De Senn! O+ Hij is groter dan Olli zowat! :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:14:27 #3
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136919929
voor de geïnteresseerden

Of mag ik geen linkjes plaatsen?

Shoot, fout gemaakt
pi_136919935
Dat rapley hè.. Ik vind het best leuk maar dood eng! Als hij een stukje eraf krijgt van het geen hij aan het snavelen is, kokhalzen joh! Liep net ook een beetje rood aan.
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:17:52 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136919986
:* voor de bizar slechte nachten..
XM, die tip van Suiker werkte hier super. Beterschap :* (nog bedankt voor het plaatsen vd tip Suiker!)

Ohhh en de foto's van Senn O+! Wat een ventje is het al!

Zo weer naar het CB, ben benieuwd!
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:23:36 #6
259886 pessie
pi_136920099
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu hou ik op!
pi_136920145
Monthly Senn O+ O+ O+
Rapley is hier helaas geen succes Hilz. Mijnes kauwt namelijk niet op dingen maar slikt ze heel door. En aangezien hij al snel 4 tanden had waren dat best flinke brokken. Hij begint nu eindelijk beter te kauwen op brood enzo.

Wat een hoop beroerde nachten :* L heeft een weekje doorgeslapen maar dat is nu ook weer klaar ;( Helaasch pindakaasch. En de vroege ochtenden zijn ook weer terug.
pi_136920268
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
pi_136920375
Rapley was hier ook geen succes hoor....
Om dezelfde reden dat ze alles heel ging doorslikken, ongeacht hoe groot het stuk was dat ze in d'r mond stopte :X

Gelukkig lijkt Lola een klein beetje op te knappen.... Zou toch fijn zijn als we zaterdag gewoon haar verjaardag kunnen vieren O+
Mijn koorts is ook weg dus met een beetje geluk kan ik ook nog zelf haar taart en cupcakes maken *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136920466
Jeee verjaardagsvoorbereidingen! *O* Gek hoor, jullie baby's zijn maar heel ietsje ouder dan mijn pasgeborene oO<

Pessie, als je taart goed lukt wil ik ook graag t recept! Ik wil namelijk ook niet ineens een suikerbom geven :D
pi_136920488
Verjaardag! *O* Ik denk dat ik gek zou worden van emotie..
pi_136920500
Vandaag, een jaar geleden, is M. verwekt! O+

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 36% gewijzigd door Limone op 20-02-2014 09:51:56 (even wat extra hysterie toevoegen.) ]
pi_136920506
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
pi_136920517
Omg bedenk me net dat we vanavond het huis "moeten" versieren met slingers en ballonnen!!!
Dan is het wel ineens heel echt... Morgen gewoon geen baby meer
pi_136920529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:32 schreef Limone het volgende:
Oh Fieder, ik zie je FB-profiel foto! Wat ben je mooi! O+
:@ thanks
Ben je niet in de war met iemand anders :')

Klums ik hoop het ook, zo sneu anders ! Jeetje morgen alweer een dreumes :'( O+ bijzonder om zelf de taart te maken.
Wij vieren het 2 dagen, de ene dag heb ik een hemataart besteld en de andere dag maakt een vriendin een uilentaart O+ helaas ben ik daar zelf niet zo handig mee.

Wanneer vieren jullie het pessie, ervoor of erna?
pi_136920573
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
pi_136920644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:47 schreef Fieder het volgende:
Ik ben ook echt bang dat ik de hele dag sta te janken :@ L is om 19.19 geboren (op 1-3-13 :7 ), gelukkig zit ik rond die tijd altijd lekker op bed te knuffelen voor het slapengaan. Even een momentje samen zonder visite.
OMG ik schiet al vol bij t idee dat ik over 2 maandjes ook zo zit :'( O+
pi_136920698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 09:43 schreef Hilzillah het volgende:
Het slikken is nog niet echt aan de orde geloof ik. Het is meer dat bv de stukken komkommer naar achteren glijden en hij ze zijn mond niet kan uitwerken. Met het maisboogie ging het wel goed. Misschien nog even wachten met gladde dingen.
Hoort erbij hoor, echt! Al kun je inderdaad beter geen appel of komkommer doen als je het eng vindt. E zat heel vaak te kokhalzen, maar kan nu steeds beter haar tong gebruiken om het eten rond te brengen in haar mond. Kokhalzen gebeurt nauwelijks meer :)

Oh en ik vind appel nu ze tandjes heeft ook te eng, daar bijt ze brokken vanaf die ze dan niet klein krijgt :X
pi_136920754
Ohja, nog een :* voor de slechte nachten!

XM, hoe gaat ie daar? Wil ze wat water drinken? Anders maar even niet he, laat ze dan eerst maar goed uithoesten, dan krijgt ze daarna misschien wel weer trek.

Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook echt minder geweest, en ik had dinsdagochtend zelfs geen zin in koffie :o
  donderdag 20 februari 2014 @ 09:59:32 #20
259886 pessie
pi_136920809
Limone dat is ook een mijlpaal!

LB in mijn taart zit wel suiker :P

Fieder, we vieren het zondagmiddag en dinsdagochtend (dan is haar echte verjaardag). Ik hoop dat we dan beide keren een beetje een rustige verjaardag hebben. Is voor haar wel zo leuk. Dinsdagmiddag gaan we met ons gezin iets leuks doen. Naar het zwembad ofzo (vakantieperiode :X)
pi_136920882
Wij vieren het alleen met familie, leek me druk genoeg voor Lola... Doen jullie nog iets speciaals Pessie?
Ow en morgen stiekem dubbel feest, want dan ook een afspraak in het ziekenhuis om de medische molen in te gaan voor een broertje of zusje O+
pi_136920923
Ha, leuk bijzondere dag dus klumsy O+
pi_136921222
Klums spannend joh! Ik leef er nu stiekem al een beetje naartoe :@

F heeft krentenbaard }:|
pi_136921324
oh shit. }:|
pi_136921357
krentebaard :( dat is ook nog eens lekker besmettelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')