Dan kunnen ze heel gauw de vliegende vinkentering krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal je zien dat je binnenkort een facebook account nodig hebt om te kunnen Whatsappen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Breaking news: Facebook koopt WhatsApp voor 11,6 miljard euro.
Hij haat Bob de Jong, dat zegt al genoeg, vind ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over jou.
Haha die teringjappen, moet je kort houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Mooie woorden, maar ook de dood van honderdduizenden onschuldige Japanners!!
Allemaal overstappen naar Viber.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze heel gauw de vliegende vinkentering krijgen.
Kijk uit met nieuws "breaking" noemen. Voor je het weet, krijg je hordes mensen op je dak die jou gaan aanvallen omdat je iets "breaking" hebt durven noemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Breaking news: Facebook koopt WhatsApp voor 11,6 miljard euro.
Daar had Walter White ook last van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk uit met nieuws "breaking" noemen. Voor je het weet, krijg je hordes mensen op je dak die jou gaan aanvallen omdat je iets "breaking" hebt durven noemen.
AD vond het breaking genoeg mij een pushbericht te sturen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk uit met nieuws "breaking" noemen. Voor je het weet, krijg je hordes mensen op je dak die jou gaan aanvallen omdat je iets "breaking" hebt durven noemen.
Bepaald geen feest van herkenning idd. Ze had mijn zus kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check dat stijle haar van die meid op TV, verschrikkelijk he!
Geen (zwarte) nagellak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Check dat stijle haar van die meid op TV, verschrikkelijk he!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Arme meid, ze hebben haar nog niet verteld dat ze eruit is geknipt.
Het is ook wel breaking.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AD vond het breaking genoeg mij een pushbericht te sturen.
Gezien de ontwikkelingen van vanavond neem ik chicks zonder zwarte nagellak niet meer serieus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen (zwarte) nagellak.
Op de eerdere vleeskeuringsvraag: Nee, ik zou haar dus niet doen.
Is dat geen auto courreur?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman en Carice spelen in Game Of Thrones, kijk daar kunnen we trots op zijn!
Carice? Nee volgensmij niet pik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat geen auto courreur?
Rutger Hauer speelt daar ook in.. The Game of Lost Thrones of zoietsquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Michiel Huisman en Carice spelen in Game Of Thrones, kijk daar kunnen we trots op zijn!
Lekker kutjezeilen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, ze is laatst over Halina heen gereden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kreeg last van hondsdolheid.
Woef Ragas.
Hij treedt nu op als Total Roefquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kreeg last van hondsdolheid.
Woef Ragas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |