Hé, betaal niet voor niets belasting.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet dan?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet dan?
Excuses! Ik dacht dat je hoopte dat Benno L geknuppelt ging worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hé, betaal niet voor niets belasting.
Oh wacht, iedereen die geweld propageert was toch een Tokkie? Nee, maar simpele lui mogen natuurlijk wel worden neergeknuppeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem flink gaan knuppelen.
Niet per definitie simpele lui, maar iemand die dreigt met geweld jegens een reeds bestraft persoon verdient het wel.. Of zullen we hem een 2e, 3e of 4e kans geven na het uiten van zijn dreigement terwijl hij dat de heer L juist niet gunt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh wacht, iedereen die geweld propageert was toch een Tokkie? Nee, maar simpele lui mogen natuurlijk wel worden neergeknuppeldZie hier de hypocrisie
Hij heeft anders nog niks gedaan, voorlopig zijn het alleen loze woorden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Niet per definitie simpele lui, maar iemand die dreigt met geweld jegens een reeds bestraft persoon verdient het wel.. Of zullen we hem een 2e, 3e of 4e kans geven na het uiten van zijn dreigement terwijl hij dat de heer L juist niet gunt.
Net als dat Benno ook nog niets gedaan heeft in die wijk, voorlopig zijn het allemaal loze aannames.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft anders nog niks gedaan, voorlopig zijn het alleen loze woorden.
Er is hier ook niemand die zegt die hoopt dat Benno neergeknuppeld gaat worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Net als dat Benno ook nog niets gedaan heeft in die wijk, voorlopig zijn het allemaal loze aannames.
Hier niet, maar wel die tokkie die hem met geweld gaat helpen verhuizen.. Als B. had gezegd dat hij zich daar weer aan een paar kinderen gaat vergrijpen mogen ze die van mij ook neer knuppelen en had ik die tok nog gelijk gegeven ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is hier ook niemand die zegt die hoopt dat Benno neergeknuppeld gaat worden.
Ergens online te volgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:31 schreef Mord_Sith het volgende:
Zometeen persconferentie met de beslissing van de burgemeester, ik ben erg benieuwd.
Ik heb een liveblog gevonden http://www.dichtbij.nl/gr(...)ie-over-benno-l.aspxquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:59 schreef Poolhond39 het volgende:
De persconferentie is vanaf 17.15 uur te volgen op de website en de tv-zender van Omroep West.
Bedanktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik heb een liveblog gevonden http://www.dichtbij.nl/gr(...)ie-over-benno-l.aspx
quote:
LEIDEN - 84 procent van de bewoners uit de Tuinwijk in Leiden vindt het gewoon een kwestie van beschaving dat Benno L. een tweede kans krijgt, ook al is het niet prettig als dat in je eigen buurt is. Dit blijkt uit een onderzoek dat de Leidse SP donderdagavond in de omgeving van de Apollolaan hield onder buurtbewoners.
Ik begrijp van feestboek dat de bewoners nog niet geinformeerd zijn. Dat moet eerst, dan persco.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu lijkt de persco niet doorgaan en het gaat wachten tot na 17:30..
twitter:chrisdewaard twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 17:18:19tientallen journalisten wachten op nieuws over #bennol. http://t.co/rgj9HjppDG reageer retweet
Shit, jij bent snel!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:31 schreef Mord_Sith het volgende:
Hij mag blijven. Dat wordt rellen door tokkies.
twitter:leidschdagblad twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 17:32:42Persverklaring over #BennoL van gemeente Leiden. http://t.co/rUxqaN5nfz reageer retweet
Woon je er dichtbij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef Godshand het volgende:
Nou, benieuwd of morgen hier de pleuris uitbreekt. Of vanavond wellicht al...
Morgenmiddag maar eens kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:37 schreef Godshand het volgende:
Nou, benieuwd of morgen hier de pleuris uitbreekt. Of vanavond wellicht al...
Welke wijk is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag maar eens kijken.
Ik denk dat die Ronald Vogelaar vanavond extra goed in de gaten gehouden gaat worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef Mord_Sith het volgende:
De reacties op die facebookpagina...
https://www.facebook.com/(...)7735031&stream_ref=1
Hoge Mors dus valt mee..quote:
quote:LEIDEN - Benno L. blijft in Leiden wonen. Dat heeft burgemeester Henri Lenferink (PvdA) vrijdag bekendgemaakt. 'Wij zullen met elkaar een oplossing moeten vinden om deze mensen een plek te geven in onze samenleving', schrijft hij in een verklaring.
Woont vast in een Vogelaar-wijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat die Ronald Vogelaar vanavond extra goed in de gaten gehouden gaat worden.
Er is nog steeds extra politie, hoewel er vanmiddag niemand was (behalve buurtbewoners)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
Gelukkig wordt de rechtsstaat verdedigd.![]()
Goed zo, burgemeester!
En nu al die tokkies die daadwerkelijk gaan rellen daar oppakken en opsluiten.
Niet te filmen, dit soort lui.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:36 schreef Mord_Sith het volgende:
De reacties op die facebookpagina...
https://www.facebook.com/(...)7735031&stream_ref=1
Is dit nu democratie?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet te filmen, dit soort lui.![]()
Als mijn ogen konden klapperen, dan deden ze datquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet te filmen, dit soort lui.![]()
Tokkie-pedojagers snappen niet dat zij een groter maatschappelijk probleem vormen dan pedo's. Je zal maar zo'n man als buurman hebben ....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef JeMoeder het volgende:
Facebook gekkies laten weer van zich horen:
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, goed besluit!
Komen uit Leiden heh. Dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:41 schreef JeMoeder het volgende:
Facebook gekkies laten weer van zich horen:
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, goed besluit!
Precies, city of scumbags.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Komen uit Leiden heh. Dan krijg je dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |