Ja tante Bep ik wel...enneh....wat heb jij met diequote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent zelf natuurlijk echt een beauty.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja tante Bep ik wel...enneh....wat heb jij met dieen die
steeds maar weer
en die
en
is dat wat je in de spiegel ziet zo'n verzuurd hoofdje?
Geniet een beetje van het leven knullie!
Ik ben geen beauty, maar een ranzige vreetklep, maar ik verbleek nog bij haar obsessieve vreetbuien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent zelf natuurlijk echt een beauty.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben geen beauty, maar een ranzige vreetklep, maar ik verbleek nog bij haar obsessieve vreetbuien.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef Speedball het volgende:
[..]ja echt, caps van iemand die eet van iemand die de hele dag ziekelijk loopt te proppen, en gewoon door blijft vreten terwijl ze praat, en die alleen stopt met voer naar binnen stouwen wanneer ze een peuk van iemand geschooid heeft, maar ja dat is het indootje in haar.
quote:
lekker forum is dit, met moderators die racisme promoten...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:32 schreef Gert het volgende:
ja echt, caps van iemand die eet van iemand die de hele dag ziekelijk loopt te proppen, en gewoon door blijft vreten terwijl ze praat, en die alleen stopt met voer naar binnen stouwen wanneer ze een peuk van iemand geschooid heeft, maar ja dat is het indootje in haar.
Als je dergelijke beschuldigingen uit, kun je maar beter op de hoogte zijn van de details. En dat ben jij duidelijk niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Shotty het volgende:
[..]
lekker forum is dit, met moderators die racisme promoten...
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. Het is een running gag in de COS dat Lot allerlei actie verklaart / goed praat met "dat is het indootje in mij, "dat is mijn indo-bloed" en andere variaties. Ze zegt dat soms meerdere keren per dag.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Shotty het volgende:
Zolang je wat te vreten of paffen voor haar hebt wèl ja.quote:
Gert heeft nog meegedaan aan de politionele acties in Nederlands Indië, die arme Lotje werkt als een rode lap op een stier bij hem ..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Shotty het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, daarom sloeg Lot ook Gio met die bezem op zijn kop; kan ze niks aan doen, dat is de indo in haarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt. Het is een running gag in de COS dat Lot allerlei actie verklaart / goed praat met "dat is het indootje in mij, "dat is mijn indo-bloed" en andere variaties. Ze zegt dat soms meerdere keren per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |