Als mijn ogen konden klapperen, dan deden ze datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet te filmen, dit soort lui.![]()
Tokkie-pedojagers snappen niet dat zij een groter maatschappelijk probleem vormen dan pedo's. Je zal maar zo'n man als buurman hebben ....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef JeMoeder het volgende:
Facebook gekkies laten weer van zich horen:
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, goed besluit!
Komen uit Leiden heh. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef JeMoeder het volgende:
Facebook gekkies laten weer van zich horen:
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, goed besluit!
Precies, city of scumbags.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Komen uit Leiden heh. Dan krijg je dat.
Ja, een menselijke behandeling verdient hij niet, wat denken ze wel!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jager63 het volgende:
Deze man is ziek en zul je levenslang in de gaten moeten houden. Dus gewoon opsluiten de rest van zijn miserabel verblijf hier op aarde.
Doen ze toch ook? Hij moet steeds met iemand naar buiten, nooit meer alleen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jager63 het volgende:
Deze man is ziek en zul je levenslang in de gaten moeten houden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gelukkig wordt de rechtsstaat verdedigd.![]()
Goed zo, burgemeester!
En nu al die tokkies die daadwerkelijk gaan rellen daar oppakken en opsluiten.
Er zijn er ook die hem nu ook een pedoseksueel vinden, want alleen mensen die zoals Benno L. zijn nemen hem in bescherming etc etc etc. Ik ben benieuwd of er morgen echt wat gebeurt. Ik hoop voor alle betrokkenen (zoals de slachtoffers van Benno L. en hun familie) dat de rust weer een beetje snel terugkeert en dat iedereen weer verder kan met zijn leven. Dit moet voor al die bewoners in die seniorenflat toch ook een stressvolle tijd zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:03 schreef Richestorags het volgende:
Die reacties op Facebook gaan echt veel te ver. What the fuck man, die burgemeester moet sterven. Ik had me eerlijk gezegd niet beseft dat deze lui zo triest waren. Overigens kan hij ook niet zomaar verplaatst worden, dan zadel je de lui in de andere gemeente met het probleem op. Die man moet ergens wonen, maar ze moeten hem wel strak in de gaten blijven houden. Ik denk dat deze lui serieus in staat zijn om hem te lynchen. Of om de burgemeester een paar tikken te verkopen. Het beste voor iedereen zou zijn als hij straks naar DLD verhuist waar mensen hem niet kennen en hij bij zijn familie is. Wel moeten de autoriteiten even ingelicht worden over hem.
Tsja, dat hij geen geweld wil gebruiken zegt hij ook alleen maar omdat hij weet dat het niet zo slim is om dat aan te kondigen. Verder klinkt het wel mooi, allemaal stoere taal en dan "Snackbar Het Zwaantje".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://sleutelstad.nl/nie(...)tie-bij-flat-benno-l
Dat vind ik wel erg voor je ouders. Zou Lenferink daar niet wat aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Die Groenendijk woont bij mijn ouders in de buurt
En waarom heb jij dan wel genade voor roofovervallers/moordenaars die naast jou komen wonen nadat ze hun straf hebben uitgezeten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jager63 het volgende:
Deze man is ziek en zul je levenslang in de gaten moeten houden. Dus gewoon opsluiten de rest van zijn miserabel verblijf hier op aarde.
Als je kleine kinderen hebt, zul je dit begrijpen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 04:51 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan wel genade voor roofovervallers/moordenaars die naast jou komen wonen nadat ze hun straf hebben uitgezeten?
Niet elke moordenaar heeft een verhaal natuurlijk maar wat Benno op zijn kerfstok heeft is geen enkel excuus voor te verzinnen, helaas voor de downplayers in dit topic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
moordenaars hebben een verhaal , voor bewezen pedo met kinderen 16 jaar of jonger is geen enkel verhaal of excuus mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |