Belachelijk, ding is niet van goud gemaaktquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Mario Kart met dat schildje staat voor 80e op Nedgame. 30 euro meer dan waar ik hem nu voor gepreordered heb. Dat is dat ene schildje niet waard.
Vraag me af of ik dan niet beter ben? Ik heb 150CC special cup nooit goud kunnen halen omdat de karts simpelweg niet hard genoeg reden (en Luigi CONSTANT een ster mocht gebruiken).quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat zal schrikken zijn voor alle Europese spelers
Je koopt Mario Kart dan ook voor de multiplayer, niet de hax AIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Mario Kart sla ik ook over denk ik. Best leuk voor een paar uurtjes maar irriteer mij snel aan de zogenaamde moeilijkheidsgraad (overduidelijke catch-up, extra itmes e.d.).
Nog veel erger qua cheaters etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je koopt Mario Kart dan ook voor de multiplayer, niet de hax AI
Ik vond de Wii versie met zijn vieren echt tof. En de SNES versie doe ik nog steeds wel regelmatig met vrienden, en dan die ballonnetjes-kapotknal-spelmodus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:23 schreef RonB79 het volgende:
Ik speelde Mario Kart vroeger uren achter elkaar (voornamelijk de SNES versie). Met m'n zus danwel alleen. Maar tegenwoordig doet het me ook niet zo veel meer. De Nin64 versie vond ik al minder maar was toch nog goed te doen. De Wii versie kan ik me niet eens meer herinneren. Best jammer... zal wel gewoon aan m'n leeftijd liggen
Kheb nog geen idee of ik de WiiU versie koop. Multiplayer speel ik nooit en als daar al de nadruk op ligt... meh.
Ook dat nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:39 schreef nomar83 het volgende:
Er staat een stukje van je recensie van Donkey Kong CTF in de eShop Roy.
Op zich wel goed nieuws als een Wii U-artikel egens is uitverkocht nog voor de release. Zou Mario Kart toch de redding worden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:32 schreef Semargofni het volgende:
Inmiddels al uitverkocht bij yourgamezone. Vraag me af of ze een nieuwe lichting krijgen voor die prijs of dat dit eenmalig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |