Nee, pik je echt zo weer op. Besturing is enorm eenvoudigquote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet daar ook ooit eens mee verder... Hopelijk ben ik er niet teveel uit qua besturing.
Mwah, zag er misschien ook zo uit bij Xenoblade in de trailers. Als iemand mee kijkt ziet hij/zij ook gewoon de hele tijd jou met je zwaardje en een paar verschillende aanvallen inhakken op de vijand. Maar je ervaart dat anders als je er zelf in zit denk ik. Zeker sommige bazen waren best spannend bij mij, waaronder het eindgevecht. Ben 2x dood gegaan, 1x voor de eerste en 1x voor de 2e onderbreking.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
hetgeen we van X hebben gezien zag er iig erg saai uit qua gevechten. Hopelijk laten ze meer zien dat me wel kan overtuigen dat het tof is.
Ik ben ook afgehaakt... maar ik heb me voorgenomen weer te gaan beginnen als ik de disc in huis heb. Kijken of die scaler van de Wii U er nog iets van kan bakken op mn HDTV...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef speknek het volgende:
Ik ben op een gegeven moment ook afgehaakt van Xenoblade omdat ik de gevechten te eentonig vond. Toch wel een standaardprobleem van JRPGs, gewoon niet interessant genoege gameplay om de immens lange speelduren mee te vullen. Alleen maar vechten vechten vechten ad nauseam.
Wel zonde. Toch ga ik X wel halen, omdat ik een sucker ben voor de werelden.
Precies.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben je dan niet juist blij met de Fun-mode?
Cool! Meteen gekocht.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
The official SUPER MARIO 3D WORLD soundtrack CD has entered the #ClubNintendo Stars Catalogue:
[ afbeelding ]
Echt precies dit!quote:Op woensdag 9 april 2014 14:43 schreef speknek het volgende:
Ik ben op een gegeven moment ook afgehaakt van Xenoblade omdat ik de gevechten te eentonig vond. Toch wel een standaardprobleem van JRPGs, gewoon niet interessant genoege gameplay om de immens lange speelduren mee te vullen. Alleen maar vechten vechten vechten ad nauseam.
Wel zonde. Toch ga ik X wel halen, omdat ik een sucker ben voor de werelden.
Nee, daarvoor speel ik Beyondquote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verhaallijn is geweldig. Daar doe je het voor
Zelf geen last van gehad (debug, dus volle installatie), maar zoiets mag vaker komen. Ook op nintendo. Zelfs mijn vrouw keek dat hele spel mee, terwijl die normaal niet zo van het meeloeren is.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Erg gaaf Beyond, dacht alleen dat mijn console opsteeg met al die disc-access.
Ik heb er ook erg van genoten, ik ga hem zeker nog een keer over spelen en kijken wat ik allemaal gemist heb.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelf geen last van gehad (debug, dus volle installatie), maar zoiets mag vaker komen. Ook op nintendo. Zelfs mijn vrouw keek dat hele spel mee, terwijl die normaal niet zo van het meeloeren is.
Maar die is dan weer van de Animal Crossing (ik ook, met vlagen). Maar dat speelt gewoon fijner op een handheld dan op console, dus ik wacht niet op een Wii U versie van AC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |