Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef jackson het volgende:
Altijd gezellig dat wat mensen me toevoegen op de PS4.... Alleen qua Fifa zijn het geen FUT spelers zie ik. Geen populaire game-mode hier?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasonsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik speel geen fut omdat het me te ingewikkeld lijkt met kopen etc. Je begint dan geloof ik met een flut team?
Ik snap juist totaal de lol er niet van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Grootste game-mode binnen Fifa volgens mij... Kan dus nooit moeilijk zijn. Vind het persoonlijk het beste van de hele game. Doe eigenlijk nooit wat anders, behalve Co-op seasons.
Wat mij betreft bijzonder eenvoudig opgezet, maar ik ben dan ook bekend met Footballmanager
Nieuwe kabel of daar een switch/router zetten. Dat is dan het verdeelblokje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:19 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb een vraag i.v.m. internet. ik heb zojuist een internet kabel getrokken naar het kastje van interactieve tv, nu wil ik de Ps4 ook aansluiten op het internet.
Moet ik nu een nieuwe kabel trekken en in een aparte ethernet poort doen, of kan ik een verdeelblokje ertussen zetten en dan klein kabeltje naar Ps4 doen.
Ik heb niet zoveel verstand van kabels etc:@
Dat moet je helaas zelf doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kun je mij ook toevoegen?Tristan84PSV
Ahaah! thxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe kabel of daar een switch/router zetten. Dat is dan het verdeelblokje.
Smaken verschillen, ik hoef mensen niet over te halenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap juist totaal de lol er niet van.
Als ik een manager spel wil spelen ga ik FM spelen, Fifa is voor mij eigenlijk alleen local multiplayer en Seasons.
Je noemde zelf FM, vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik hoef mensen niet over te halen.
Snap alleen niet dat je het vergelijkt met een "manager spel", daar heeft het niks mee te maken. Je zit zelf achter de knoppen maar hebt gewoon meer vrijheid qua team. Ook is het mooi om je team beter te zien worden, spelers te kopen en dingen uit te proberen. Maar het heeft weinig met managen te maken.
Om de reden aan te geven waarom ik dit bijzonder eenvoudig van opzet vind.quote:
Je hebt gelijk, maar alsnog, verdomme.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Om de reden aan te geven waarom ik dit bijzonder eenvoudig van opzet vind.
Ik speel futquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef jackson het volgende:
Altijd gezellig dat wat mensen me toevoegen op de PS4.... Alleen qua Fifa zijn het geen FUT spelers zie ik. Geen populaire game-mode hier?
quote:
ThijmenSkillazquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat is jouw ps gebruikersnaam?Misschien kunnen we ook co-oppen :-)
Dat doe je heel goedquote:
Dat Thief, ik weet het niet. Zou het eens moeten bekijken. Wel wat op youtube gezien maar vraag me af of dergelijke spellen me trekken. Ook nooit Assasins Creed gespeeld.quote:
Vrij uitgebreide preview na een dag gamen: http://games.fok.nl/preview/637232/1/1/100/thief.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe je heel goed
[..]
Dat Thief, ik weet het niet. Zou het eens moeten bekijken. Wel wat op youtube gezien maar vraag me af of dergelijke spellen me trekken. Ook nooit Assasins Creed gespeeld.
die mic zit in dat dikker stuk halverwege. Moet je anders even bij instellingen kijken ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:01 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, weten jullie waar de microfoon zit in die headset die is bijgeleverd bij de PS4? Die van mij maakt geen contact lijkt het net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |