De mannen mikken echt op de volgende Spelen, maar dat lijkt me niet echt haalbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieus
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel serieus de bedoeling om in 2022 op de OS te staan?
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan lekenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef rubbereend het volgende:
echt Jip en Janneke uitleg beheerst ze niet
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radioquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij meer vanuit de bond dan vanuit de teams zelf.
Dan gaan we overigens allemaal JUICHEN
Bij de mannen wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij de mannen gaat het wel echt ook van het team uit, één van de jongens was van de week nog op de radio
daarom, ik snap niet dat die ambitie meteen zo hoog wordt gelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de mannen wel jaDat is ook niet reëel
Haha wtfquote:
Lijkt me dat je constant bezig bent met uitleggen aan leken als je aan curling doetquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me ook lastig als je de sport al een tijd doet, maar verder weinig ervaring hebt met het uitleggen aan leken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |