quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buurpoes heeft je kapot gemaakt?
Mooie afsluiter van de dagquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Was het lekker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij heeft het afgemaakt. Had nauwelijks geslapen, zware presentatie (welke briljant goed ging trouwens) en daarna 'ff' een drankje met t poesje uit de buurt. Dat liep alleen een beetje uit
Ga jij verhuizen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen en overmorgen verhuizen en dus sjouwen en slepen.
Dus leek het mij een geniaal idee om vandaag mijn rug te overbelasten![]()
Ik hoop dat ik morgen mijn bed nog wel kan uitkomen
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen en overmorgen verhuizen en dus sjouwen en slepen.
Dus leek het mij een geniaal idee om vandaag mijn rug te overbelasten![]()
Ik hoop dat ik morgen mijn bed nog wel kan uitkomen
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.quote:
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weetquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhu, "ik heb geen relatie met mijn scharrel".
Wie gelooft je nu nog?
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zettenquote:
quote:
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peuquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zetten
[..]![]()
![]()
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, opa is paar maanden terug overleden en nu eindelijk is alles rond met de erfenis dus we moeten zijn huis leeg gaan halen en de spullen bij diverse familieleden neerzetten.
Gelukkig krijg ik de zwaarste dingen en woon ik als enige in een flat zonder lift
[..]
Uhm, soms he. Heel soms is een grapje zo ongepast als je eenmaal de reden van iets weet
Dat weet ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, die wist ik dus niet, anders had ik de grap niet gemaakt
Whehehe, succesquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, die gaat nog komen. Scharrel aan de kant zetten
[..]![]()
![]()
Moet een nieuwe lijst gaan regelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Als je wil... je mag d'r zo overnemenquote:
Alsof ik iets wil waar jij in hebt staan roerenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je wil... je mag d'r zo overnemenIk word d'r alleen niet geil van
Oeh, wie allemaal?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus kan je weer een fokster van je lijstje afstrepen... nice one Peu
Jij ookquote:
Jeetje, dat klinkt best plechtig.quote:
De wat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die de casting couch niet kent, onmogelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |