Ik maak me niet druk, de anderen ook niet. Er wordt enkel gezegd dat het een beetje obsessief/kansloos overkomt. Je doet nu overkomen alsof we hier opgefokt en agressief aan het posten zijn, terwijl dat obsessieve juist een teken is van ergens te druk mee bezig zijn. Laat mensen gewoon een mening posten overigens.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhhh ben ik de TS???Ik heb nog geen enkele foto/video gepost in dit topic.
Lotte is 1 van mijn favorieten, ik erger me totaal niet aan haar, maar ik snap niet waarom jullie je druk om maken. Het is maar een topic
Als jij alle dagen de tijd hebt om cams te kijken en Charlotte te fotograferen/opnemen, denk ik dat je inderdaad niet veel te doen hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:39 schreef itsme het volgende:
Wat een leuk topic PB!
Die lziba is zeker familie of zo van die domme en heeft net een accountje aangemaakt hier. Iedereen in de cos heeft een uitkering volgens haar dat weet ze na 1 week op fok te zijn. tjonge jonge.![]()
Ze heeft wel enorm grote pupillen in dat filmpje, en zo donker is het er nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens lijkt ze in het filmpje wel dunner
Ik stem groenlinks en heb een hekel aan national geographic maar charlotte is lekker en heeft een goed lijfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:54 schreef HalfGod het volgende:
Al die GroenLinks mensen die hier lopen te zeiken, ga dan lekker naar National Geographic of Telesell kijken ofzo.
nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 05:12 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Ik stem groenlinks en heb een hekel aan national geographic maar charlotte is lekker en heeft een goed lijf
Ik heb van mijzelf ook grote pupillen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel enorm grote pupillen in dat filmpje, en zo donker is het er niet
(ben benieuwd of ze daar haar neus heeft gepoederd)![]()
Jij bent zelf natuurlijk echt een beauty.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vond die outfit die ze op haar verjaardag aan had hilarisch...leek wel een Michelinvrouwtje met al dat stretch aan en al die rolletjes her en der...Ik vind haar wel iets grappigs hebben maar ze zou minimaal de helft minder moeten praten.
Ja tante Bep ik wel...enneh....wat heb jij met diequote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent zelf natuurlijk echt een beauty.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja tante Bep ik wel...enneh....wat heb jij met dieen die
steeds maar weer
en die
en
is dat wat je in de spiegel ziet zo'n verzuurd hoofdje?
Geniet een beetje van het leven knullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |