abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136929989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef Caws het volgende:
Tavares out for the season -O- Ik ben benieuwd of de NHL dit als argument gaat gebruiken om de volgende OS de league niet meer stil te leggen.
Ja bij de Olympics is de kans op een blessure inderdaad groter dan bij 5 NHL wedstrijden in 10 dagen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136930056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja bij de Olympics is de kans op een blessure inderdaad groter dan bij 5 NHL wedstrijden in 10 dagen
Jij denk niet dat het voor de Islanders scheelt of Tavares in de Olympics of in de NHL geblesseerd raakt?
pi_136930080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Caws het volgende:

[..]

Jij denk niet dat het voor de Islanders scheelt of Tavares in de Olympics of in de NHL geblesseerd raakt?
Nee, maar voor de NHL en NHLPA wel en die beslissen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136930102
Ik mis Akim Ramoul en Jeffrey Mens.
Flesje bier
pi_136930197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, maar voor de NHL en NHLPA wel en die beslissen
Ja, dus zou de NHL het wel eens als extra argument kunnen gebruiken geen spelers meer naar de OS te sturen. De meeste clubs zijn er al niet blij mee, dan is dit alleen maar koren op de molen.
pi_136930226
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Die kunnen dan ipv Joly en Sprong, die beiden niet (meer) voor Oranje zullen spelen.
pi_136930242
Ich bin da bei, sie bint da bei, das ist unglaublich!!!!
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2014 @ 15:07:17 #183
842 Zorro
Z
pi_136930302
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Er is nog nooit een vrouwenteamsport geweest waar ik het er leuk vond uitzien. Rugby, hockey, voetbal, ijshockey, basketbal, volleybal...
Curling?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_136930371
2-0 voor Zweden maar inmiddels 2-3 Zwitserland _O_
pi_136930449
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Gezicht het volgende:
Ramoul is van 86, is een beetje arbitrair maar meestal maar rond de 28/30 stoppen de meeste Nederlandse spelers, als hij tegen die tijd nog speelt hoort hij wel bij die groep(onderkant wel dan) en daarom is het ook dat de grotere talenten nu ook snel een stap hogerop maken want in Nederland zijn ze wel uitgeleerd.

Tummers 85 overigens

Mens speelt niet
pi_136930485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Caws het volgende:

[..]

Die kunnen dan ipv Joly en Sprong, die beiden niet (meer) voor Oranje zullen spelen.
Waarom speelt Joly niet meer voor Nederland?

Sprong's enige optie is nu Nederland
pi_136930633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom speelt Joly niet meer voor Nederland?
Hij heeft zich afgemeld voor de afgelopen oefenwedstrijden en het komende WK, omdat ie niet meer voor Oranje wil spelen. Een reden geeft ie niet.
quote:
Sprong's enige optie is nu Nederland
Sprong is bezig om Canadees te worden en wil voor Canada spelen.
  Redactie Sport donderdag 20 februari 2014 @ 15:17:56 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136930702
Zweden faalt een partij _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136930755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ramoul is van 86, is een beetje arbitrair maar meestal maar rond de 28/30 stoppen de meeste Nederlandse spelers, als hij tegen die tijd nog speelt hoort hij wel bij die groep(onderkant wel dan) en daarom is het ook dat de grotere talenten nu ook snel een stap hogerop maken want in Nederland zijn ze wel uitgeleerd.

Tummers 85 overigens

Mens speelt niet
Mens gaat wel weer spelen hoor. Schaatst trouwens veel jong talent rond in Nederland die
over vier jaar zeker niet voor het huidige team onder doen.
Flesje bier
pi_136930794
4-3 nog 43 seconden en geen keeper bij de Zweden.
  Redactie Sport donderdag 20 februari 2014 @ 15:21:50 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136930850
Lucky Zwitserland _O- _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136930918
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Mens gaat wel weer spelen hoor. Schaatst trouwens veel jong talent rond in Nederland die
over vier jaar zeker niet voor het huidige team onder doen.
Laten we het hopen en dat Nederland dan ook een vaste waarde is in de div1A
pi_136931014
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef Caws het volgende:

[..]

Hij heeft zich afgemeld voor de afgelopen oefenwedstrijden en het komende WK, omdat ie niet meer voor Oranje wil spelen. Een reden geeft ie niet.

[..]

Sprong is bezig om Canadees te worden en wil voor Canada spelen.
Gelukkig is niks zo veranderlijk als een ijshockeyspeler, wie zien het wel in april of volgend jaar

Dat hij bezig is leuk, dat wil niet zeggen dat hij

A) Canadees kan worden
B) hij uitgenodigd wordt voor Canada

Het is aan zijn stats te zien een groot talent maar ook een dikke - bij de plus/minus

Kan voldoende redenen voor hem bedenken om wel voor Nederland uit te komen
pi_136931231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gelukkig is niks zo veranderlijk als een ijshockeyspeler, wie zien het wel in april of volgend jaar

Dat hij bezig is leuk, dat wil niet zeggen dat hij

A) Canadees kan worden
B) hij uitgenodigd wordt voor Canada

Het is aan zijn stats te zien een groot talent maar ook een dikke - bij de plus/minus

Kan voldoende redenen voor hem bedenken om wel voor Nederland uit te komen
Hij is al meerdere malen uitgenodigd om voor Oranje uit te komen en heeft elke keer geweigerd. Dat zegt genoeg denk ik.
pi_136931488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Caws het volgende:

[..]

Hij is al meerdere malen uitgenodigd om voor Oranje uit te komen en heeft elke keer geweigerd. Dat zegt genoeg denk ik.
Van wie weet je dat?

Zou hem gewoon uitnodigen voor deze lente, als hij nu niet gaat misschien wel in 2015 als zijn pas er niet door is of niet uitgenodigd wordt voor de Under 20's

Nu is zijn enige optie Nederland

En proberen te promoveren, dat maakt Nederland alleen maar interessanter :)
pi_136931543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van wie weet je dat?

Zou hem gewoon uitnodigen voor deze lente, als hij nu niet gaat misschien wel in 2015 als zijn pas er niet door is of niet uitgenodigd wordt voor de Under 20's

Nu is zijn enige optie Nederland
Van degene die hem heeft opgeroepen. Maar hij zegt het bijvoorbeeld zelf ook in dit interview: http://www.thehockeynews.(...)-the-canadian-dream/
pi_136932265
Interessant stuk maar dan moet je bij de beste 5 spelers zitten van je geboortejaar waar er ruwweg 700 spelers op het zelfde niveau spelen als jij
pi_136932464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Interessant stuk maar dan moet je bij de beste 5 spelers zitten van je geboortejaar waar er ruwweg 700 spelers op het zelfde niveau spelen als jij
Hij is op dit moment topscorer in de Q onder spelers in zijn geboortejaar, dus dat zit ie nu ook ;)
pi_136932557
Morgen, vrijdag en zaterdag wordt het echt smullen met de ijshockey semifinals, shorttrack en teampursuit bij het schaatsen.

En straks Canada-USA bij de vrouwen (ijshockey). Normaal kijk ik vrouwenijshockey niet echt, maar dit is toch wel een aardig affiche dacht ik zo.

En morgen Zweden-Finland en Canada-USA.

Smullen! :o
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_136932739
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die een idee heeft waar de troostfinale LIVE wordt uitgezonden?
Genoeg plekken op internet (livestreams), of bedoel je dat niet?
Vast ook wel via de NOS-stream, maar anders op bijvoorbeeld:

http://www.frombar.com/
http://www.stream2watch.me/
http://www.drakulastream.eu/hockey-live-streaming-video.html

Je moet wel van irritante popups houden, maar het loont de moeite.

Canada-USA wil ik graag ook zien met (Noord) Amerikaans commentaar, dat maakt het extra vet.
Dus gelijkertijd de tv aan (met NL commentaar) en de livestream met Amerikaans geluid (waarvan een uiteraard zachtjes aan staat).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')