SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want ik wil ook gelijk met je trouwen en kinderen krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
Sorry mijn puntenteller afspreken met jongens staat op 0. Wil dat graag zo houden.
Als je met 2 andere vriendinnen komt is het gratisquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kunnen anderen zich ook opgeven? Groepskorting? Studentkorting? Wellicht interesse.
Eyvallah dankje dankje..quote:
Why? Vriendschappelijk toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
Sorry mijn puntenteller afspreken met jongens staat op 0. Wil dat graag zo houden.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef Weissman het volgende:
Die TT![]()
[..]
Ja want ik wil ook gelijk met je trouwen en kinderen krijgen![]()
[..]
Als je met 2 andere vriendinnen komt is het gratisals je alleen komt moet je je eten zelf betalen.
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.quote:
En ik dacht nog wel zulke goede dingen over jouquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.
Kom gaan we samen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hhh, ik overdrijf gewoon een beetje. Hoewel ik wel nog nooit heb afgesproken met een jongen. Heb wel guy-friends maar ik zie ze niet zo 1op1.
Hhhh, wat? Gaa.. Ik zei net dat ik nooit heb afgesproken. Ik ga geen jongens in me klas negeren en een hokje om me heen bouwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zulke goede dingen over jou
I see what you did therequote:
Allo, dat zei of impliceerde ik ook niet. Je had het bijvoorbeeld eens over een homo vriend die priester wilde worden. Het is een 99% kans dat je die persoon in het echt ziet en waarschijnlijk om de zoveel tijd mee converseert. Ik geloof je op je woord hoor dat je niet afspreektquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh, wat? Gaa.. Ik zei net dat ik nooit heb afgesproken. Ik ga geen jongens in me klas negeren en een hokje om me heen bouwen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe beviel het uitstapje in EHV btw, Sylv was er niet zo tevreden over
Oh ja, ik ken hem al sinds ik 4 jaar was ofzo. Onze moeders gingen veel met elkaar om. Heb ook bijna al mijn schooltijd met hem op school gezeten en momenteel zitten we ook op de zelfde school. Is wel een aardige gast.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Allo, dat zei of impliceerde ik ook niet. Je had het bijvoorbeeld eens over een homo vriend die priester wilde worden. Het is een 99% kans dat je die persoon in het echt ziet en waarschijnlijk om de zoveel tijd mee converseert. Ik geloof je op je woord hoor dat je niet afspreekt
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Halim was een echte DIE HARD.. Hij was nog fanatieker dan mij bezig..
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Crip werkt inderdaad met kleutertjes. Die knippen graag.
Waarom spreek je niet een-op-een af? Is juist leuker dan met de meeste meiden die rondlopen op deze wereld.quote:
Yep.. Was een konijnen bijeenkomst, ik heb er toevallig 1 vandaar dat ik daar aanwezig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Wtf, wat is dat handgedoe? Dat doe je toch als je zo'n schaduwpopje wilt maken? Konijntje.
Zal vast. Toen ik als redacteur maakte was van de website een homo en als hij 's avonds dronken was maakte hij avances. Ik word van tijd tot tijd nog gemaild of ik terug wil komen werkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken hem al sinds ik 4 jaar was ofzo. Onze moeders gingen veel met elkaar om. Heb ook bijna al mijn schooltijd met hem op school gezeten en momenteel zitten we ook op de zelfde school. Is wel een aardige gast.
Extreem-nationalisme, Grijze wolven cCcquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Wtf, wat is dat handgedoe? Dat doe je toch als je zo'n schaduwpopje wilt maken? Konijntje.
Wel een angora-konijn? Kun je je eigen truien maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep.. Was een konijnen bijeenkomst, ik heb er toevallig 1 vandaar dat ik daar aanwezig was.
Neuj joh.. Witte konijntjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef Arcadia het volgende:
Extreem-nationalisme, Grijze wolven cCc
Nee, geen winkel die het meer wilt kopen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel een angora-konijn? Kun je je eigen truien maken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een niet-Turk is niet beter dan een niet-niet-Turk!
Daarom. Begin je eigen zaak. Maak het biologisch wel. Haartjes alleen gebruiken wanneer de natoer ze eruit heeft laten vallen. Of tondeuse.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, geen winkel die het meer wilt kopen..
Ja maar als ik pluk, gaat het sneller?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom. Begin je eigen zaak. Maak het biologisch wel. Haartjes alleen gebruiken wanneer de natoer ze eruit heeft laten vallen. Of tondeuse.
Klopt, alleen wel van te voren kat uit de boom kijken om achter te komen of het desbetreffende tegengeslacht niet andere bedoelingen heeft. Veel nare ervaringen meegemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom spreek je niet een-op-een af? Is juist leuker dan met de meeste meiden die rondlopen op deze wereld.
Meh niet mijn ding.. haha.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet een-op-een af? Is juist leuker dan met de meeste meiden die rondlopen op deze wereld.
Wat sjattig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep.. Was een konijnen bijeenkomst, ik heb er toevallig 1 vandaar dat ik daar aanwezig was.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh, la hawla wa quwatta illah billah. Zina met een man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zal vast. Toen ik als redacteur maakte was van de website een homo en als hij 's avonds dronken was maakte hij avances. Ik word van tijd tot tijd nog gemaild of ik terug wil komen werken.
[..]
Extreem-nationalisme, Grijze wolven cCc
Kom jij dan met mij afsprekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
"Ik heb een grote sterke man nodig die mij beschermt"quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh niet mijn ding.. haha.
[..]
Wat sjattig.
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh, la hawla wa quwatta illah billah. Zina met een man.
Haha manlet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Ik heb een grote sterke man nodig die mij beschermt"
Nigga ik ben 1.72m
Ik heb een tekort (haha te kortquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha manlet.Ik zou wel boos zijn op Allah omdat hij mij zo gemaakt heeft op het moment dat een leuke vrouw op hakken (ma7sh''allah) naast me komt lopen.
![]()
1.90 masterrace-crew reporting in
Dan doe je het verkeerd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, alleen wel van te voren kat uit de boom kijken om achter te komen of het desbetreffende tegengeslacht niet andere bedoelingen heeft. Veel nare ervaringen meegemaakt
Kom naar Amsterdam dan.quote:
Huehueheuheuheuheuequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt, alleen wel van te voren kat uit de boom kijken om achter te komen of het desbetreffende tegengeslacht niet andere bedoelingen heeft. Veel nare ervaringen meegemaakt
Ik heb er twee. En een desinfecterende gel natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb jij niet standaard pepperspray in je tas zitten dan?
Okay DM je nummer maar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan doe je het verkeerd.
[..]
Kom naar Amsterdam dan.
haha, die mocroquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad chill..quote:
Gewoon die kettingzaag binnen handbereik houden toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:03 schreef Weissman het volgende:
Heb jij niet standaard pepperspray in je tas zitten dan?
Kettingzaagquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon die kettingzaag binnen handbereik houden toch.
Nee hoor, ben je niet. Ik vermijd daarom de FP ook, zit vol met kankergezwellen van de Nederlandse samenleving, zowel in de redactie als in de comments.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Syd het volgende:
Lieve mede FOK!kers van moslim afkomst, ik ben even benieuwd naar jullie mening over dit geschreven stuk over de Islam in een ander land geschreven door een FOK!ker.
Voor de duidelijkheid ik ben niet voor de sharia of andere rare regeltjes echter vind ik dit stukje totaal respectloos geschreven.
Sharia ook voor niet-moslims in Atjeh
Of zoals ik op de FP ook zei, ben ik nu de azijnpisser ?
Aanvulling, tuurlijk mag deze poster een eigen mening hebben maar zoiets doe je toch in een column of blog en niet omschreven in een nieuwsitem?
Het lijkt wel geschreven door een schreeuwende puber. Beetje onprofessioneel als je het mij vraagt. Maar goed, men die beledigingen in zijn/haar columns gebruikt en ook veel dingen maar even aandikt op een respectloze manier is de inhoudelijke reactie niet echt waardig. Als hij zich goed voelt bij deze kinderachtige vertoning moet hij dat vooral doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Syd het volgende:
Lieve mede FOK!kers van moslim afkomst, ik ben even benieuwd naar jullie mening over dit geschreven stuk over de Islam in een ander land geschreven door een FOK!ker.
Voor de duidelijkheid ik ben niet voor de sharia of andere rare regeltjes echter vind ik dit stukje totaal respectloos geschreven.
Aanvulling, tuurlijk mag deze poster een eigen mening hebben maar zoiets doe je toch in een column of blog en niet omschreven in een nieuwsitem?
Even ter verduidelijking dit is geen column, dit moet een nieuwsitem voorstellen. Kijk als het een column of een blog was dan mag die gene zijn mening uiteraard geven en zal ik er minder wakker van liggen als we het hebben over een column.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Het lijkt wel geschreven door een schreeuwende puber. Beetje onprofessioneel als je het mij vraagt. Maar goed, men die beledigingen in zijn/haar columns gebruikt en ook veel dingen maar even aandikt op een respectloze manier is de inhoudelijke reactie niet echt waardig. Als hij zich goed voelt bij deze kinderachtige vertoning moet hij dat vooral doen.
Dus algemene mening over deze column: onprofessioneel en kinderachtig.
Hoezo? Ze zien elkaar niet 1-op-1.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel zulke goede dingen over jou
Ik vind dat bij columns er ook rekening moet worden gehouden met anderen. Je mening kun je altijd op een nettere manier naar voren brengen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef Syd het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking dit is geen column, dit moet een nieuwsitem voorstellen. Kijk als het een column of een blog was dan mag die gene zijn mening uiteraard geven en zal ik er minder wakker van liggen als we het hebben over een column.
De sarcasme droop er zowat af, maar kan het je niet kwalijk nemen, wij mannen nemen vaak alles letterlijk, ik dan althans.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zien elkaar niet 1-op-1.
Iedereen met bier gewoon slaan. Zo hoort hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Syd het volgende:
Ik weet dat niet zo. Het heeft ook met Turks te maken. Elkaar zien van een vrouw en een man betekent iets anders in het Turks dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De sarcasme droop er zowat af, maar kan het je niet kwalijk nemen, wij mannen nemen vaak alles letterlijk, ik dan althans.
[ afbeelding ]
Wat is deze
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Iedereen met bier gewoon slaan. Zo hoort het
Sneu voor de mensen op Atjeh, moslims zijn dan ook het gelukkigst volgens een eens door Zargon geplaatste statistiek in landen waar zij de minderheid uitmaken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:04 schreef Syd het volgende:
Link eens die statistiek? Ik ben tegenwoordig altijd biased tegen onderzoeken en statistieken die dat soort dingen beweren, aangezien ik er altijd achterkom dat ze gebaseerd of gecalculeerd zijn met een bias.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sneu voor de mensen op Atjeh, moslims zijn dan ook het gelukkigst volgens een eens door Zargon geplaatste statistiek in landen waar zij de minderheid uitmaken.
Maarrrrr zolang ik pindasaus kan nuttigen speelt dit geen echte factor in mijn leven verder.
Zal vast een enquête zijn. Ze konden ook zo goed concluderen dat moslims veel klagen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Link eens die statistiek? Ik ben tegenwoordig altijd biased tegen onderzoeken en statistieken die dat soort dingen beweren, aangezien ik er altijd achterkom dat ze gebaseerd of gecalculeerd zijn met een bias.
Die link heeft zG vast nog wel, hij is een ware meester in de wereld van de search.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Link eens die statistiek? Ik ben tegenwoordig altijd biased tegen onderzoeken en statistieken die dat soort dingen beweren, aangezien ik er altijd achterkom dat ze gebaseerd of gecalculeerd zijn met een bias.
„Ik heb toch nooit diabolo gespeeld.”quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zal vast een enquête zijn. Ze konden ook zo goed concluderen dat moslims veel klagen.
Kan niet geloven dat moslims zich nog ergens anders nog slechter zouden voelen dan in Nederland. 20 jaar geleden zou ik het nog geloven, maar met de constante islamofobie kan ik niet anders geloven dan dat het niet klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zal vast een enquête zijn. Ze konden ook zo goed concluderen dat moslims veel klagen.
Dat is natuurlijk ook zo, de meest mondige moslims that is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze konden ook zo goed concluderen dat moslims veel klagen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
„Ik heb toch nooit diabolo gespeeld.”
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je ook link naar het onderzoek zelf? Want ik ben benieuwd over hun onderzoeksmethode? Lijkt me niet dat ze een gelukkigheidsmeter in je mond doen en dan gaan meten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Amerikaanse moslims zijn het gelukkigst.
http://www.msvnijmegen.nl(...)-het-gelukkigst.html
Ohh, ik dacht hier aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:43 schreef Mathemaat het volgende:
Voor hen die gaarne weten hoe het met de liefde gesteld is, wil ik nog mededeelen, dat Dichtertje's Dora ontstaan is uit de idealisatie van een jong meisje, waarvoor ik uit de verte de genegenheid van een oud man voelde.
Toen zij het manuscript gelezen had, vertelde ik haar dat, en haar antwoord was: "Ik heb toch nooit diabolo gespeeld." Ze zei dit niet uit coquetterie of uit verlegenheid, ze had er niets van begrepen.
NESCIO.
Nee, dat van zG was meen ik wat uitgebreider.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je ook link naar het onderzoek zelf? Want ik ben benieuwd over hun onderzoeksmethode? Lijkt me niet dat ze een gelukkigheidsmeter in je mond doen en dan gaan meten.
Eerst een ps4 halen en dan ditquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht hier aan.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah. Ik was er ook over aan het nadenken. Maar weet niet of ik dat wel echt wil doen. Dat is mij iets té ascetisch. Heb wel momenten gehad dat ik een jaar niks aanraaktequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik game niet meer. Een belofte die ik met mezelf heb gemaakt.. ook al wil ik het wel.
Ik game ook gewoon, maar niet zo veel als de gewone gamer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah. Ik was er ook over aan het nadenken. Maar weet niet of ik dat wel echt wil doen. Dat is mij iets té ascetisch. Heb wel momenten gehad dat ik een jaar niks aanraakte
Wat speel je dan zoal/uur per week? Bij mij zit er toch circa 10-20 uur per week in.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik game ook gewoon, maar niet zo veel als de gewone gamer.
Niet meer dan 10 uurtjes, als ik er tijd voor heb. Maar meestal speel ik niet, simpelweg omdat ik andere dingen te doen heb.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat speel je dan zoal/uur per week? Bij mij zit er toch circa 10-20 uur per week in.
10-20 uur in de week.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat speel je dan zoal/uur per week? Bij mij zit er toch circa 10-20 uur per week in.
Toen ik jonger was, gamede ik ook vaker. Dat wordt vanzelf minder naarmate je ouder wordt, zoals je op een gegeven moment ophoudt met tekenfilms kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
10-20 uur in de week.Dat is niet veel.
Ik ben gestopt omdat ik meestal 8-10 uur op 1 dag speelde. In het weekend het dubbele.
Mja, het is ook niet meer zo leuk als vroeger eigenlijk. Al die spellen stapelen zich hier ook op terwijl ik ze niet speelquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet meer dan 10 uurtjes, als ik er tijd voor heb. Maar meestal speel ik niet, simpelweg omdat ik andere dingen te doen heb.
Jij bent 18, op jouw leeftijd speelde ik World of Warcraft. Ik was de beste pvp druid en pve resto druid van mijn server, moet ik echt vertellen hoeveel uur ik per dag speelde op jouw leeftijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
10-20 uur in de week.Dat is niet veel.
Ik ben gestopt omdat ik meestal 8-10 uur op 1 dag speelde. In het weekend het dubbele.
nee ik wil je niet meetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent 18, op jouw leeftijd speelde ik World of Warcraft. Ik was de beste pvp druid en pve resto druid van mijn server, moet ik echt vertellen hoeveel uur ik per dag speelde op jouw leeftijd?
Ik heb mijn leven gebeterd, why u judge on my past broquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik wil je niet meeten
Gamenerd
Nee alsof fundamentalist zijn veel beter isquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd, why u judge on my past bro
Het is nog steeds beter dan een open relatiequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee alsof fundamentalist zijn veel beter is
Als je de fundamenten van iets wegneemt, dan stort het in, zonder zijn fundamenten is het niet meer wat het is. De fundamenten houden het geheel bij elkaar, dat geldt net zo goed voor elke ideologie, wetenschap, religie en filosofie. Fundamentalist is echt een nonsense-woord, want als je voor iets staat ben je an sich een fundamentalist. Zelfs liberalen zijn fundi's omdat nu de fundamenten zijn verplaatst naar hun liberale normen en waarden waarrond het is gebouwd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee alsof fundamentalist zijn veel beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |