oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet echt. Ze doen er nu spannen over maar een steen ongehinderd in het midden leggen heb ik haar al zo vaak zien doen.
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
oh dan lag het aan de verslaggeving op de BBC die maakten het nog wel spannend klinken
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Britse curlers hebben wel vaker op het laatst een grote fout gemaakt, dus op zich was het ook wel spannend.
Maar mooie medaille. Dat betekent dus in ieder geval 5 medailles voor GBR, best goed voor ze.
Voor zover ik bbc kijk, vind ik het Engelse commentaar altijd beter dan Nederlands. Ongeacht de sport of welke Nederlandse zender.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
De mannen pakken goud of zilverquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Ah, ik dacht dat het nu vier was plus de medaille morgen. Maar het is inderdaad 3 + 1 morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat je 4 medailles bedoeld. Deze spelen kunnen trouwens hun beste winterspelen in 90 jaar worden.
Noordse Combinatie is vrij attractief, begrijpelijke keuze. Skicross hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
als ik me niet vergis heeft die vrouw die het commentaar doet ooit de wedstrijd om het brons verloren, dus dat verklaart het fanatismequote:Op donderdag 20 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel een perfect einde![]()
Laatste 3 ronden op BBC gekeken, wat een fanatisme
Niet meer dan logisch dat ze voor finales kiezen ipv wedstrijden om bronsquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf Curling overigens oprecht een leuke kijksport vinden. Jammer dat de NOS liever voor het 1000ste skionderdeel kiest.
Opzich.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Ze willen dus eigenlijk van ongeveer de zaterdag Hoofdklasse naar de Champions League binnen 8 jaar?
Dat zei die van de NOS, zij niet. Ze zei het volgens mij niet echt serieusquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |