quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kreeg last van hondsdolheid.
Woef Ragas.
godverquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kreeg last van hondsdolheid.
Woef Ragas.
Zijn laatste show heet Poephoofd xDquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Even wennen, zonder eigen programma is Paul het best, vooral als hij gewoon helemaal niet meer op tv komt.
Mart Smeetsquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Is Mart ooit Zomergast geweest? #bucketlist
Die staat in mijn woordenboek onder de U.quote:
Emile Schelvisquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart Smeets
Johan Derksen
Maarten van Rossem
Humberto Tan
Henk Nijboer
Theo Maassen
Gloeiende gloeiende, laat dit waarheid worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mart Smeets
Johan Derksen
Maarten van Rossem
Humberto Tan
Henk Nijboer
Theo Maassen
Ik wil het niet eens weten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn laatste show heet Poephoofd xD
Dit wil je vast graag toelichten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staat in mijn woordenboek onder de U.
Ja precies, dat vind ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw moet gewoon gaan snappen dat overdaad schaadt. Je moet dingen doseren, dus af en toe even met je kop van tv, om dan weer fris terug te komen.
Ria Visser ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als Mart er live commentaar bij geeft.
Als Paul de Leeuw nooit meer op tv zou komen, zouden we dan iets missen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw moet gewoon gaan snappen dat overdaad schaadt. Je moet dingen doseren, dus af en toe even met je kop van tv, om dan weer fris terug te komen.
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geef toe, je kletste jezelf op de dijen.
Die is helemaal Uitelkaar getrokken! Er kwam alleen nog maar schuim uit!quote:
Er zijn ook beelden vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is helemaal Uitelkaar getrokken! Er kwam alleen nog maar schuim uit!
140 kilo Uniek Talent.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Paul de Leeuw nooit meer op tv zou komen, zouden we dan iets missen?
Ik zat onder de tafel, haha!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden van
[ afbeelding ]
Ik vind van wel. Een Paul de Leeuw die goed in vorm is, is leuk om naar te kijken. Helaas is er de laatste jaren sprake van een vormcrisis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Paul de Leeuw nooit meer op tv zou komen, zouden we dan iets missen?
Vertel! Hier zaten we de hele avond op te wachten, dus gooi het eruit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Een Paul de Leeuw die goed in vorm is, is leuk om naar te kijken. Helaas is er de laatste jaren sprake van een vormcrisis.
Ik heb trouwens net een geniaal idee gekregen om de kijkcijfers van Utopia op te krikken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe. Sluit mijn beide oogjes toe. Heere houd ook deze nacht, over mij getrouw de wacht.
Dit vind ik niet zo leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik alle gelaatstrekken van Tijs.
Amen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik ga slapen, ik ben moe. Sluit mijn beide oogjes toe. Heere houd ook deze nacht, over mij getrouw de wacht.
Dat met die leeuwen.... gewoon 's nachts loslaten op het terrein.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel! Hier zaten we de hele avond op te wachten, dus gooi het eruit.
Ja natuurlijk wel lelijke veeverkrachter! Wat een onwijze sinaasappel is die Thijs!quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar Mani, dat is toch pure broodroof?
Hij is ook gigantisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik sta gigantisch te spelen."
Ivo-teksten.
Je ging toch slapen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
"Ik sta gigantisch te spelen."
Ivo-teksten.
Volgens mij heb je in het karretje van Andries Knevel gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel lelijke veeverkrachter! Wat een onwijze sinaasappel is die Thijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |