abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136972952
Iemand alle voordelen op een rijtje voor Telegram Messenger? Wil op Facebook zetten dat ik overga naar Telegram Messenger. Maar nog niemand anders uit mijn contactenlijst heeft TM.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:14:18 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_136973098
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Iemand alle voordelen op een rijtje voor Telegram Messenger? Wil op Facebook zetten dat ik overga naar Telegram Messenger. Maar nog niemand anders uit mijn contactenlijst heeft TM.
Q: How is Telegram different from WhatsApp?

Unlike WhatsApp, Telegram is cloud-based and heavily encrypted. As a result, you can access your messages from several devices (including desktops!) and share an unlimited number of photos, videos and documents (doc, zip, mp3, etc). Thanks to our multi-data center infrastructure and encryption, Telegram is also faster and way more secure. On top of that, Telegram is free and will stay free — no ads, no subscription fees, forever.

https://telegram.org/faq#(...)ferent-from-whatsapp
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:16:25 #203
104871 remlof
Europees federalist
pi_136973216
Gisteravond gebruikten 2 van m'n contacten Telegram, nu al 6 :P
pi_136973248
Nadelen zijn er ook.

Als je iemand toevoegt aan een bestaande groepsgesprek, kan die persoon de berichten die verstuurd zijn van voordat hij/zij toegevoegd was, lezen.
pi_136973374
Ook maar geinstalleerd
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_136973515
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:55 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik zal het uitleggen , het is voor ons beide waarschijnlijk niet helemaal duidelijk. Denk ik.

Iemand heeft mijn nummer. Da's mooi voor die persoon. Nu komt die persoon in mijn contactenlijst in telegram voor. In mijn contactenlijst staat die persoon niet. Ik ken die persoon ook niet. En die wil ik weg hebben.
Maak een nieuw contact aan met zijn nummer erin (noem hem Dipshit of zo) en blokkeer hem. :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_136973537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
Nadelen zijn er ook.

Als je iemand toevoegt aan een bestaande groepsgesprek, kan die persoon de berichten die verstuurd zijn van voordat hij/zij toegevoegd was, lezen.
Euh, ik niet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:25:03 #208
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_136973572
quote:
Gebruikers van WhatsApp keren de berichtenservice na de overname door Facebook massaal de rug toe. De nieuwe app ‘Naïve’, die volledige privacy garandeert, is inmiddels razend populair. De app is in een dag tijd al een half miljoen keer gedownload.

Veel mensen laten op Twitter weten WhatsApp te hebben ingeruild: “Schandalig hoe #whatsapp en #facebook met mijn privégegevens omgaan. Nu gauw Naïve gedownload. #privacy #naïve.”

De oprichters van Naïve zijn blij met het succes van de app: “Wij hebben naïviteit, privacy en geld hoog in het vaandel staan. Goed om te zien dat die waarden door zo veel mensen worden gedeeld. Dat geeft hoop voor de toekomst van deze wereld.”

Bits of Freedom heeft nog geen oordeel geveld over de nieuwe app. De burgerrechtenbeweging, die zich sinds jaar en dag inzet voor vrijheid en privacy op internet, is vrijdag zelf overgenomen door Facebook.
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_136973764
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Altijd leuk als iemand niks meer weet te zeggen op zoiets.
pi_136973782
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef zarGon het volgende:
Nadelen zijn er ook.

Klopt ja, en dat is écht vervelend. Even overleggen of iemand bij de groep kan dat kan gewoon niet, omdat diegene dan later alles terug kan lezen.
pi_136973949
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Altijd leuk als iemand niks meer weet te zeggen op zoiets.
:').

Sla je WhatsApp-gesprekken op en stuur ze naar me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2014 14:33:46 ]
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:34:12 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_136973986
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Klopt ja, en dat is écht vervelend. Even overleggen of iemand bij de groep kan dat kan gewoon niet, omdat diegene dan later alles terug kan lezen.
Dat is wel een minpuntje idd.
pi_136974054
Misschien iets dat alleen op de iOS-versie zit? Als iemand mij toevoegt aan een bestaand gesprek, kan ik niet zien wat er daarvoor is gezegd.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:35:53 #214
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_136974067
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Even een nieuwe groep aanmaken om te overleggen of iemand erbij kan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_136974139
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:05 schreef budvar het volgende:

[..]

Quincy....wat een naam. :')
:')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:47:12 #216
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_136974637
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n Whatsapp status message maar veranderd in "Am using Telegram instead" :P
Alsof iemand ooit whatsapp statussen leest :7

Trouwens.. wanneer ik met mijn telefoon een foto verstuur zie ik deze niet in de OSX desktop app verschijnen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:13 #217
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136974700
http://www.nu.nl/tech/370(...)etalen-whatsapp.html

quote:
Volgens geruchten had Google al 10 miljard geboden, maar onbekend was wanneer. The Information meldt nu dat Google-ceo Larry Page vorige week nog heeft afgesproken met Whatsapp-ceo Jan Koum.
Onafhankelijk
Page probeerde Koum over te halen onafhankelijk te blijven. Hij zou later een bericht gestuurd hebben: "Blijf onafhankelijk zoals je altijd van plan bent geweest. Je bent een grote bedreiging voor Facebook. Je bij Facebook aansluiten zal een grote impact hebben op hoe dingen de komende jaren zullen gaan."
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136975455
Je kan tijdens het appen natuurlijk ook gewoon een beetje nadenken met datgene wat je aan het typen bent.

Maar nee, eigen verantwoordelijkheid zit er niet meer in. We gaan hysterisch overstappen naar iets anders, in de naïeve hoop dat die wel eerlijk en oprecht omgaan met privacy... :') :') :')
pi_136975616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
Je kan tijdens het appen natuurlijk ook gewoon een beetje nadenken met datgene wat je aan het typen bent.

Maar nee, eigen verantwoordelijkheid zit er niet meer in. We gaan hysterisch overstappen naar iets anders, in de naïeve hoop dat die wel eerlijk en oprecht omgaan met privacy... :') :') :')
Dus alles waarbij je 100% zeker weet dat je data wordt opgeslagen in de Verenigde Statistaten van Amerika, moet je gewoon lekker blijven gebruiken, maar wat voorzichtiger omgaan? En zodra iemand inziet dat er veiligere alternatieven zijn is het hysterisch?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136975741
quote:
18s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dus alles waarbij je 100% zeker weet dat je data wordt opgeslagen in de Verenigde Statistaten van Amerika, moet je gewoon lekker blijven gebruiken, maar wat voorzichtiger omgaan? En zodra iemand inziet dat er veiligere alternatieven zijn is het hysterisch?
1: Er "MOET" helemaal niets van mij. Maar wij moeten niet doen alsof het wereldschokkend is dat whatsapp nu van facebook is.

Gewoon nadenken met wat je aan het typen bent, en je hebt niets om voor te vrezen.

2: Allemaal leuk en aardig die "veiligere alternatieven" (er is helemaal geen bewijs dat ze echt veiliger zijn).

Maar de mensen die hier kritisch over zijn zouden ook met het tor netwerk moeten werken. Want als er iets is wat niet respectvol met je privacy omgaat dan is het wel Google.
pi_136975782
Vind het fijner als Whatsapp, gebruikte het ook al enkele weken. Hopelijk zet het overstappen door :)
pi_136976789
Ik gebruik geen enkele IM dienst, enige waarmee ik wel eens chat is mijn partner en dat doe ik met de facebook messenger (gewoon webbased versie).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_136977034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Er "MOET" helemaal niets van mij. Maar wij moeten niet doen alsof het wereldschokkend is dat whatsapp nu van facebook is.
Maar het is wel hét moment om de gemiddelde gebruiker over te laten stappen.

quote:
2: Allemaal leuk en aardig die "veiligere alternatieven" (er is helemaal geen bewijs dat ze echt veiliger zijn).
Maar er is wel bewijs? Of wil je zeggen dat whatsapp ook alles opensource maakt en de methodes laat zien?
pi_136977120
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef g1real het volgende:

[..]

Maar het is wel hét moment om de gemiddelde gebruiker over te laten stappen.

[..]

Maar er is wel bewijs? Of wil je zeggen dat whatsapp ook alles opensource maakt en de methodes laat zien?
1: Integendeel, de gemiddelde gebruiker blijft gewoon whatsapp gebruiken.

Of wil jij zeggen dat een half miljoen overstappers op 450 miljoen veel is.... :')

2: Dat is waar natuurlijk.

Het feit dat facebook het gebruikt voor marketingdoeleinde is walgelijk.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 15:44:02 #225
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_136977244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:41 schreef theunderdog het volgende:
1: Integendeel, de gemiddelde gebruiker blijft gewoon whatsapp gebruiken.
Dan zie ik dagelijks ongemiddelde gebruikers op mijn Telegram verschijnen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')