Echt te fout man die broeken van hem.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Batista in skinny jeans
zou je haar doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Paul Heyman tegen Renee Young![]()
![]()
Prachtig die gast.
Ja zeker.quote:
Heb alleen de stukken van Shield en Wyatts gekeken. De rest heb ik doorgespoeld. Echte een matige build up naar WM.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:22 schreef Sick-my-duck het volgende:
Mocht je Smackdown nog niet hebben gezien, bespaar je de moeite. Jezus wat saai...
Die skinny jeans is 1 ding, zijn belachelijk slecht mic skills zijn echt om te janken. Echt, de hele Batista return is 1 grote aanfluiting. Iedere promo verlult hij zich wel een keer. Je zou er bijna medelijden meekrijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:50 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
Batista in skinny jeans
Brock Lesnar is ook een goed voorbeeld, het enige verschil is dat hij dat zelf ook weet én WWE dat door heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die skinny jeans is 1 ding, zijn belachelijk slecht mic skills zijn echt om te janken. Echt, de hele Batista return is 1 grote aanfluiting. Iedere promo verlult hij zich wel een keer. Je zou er bijna medelijden meekrijgen.
Als er hier mensen zijn die beweren dat je zonder mic skills geen WWE of WH champ kunt worden, Batista bewijst het tegendeel. Want lullen kan hij ECHT niet. Ook typisch weer dat zijn mic de hele tijd uitviel. En Orton kon zijn lach niet inhouden.
Ja, en als brock wat zegt hoor je een muis piepen.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:18 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Brock Lesnar is ook een goed voorbeeld, het enige verschil is dat hij dat zelf ook weet én WWE dat door heeft
Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:27 schreef blessed19 het volgende:
Denken jullie dat er animo zal zijn om voor volgend jaar een wrestlemania evenement in nederland te zetten?
dat er bijvoorbeeld op de desbetreffende zondag de laatste raw en smackdown voor wrestlemania wordt uitgezonden, nederlandse worstelfederaties aanwezig zijn, samen met 1 of 2 ''oude bekende helden'' die zij zo af en toe weten te strikken. Dat er overdag geworsteld wordt met de nederlandse worstelfederaties, daarna naar de loop van de avond/nacht eerst de raw wordt uitgezonden, daaropvolgend de smackdown en uiteindelijk met zijn allen wrestlemania live kijken.
Denk hierbij aan een 150 a 200 man, locatie in de randstad, iedereen staan en evt. een aparte hoek voor zitplekken om zittend wrestlemania te kijken.
Daarnaast natuurlijk allemaal kraampjes, eten, drinken, rambam.
Ik ben me meer aan het orienteren om ziets zelf op te zetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.
Ze doen binnenkort ook een DPW show in Utopia met Emil Sitociquote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze volgend weekend in Amsterdam een PWHolland show hebben, ga ik waarschijnlijk wel ff kijken (Sabu, Londrick). Ik geloof dat ze plannen hadden om aansluitend Wrestlemania Live op een groot scherm te gaan kijken. Ik weet niet of dit daadwerkelijk geregeld is maar ze hadden het er een tijdje terug over. Ik zou zeggen, doe zoeken. Ik heb mijn eigen WM traditie; Bier, grill, goed voer en vrienden.
Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:07 schreef Itisbangin het volgende:
Lijkt mij dat de kans vrij klein is om zoiets op te zetten. Er is niet echt zo'n hardcore fanbase hier hè.
Maar heel veel succes ermee!
Utopiaquote:Op zondag 30 maart 2014 19:09 schreef Groby het volgende:
[..]
Ze doen binnenkort ook een DPW show in Utopia met Emil Sitoci
Precies mijn puntquote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.
Lijkt me niet. En als promoties als PWH e.d. hun eigen tradities hebben en in stand houden denk ik dat je niet ver komt. Des al niet te min, succes!quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Opzetten is voor mij het probleem niet, net als marketing. ik vraag me wel af of er genoeg mensen in de randstad er wel op af zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |