Ah er zitten meer mensen in de tong80 hoek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet Littlerabbit niet zo serieus nemen, dat doet hij zelf ook niet.
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet Littlerabbit niet zo serieus nemen, dat doet hij zelf ook niet.
Nee ik was het zelfs met je eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.
Tenzij jij kunt onderbouwen dat wat hij zegt niet klopt. Dat het niet je voorkeur heeft kan altijd
Oh, maar ik bet het met zijn strekking wel eens hoor. Het gaat erom dat hij er gelijk een heel negatief verhaal van maakt. En er zo vermoeid bij kijkt. Bijvoorbeeld over Kleibeuker. Dat ze haar race te voorzichtig is begonnen en eigenlijk geen top race heeft neergezet is absoluut juist. Dat het normaal gesproken geen medaille zou zijn, ook. Maar om er dan zo overdreven negatief over te gaan doen, vind ik overdreven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.
Tenzij jij kunt onderbouwen dat wat hij zegt niet klopt. Dat het niet je voorkeur heeft kan altijd
quote:
twitter:Ireenw twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:19:47Zilver echt GEWONNEN!!! Zo'n goed gevoel! http://t.co/9pm1nKJLpY reageer retweet
Kleibeuker zei het zelf ook in het interview.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Kowloon het volgende:
Was ook het eerste wat ik dacht bij Kleibeuker in de laatste ronden, die is te langzaam gestart (ze kon haar ritme namelijk erg veel omhoog gooien). Denk dat je zo ook naar de reactie van Rintje moet kijken. Het viel hem gewoon op en als Dione dan vraagt wat Rintje is opgevallen zeg hij dat. Volgens mij moet je daar niet zoveel achter zoeken.
Elk podium heeft ook een verhaalquote:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
Nos meldt: Anema wil Bergsma en De Jong zaterdag mee laten doen aan marathon in Heerenveen. Hij gaat vanavond toestemming vragen aan NOC*NSF.
Geen ploegenachtervolging dus voor Bergsma?
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Zorro het volgende:
Als Bergsma voor de ploegenachtervolging is gepland en hij doet dat niet omdat hij die marathon belangrijker vindt heeft hij voor mij meteen en definitief afgedaan. Anema had dat al, dus die kon al niet verder zakken.
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.
Juist daarom houd ik ook een slag om de arm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"
Het is natuurlijk wel de NOS die bericht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |