Heb al zo'n tien mensen overgehaald. Komt wel, volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef kree het volgende:
Ziet er aardig uit, helaas maar 1 iemand tussen mijn contacten die het gebruikt.
Ben benieuwd of dit nog wat bekender gaat worden.
Die desktop/cloud is opzich wel een voordeel.
Nou denk pas echt als facebook met whatsapp gaat klooien (reclame enzo)quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb al zo'n tien mensen overgehaald. Komt wel, volgens mij.
Nou ja, het werkt in ieder geval fijner en het heeft meer functies. Dat helpt in ieder geval.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk pas echt als facebook met whatsapp gaat klooien (reclame enzo)
Voor alsnog heeft het voor mij niet veel zin om mensen over te halen.
Want
1. die hebben geen zin om iets anders te proberen terwijl whatsapp nog prima werkt.
2, iedereen heeft whatsapp bijna niemand telegram.
Maargoed ik laat het gewoon even op me telefoon staan, zie het vanzelf wel als het wat meer in opkomst komt,
Minpunt is wel dat je geen geluidsfragmenten kan sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt in ieder geval fijner en het heeft meer functies. Dat helpt in ieder geval.
De desktopversie werkt ook goed en is ook erg handig.
Ja fopje, we weten dat jij niets om privacy geeft, dat was wel duidelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Fopje het volgende:
Wat is er mis met WA?
Wat een gezeur zeg, boeehoee nee ik wil niet dat het van FB is boeehoee.
Mwah ik werd redelijk gestoord van al het gegil en andere rare geluiden die mij toegestuurd werden, dus voor mij is dat een pluspuntquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Minpunt is wel dat je geen geluidsfragmenten kan sturen.
Vond het vooral handig als je in de auto zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Mwah ik werd redelijk gestoord van al het gegil en andere rare geluiden die mij toegestuurd werden, dus voor mij is dat een pluspunt.
Nee die Russen zijn lekker te vertrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef µ het volgende:
[..]
Ja fopje, we weten dat jij niets om privacy geeft, dat was wel duidelijk
Foei! Dat mag helemaal niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vond het vooral handig als je in de auto zit
Qua privacy natuurlijk wel meer dan de amerikanen, erger kan namelijk niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee die Russen zijn lekker te vertrouwen.
Je hebt het grondig uitgezocht neem ik aan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Qua privacy natuurlijk wel meer dan de amerikanen, erger kan namelijk niet.
Klopt. Je kunt als alternatief wel via een app iets opnemen en het dan als document versturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Minpunt is wel dat je geen geluidsfragmenten kan sturen.
Dat vind ik zo'n gaar argument. Alsof US/Nederland te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee die Russen zijn lekker te vertrouwen.
Gelukkig heeft Snowden dat voor het grootste gedeelte gedaan. En(beetje wij van wc-eend is het wel) http://nu.nl/algemeen/367(...)uatie-nederland.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt het grondig uitgezocht neem ik aan?
Niemand is te vertrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gaar argument. Alsof US/Nederland te vertrouwen zijn
https://telegram.org/faq#securityquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen.
Maar ik vind het zo raar dat nu WA zo goed als overgenomen is door FB iedereen WA gaat verwijderen en Telegram inatalleerd wat van de Russische FB is.
De helft die dat doet is gewoon tegen Amerika/FB gewoon om het 'tegen zijn'. Zonder ook maar goede argumenten te hebben behalve 'privacy' terwijl ze niet op de hoogte zijn van de Privacy in Rusland. Net alsof die geen NSA praktijken uitvoeren
Mijn eerste zorg is dat WhatsApp te veel gekoppeld wordt aan je FB profiel. Ik houd dat liever gescheidenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niemand is te vertrouwen.
Maar ik vind het zo raar dat nu WA zo goed als overgenomen is door FB iedereen WA gaat verwijderen en Telegram inatalleerd wat van de Russische FB is.
De helft die dat doet is gewoon tegen Amerika/FB gewoon om het 'tegen zijn'. Zonder ook maar goede argumenten te hebben behalve 'privacy' terwijl ze niet op de hoogte zijn van de Privacy in Rusland. Net alsof die geen NSA praktijken uitvoeren
Ik ook. Maar dat is toch niet het gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn eerste zorg is dat WhatsApp te veel gekoppeld wordt aan je FB profiel. Ik houd dat liever gescheiden
Youtube en Google+ zou eerst ook los van elkaar staan..quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is toch niet het geval
Ik heb het nu op 2 telefoons geinstalleerd en bij de eerste hoefde ik de code ook niet in te typen, bij de 2de wel. Code is via sms trouwens. Weet ook niet precies wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
Als ik het installeer krijg ik een of andere code gesmst die ik moet invoeren en loopt er een aftelklokje dat ik gebeld word... maar na een paar seconden is dat verdwenen en kan ik de app gewoon gebruiken.
Mis ik iets
Had ik ook. Volgens mij leest het zelf de sms gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
Als ik het installeer krijg ik een of andere code gesmst die ik moet invoeren en loopt er een aftelklokje dat ik gebeld word... maar na een paar seconden is dat verdwenen en kan ik de app gewoon gebruiken.
Mis ik iets
Net zoals bij WhatsApp wordt de inkomende sms automatisch ingelezen, waardoor je geen code meer hoeft in te voeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:58 schreef Thomas B. het volgende:
Mis ik iets
Hmm ik werd gebeld..quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals bij WhatsApp wordt de inkomende sms automatisch ingelezen, waardoor je geen code meer hoeft in te voeren.
Ik moest hem de 2de keer toch echt invullen met de hand.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals bij WhatsApp wordt de inkomende sms automatisch ingelezen, waardoor je geen code meer hoeft in te voeren.
quote:
Gaat niet altijd goed blijkbaar. Heb weleens gehad dat WhatsApp haperde. Ze proberen zoveel mogelijk te automatiseren, en wanneer dat niet lukt moet je manueel invoeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik moest hem de 2de keer toch echt invullen met de hand.
Waren maar 5 cijfers dus het was niet echt een probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Gaat niet altijd goed blijkbaar. Heb weleens gehad dat WhatsApp haperde. Ze proberen zoveel mogelijk te automatiseren, en wanneer dat niet lukt moet je manueel invoeren.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik ook. Volgens mij leest het zelf de sms gewoon
Ah dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja, echt heel vervelend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:16 schreef Pandaplint het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik er nu ook van af ben dat ik offline raak wanneer ik ben verbonden met een Ziggo WiFi netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |