abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137166119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef Shotty het volgende:

Maar wat is nou het doel van het topic?
Je kan toch lezen?

quote:
TS vindt Charlotte een vreselijk, doortrapt, verwend en lui loeder met divagedrag dat de hele dag niets anders doet dan roddelen en vreten, terwijl ze altijd loopt te roepen dat ze af wil vallen.
Ze zei zelf dat ze wilt afvallen, maar als ze zoveel blijft vreten valt ze niet af :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 21:01:10 #27
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_137175146
edit
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_137190741
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Je kan toch lezen?

[..]

Ze zei zelf dat ze wilt afvallen, maar als ze zoveel blijft vreten valt ze niet af :')
Het enigste wat ik mij dus afvraag, is waarom je vervolgens zo obsessief iemand gaat volgen, om van elke hap een screenshot te maken. beetje stalkgedrag zeg maar.

vind Charlotte ook niks, dus een topic over haar openen zal ik al helemaal niet doen.
Hier zit volgens mij veel meer haat achter, en ik vraag me af wat.
pi_137191314
Wat een overgevoelige reacties hier....je zou bijna denken dat Pearlbitch haar topic in het forum van de Weight Watchers heeft gepost ipv Utopia....
Ik heb me ook zitten verbazen dat mensen die al 2 maanden op budget leven nog zo mollig kunnen zijn....so what??
Ik vind het wel een grappig topic, mensen met obesitas moeten het beter gewoon even overslaan als ze er zoveel last van hebben. Nergens staat geschreven dat je het moet openen en lezen.
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:33:25 #30
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137191517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een overgevoelige reacties hier....je zou bijna denken dat Pearlbitch haar topic in het forum van de Weight Watchers heeft gepost ipv Utopia....
Ik heb me ook zitten verbazen dat mensen die al 2 maanden op budget leven nog zo mollig kunnen zijn....so what??
Ik vind het wel een grappig topic, mensen met obesitas moeten het beter gewoon even overslaan als ze er zoveel last van hebben. Nergens staat geschreven dat je het moet openen en lezen.
:')
Erg grappig ja als je obsessief ben, en als jij je verbaast waarom mensen dikker worden van minder beweging en vetter eten (bv volle melk) dan moet je misschien je kennis over aankomen en afvallen bij spijkeren.

Als je van mij een cap zou nemen elke keer dat ik iets in mn mond dauw dan ziet het er al snel uit alsof ik de hele dag eet, maar weet je je zou toch echt iets in je mond moeten duwen wil je niet sterven van de honger.

Daarnaast is dit een topique over het eetgedrag van een bewoner die in mijn optiek niet vet of ernstig dik is, maar de groepsvisie is gezet en als je daar dan je eigen mening over hebt heb je gelijk obesitas :D Vind het een beetje basisschool speelplein manier van communiceren.

Dus ja een topique over een hap eten die genomen wordt van een meisje met dikke tetten en die niet graat mager is maar gewoon wat curves heeft is ernstig overdreven en neigt meer naar een haat topique dan over een objectieve mening en of discussie.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_137192907
Voorlopig zie ik alleen appels, winterwortel en yoghurt en een bitterbal + het eten wat iedereen tot zich neemt.

Wel erg oppervlakkig om iemand te pakken op uiterlijk, gelukkig zijn wij allemaal perfect?
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:40:51 #32
138448 PeZu
Suspended animation
pi_137193353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
slechts een reactie mogelijk

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_137194821
Ik zou d'r doen.
pi_137195861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:01 schreef Shotty het volgende:

[..]

Het enigste wat ik mij dus afvraag, is waarom je vervolgens zo obsessief iemand gaat volgen, om van elke hap een screenshot te maken. beetje stalkgedrag zeg maar.

vind Charlotte ook niks, dus een topic over haar openen zal ik al helemaal niet doen.
Onzekerheid, frustraties plus een uitkering. Dat soort mensen zitten erachter.

Snap je? Het is best ongezond om iemand de hele tijd te volgen en op het zieke af, af te kraken. Maar je ziet het in die hele COS, niet alleen bij dit meisje. ;(
pi_137195880
bitchfight topic

Daarnaast is deze dame de knapste utopiaanse naar mijn mening

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2014 13:05:35 ]
pi_137197631
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Plaats hier je caps van een etende Charlotte :)

[ afbeelding ]
FOEI Pearlbitch o|O o|O o|O je hebt heel veel mensen op hun zieltje getrapt met dit topic ga je heel diep schamen!
Je moet weten dat er -curieus maar waar-heel veel mensen zijn die dit topic toch willen openen ondanks het feit dat ze zich groen en geel ergeren bij alleen al het lezen van de topictitel.
Je mag best een topic openen, maar alleen als het iets schattigs is.
:O
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:38:48 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_137199084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

FOEI Pearlbitch o|O o|O o|O je hebt heel veel mensen op hun zieltje getrapt met dit topic ga je heel diep schamen!
Je moet weten dat er -curieus maar waar-heel veel mensen zijn die dit topic toch willen openen ondanks het feit dat ze zich groen en geel ergeren bij alleen al het lezen van de topictitel.
Je mag best een topic openen, maar alleen als het iets schattigs is.
:O
ja dat is precie swat ik zeg ja

jij verdient gewoon een mega tjoeri :D
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_137200880
quote:
Misschien wil ze haar tv-carriere wel voortzetten na Utopia en is ze druk bezig om in aanmerking te komen voor deelname aan Obese?
pi_137204238
Die Charlotte heeft echt zo,n gezicht om je zaad op te spuiten, wel geil dus!
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  † In Memoriam † donderdag 27 februari 2014 @ 20:10:50 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137212282
quote:
Maar wat is nou het doel van het topic? anorexia promotie? iemand proberen te treiteren die dit toch nooit zal lezen, noch wat van zal merken?
Oei, wat retorisch. Wat is het doel van Utopia? Wat is het doel van het leven? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_137213180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:01 schreef Shotty het volgende:

[..]

Uhh... Nou en? Dit is een vrij forum, als TS hier een topic over wilt openen, en de mods laten hem open. Wat is je probleem dan :')

Volgens mij ben je niks gewend, ik weet nog in de tijd van BB.... Jij zou gek worden denk ik :{
  Moderator donderdag 27 februari 2014 @ 20:42:45 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137214284
Dikkerdje Gluip zat net wéér te vreten. :{w

Onderhand is het eerder regel dan uitzondering dat ze meerdere malen per dag voedsel naar binnen propt. :{w

En dan denk je misschien: mooi, dan houdt ze haar mitrailleur-waffel tenminste. Niet dus hè, gewoon doorbalken met een propvolle vreetscheur. :{w
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:56:33 #43
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_137215023
quote:
99s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Uhh... Nou en? Dit is een vrij forum, als TS hier een topic over wilt openen, en de mods laten hem open. Wat is je probleem dan :')

Dus de vrijheid om er tegen te zijn is er ook.
De mods hebben de reacties tegen dit achterlijke debiele topique ook niet weggehaald, dus wat is je probleem ?
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_137215941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef Speedball het volgende:

[..]

Dus de vrijheid om er tegen te zijn is er ook.
De mods hebben de reacties tegen dit achterlijke debiele topique ook niet weggehaald, dus wat is je probleem ?
Als je er tegen bent, waarom post je er dan?
pi_137216455
Haha, al die emotionele mensjes die gaan haten op ts... _O-
pi_137216511
quote:
wauw, jij hebt echt en tijd teveel, en een gigantische hekel aan Charlotte he?

Maar wat is nou het doel van het topic? anorexia promotie? iemand proberen te treiteren die dit toch nooit zal lezen, noch wat van zal merken?

ik snap hem namelijk niet helemaal....
Hoeft ook niet. Moet alles soms een "doel" hebben?

Ts doet dit, omdat het kan waarschijnlijk.
pi_137216633

En 90 kg.
pi_137216672
pi_137216727

Er was nog maar een bitterbal overrrrr.....
  † In Memoriam † donderdag 27 februari 2014 @ 21:24:17 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137216737
Ach, ze houdt van lekker eten. En veel. En vaak. En ongeremd. En obsessief. Wie niet? :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')