Nice..quote:
Ik werd net ook gebeld door een nummer uit Amerika inderdaad toen ik die code invoerde, heel raar inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:15 schreef Snowbells het volgende:
Mijn vader wordt gebeld door Arabische nummers sinds hij Telegram heeft geinstalleerd (én weer had verwijderd)
Dat hangt ook van je kennissenkring af denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef Palomar het volgende:
Heb het ook geinstalleerd en zie dat een aantal contactpersonen dat ook al hebben gedaan, maar zie het nog niet echt gebeuren dat dit 'de nieuwe whatsapp' wordt. Veel mensen boeit privacy niet zoveel.
Komt er aan dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:52 schreef Pandaplint het volgende:
Ik mis trouwens ook de functie om te zoeken in een gesprek
twitter:telegram twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:21:12@brucebrill The iPhone app actually has message search (switch to messages below search field), as well as the API. Coming to all platforms. reageer retweet
Ja pik, dat gebeurt als je de code niet invoert of de sms niet krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd net ook gebeld door een nummer uit Amerika inderdaad toen ik die code invoerde, heel raar inderdaad
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja pik, dat gebeurt als je de code niet invoert of de sms niet krijgt.
Ah, oké. Ik denk dat het weinig met Telegram te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat snap ikBen geen imbeciel
Nee ik bedoel daarna, door een ander nummer
Inderdaad, want Rus is synoniem aan onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:08 schreef Fopje het volgende:
Grappig om te zien dat een of andere Rus met geld wel zomaar vertrouwd wordt![]()
Wel schattig.
Ik stap ook niet over vanwege de privacy, maar vanwege de webclient.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:08 schreef Fopje het volgende:
Grappig om te zien dat een of andere Rus met geld wel zomaar vertrouwd wordt![]()
Wel schattig.
Neuh, die zat al jaren in de iphone versie. En is voor mij de reden om nog niet over te stappen op Telegram.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef St3fan het volgende:
Wel heeeeeeel toevallig dat WhatsApp vandaag een update heeft uitgebracht met daarin ook voor android het verbergen van je 'laatst gezien'.... http://www.droidapp.nl/ni(...)st-gezien-verbergen/
vandaag trouwens weer X aantal nieuwe mensen in mijn lijst die Telegram hebben geinstalleerd.
En wij ons maar afvragen hoe al die geile titpics van iedereen toch maar steeds uitlekken he...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |