SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde moet eruit?
• Emil
• Hakim
• Nicoline
Tussenstand:
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Maart roert zijn staart misschien wel en dan ligt er ineens sneeuw.quote:
ze zijn er gek genoeg voor om het proberen te vragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:44 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Serieus of is denk jij dat ze dat gaan vragen ?
Een ricinesigaret a la Heisenberg.quote:
say my name!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ricinesigaret a la Heisenberg.
Ja en het erge is ook nog dat er mensen zijn die dat gaan betalen ook......quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:44 schreef martend het volgende:
[..]
ze zijn er gek genoeg voor om het proberen te vragen
Weinig, leuke meid. Ik vind dr overduidelijke platte NL accent wanneer ze engels praat/zingt/stottert alleen niet heel chill.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen miss Montreal?
het laatstequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef Britan het volgende:
Verbreedt hij het hek toch voor niks gisteravond zei Hakim als ie weg moet hij zo kwaad zou worden dat ie met auto door de muur heen zou rijden😀 of denk ie nu al dat ie blijft😊
live bakt ze er vrij weinig van, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen miss Montreal?
nee het gaat er, denk ik, om dat je haar stotteren belachelijk maakt, wat jou op zelfde niveau plaatst als hakimquote:
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
Ze hadden ook het afval gewoon in die vrachtwagen moeten donderen.
Kan me ook niet voorstellen dat die 56 kilo gejat is
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
Is de container al geleegd? Rienk doe je ding
Vanes legt dingen apart die zij niet kent. Dus als ze de was gedaan heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.
Ik doe het hier toch openlijk in de groep, niet sneaky achter jullie rug. Dus sta klein stapje boven Hakimquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het gaat er, denk ik, om dat je haar stotteren belachelijk maakt, wat jou op zelfde niveau plaatst als hakim
Slappe zak is het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef ammartje het volgende:
Pfff Jimmy bedekt het ook even met de mantel der liefde, dat was een achtergebleven hemdje, nee nee nee zegt Vanessa
Zanger Rinus staat er ook tussenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.roelofs-entert(...)in/AlgemeenInleiding
Dries, altijd goed voor een feestje. Kijk gerust even rond voor "top" artiesten.![]()
![]()
Mr. Probz, mijn reet.
ooh miss montreal zit hier ook nu?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe het hier toch openlijk in de groep, niet sneaky achter jullie rug. Dus sta klein stapje boven Hakim
Wat ik zo triest vind is dat ze iedere keer zeggen dat de andere instantie fout zit..... Toen met de kringloop ook......quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.
Super! Rinus in Utopiaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zanger Rinus staat er ook tussen
Precies, en helemaal nu de hormonen op beginnen te spelen gaat hij mee in het zog van Aikequote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef Guiltypleasure het volgende:
Vanas: 'Ik hej da hempie ui gewassej an gewon odde stapel gelejt' Moar ik hedde da eg wel deurgehat
Ik zag het jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zanger Rinus staat er ook tussen
Nou, het ging niet om miss montreal an sich, maar om het belachelijk maken van iets waar iemand in principe niks aan kan doen, namelijk stotteren.quote:
Ja inderdaad. Dat zal met de kerk te maken hebben waar Andrea en zijn familie leden (begreep ik eerder) lid van zijn.quote:
Ze kan het voor altijd hier teruglezen toch, haar management zal haar wel snel op de hoogte stellen.quote:
795 euro. Kost geen drol dusquote:
Beetje hetzelfde niveau als de inwoners.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag het jaKost wat maar dan heb je ook wat!
Hakim heeft misschien wel een lichte vorm van gilles de la tourette, die mogen we wel belachelijk maken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Nou, het ging niet om miss montreal an sich, maar op het belachelijk maken van iets waar iemand in principe niks aan kan doen, namelijk stotteren.
Jonguhhhhh en dan samen met die grote k*t op de scooter of brommer, weet ik veelquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zag het jaKost wat maar dan heb je ook wat!
quote:
Valt niet mee he voor jou om normaal te posten... kan je waarschijnlijk weinig aan doen is je vergevenquote:
met Romanaquote:
neee geen sneeuwquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Maart roert zijn staart misschien wel en dan ligt er ineens sneeuw.
Hakim heeft zeker geen vorm van Gilles de la Tourette, maar is gewoon een enorme asociale eikel, die mogen we dus wel belachelijk maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hakim heeft misschien wel een lichte vorm van gilles de la tourette, die mogen we wel belachelijk maken?
Nog een Miss Montreal fan gespot..quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
Valt niet mee he voor jou om normaal te posten... kan je waarschijnlijk weinig aan doen is je vergeven
op de scooter door het hek !quote:
Hoeft voor mij ook niet, maar het kan dan nog.quote:
Die er ook nog eens voor gekozen heeft om 24 uur per dag via een camera te volgen isquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Hakim heeft zeker geen vorm van Gilles de la Tourette, maar is gewoon een enorme asociale eikel, die mogen we dus wel belachelijk maken.
Is dat voor een heel weekend?quote:
Dat dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:00 schreef Copycat het volgende:
Logisch dat die Miss Montreal komt, die lift momenteel lekker mee op het Utopia-succes. Zal ook wel een samenwerkingscontractje aan vasthangen.
heul niet . dit zegt al weer dat ik gelijk heb normaal posten is moeilijk voor jequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog een Miss Montreal fan gespot..
Gelukkig zijn we niet allemaal zo normaal als jou, beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heul niet . dit zegt al weer dat ik gelijk heb normaal posten is moeilijk voor je
drainage behandelingquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:01 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Andrea is klaar met der massage.
Klant moet alweer naar het toilet, was bij aankomst ook als.
Zwakke blaas?
LekkerSimpel was al in gesprek met jochem, heb wat caps hier voorbij zien komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef Capaja het volgende:
zijn btw de facebook paginas van joey jochem en amanda al gespot ?
Hier die van de populairste nieuwe inwoner Jochem: https://nl-nl.facebook.com/jochembenjamin.vanhessenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef Capaja het volgende:
zijn btw de facebook paginas van joey jochem en amanda al gespot ?
goed bezig Simpelquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:05 schreef martend het volgende:
[..]
LekkerSimpel was al in gesprek met jochem, heb wat caps hier voorbij zien komen
had ze die vieze kleding niet gewoon weer terug gestopt in de zakken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Andrea is natuurlijk ook op de hoogte, dat Vanessa vanuit de was kleding apart legt, die ze niet kent.
We wachten dus op de vondst van het witte overhemd, de witte badjas..... Wat zullen die straks vuil zijn, hahahahaha !!!
Andrea zal wel voorstellen dat zij de was gaat verzorgen, om Vanessa wat te ontlasten.
Die witte badjas hing gewoon nog aan het haakje gisteren...de wand van toilet/douche.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:04 schreef rokkutsaains het volgende:
Andrea is natuurlijk ook op de hoogte, dat Vanessa vanuit de was kleding apart legt, die ze niet kent.
We wachten dus op de vondst van het witte overhemd, de witte badjas..... Wat zullen die straks vuil zijn, hahahahaha !!!
Andrea zal wel voorstellen dat zij de was gaat verzorgen, om Vanessa wat te ontlasten.
dre wat in een zak stoppen? Nevah!quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
had ze die vieze kleding niet gewoon weer terug gestopt in de zakken?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:07 schreef martend het volgende:
[..]
dre wat in een zak stoppen? Nevah!![]()
D'r uithalen gaat haar beter af.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:07 schreef martend het volgende:
[..]
dre wat in een zak stoppen? Nevah!![]()
dan zit er wel meer dan 56 kilo inquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn ze haar soms vergeten terug te stoppen in een van die zakken?
en dna doorslepenquote:
Op zich niets mis met de bijbel maar het wordt een ander verhaal als hij in de handen van idioten zoals Andrea en Rienk komt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, bijbel ligt op kopsekant van de tafel, al lekker in de buurt van de openhaard.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef martend het volgende:
langzaam maar zeker komt alles naar boven![]()
Vanass
Je bent gewaldig!
Volgende les Macro's?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
en dna doorslepen
vooral niet door kopieren
je gaat veeeeeeeeeeeel te snel johquote:
Tja Apple gebruikers van deze tijd hequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor digibeten zitten daar, dat ze nog geen simpele sheet in excel kunnen maken met wat sommetjes erin?
Ja..eerst kleurtjes leren gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
je gaat veeeeeeeeeeeel te snel joh
dat is beterquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja..eerst kleurtjes leren gebruiken
Het schilderhemd in ieder geval welquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
had ze die vieze kleding niet gewoon weer terug gestopt in de zakken?
onbeskoft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het schilderhemd in ieder geval wel
ik zie ineens judeska de toko binnenstappenquote:
jij daa, miekome.. ik ga jou met die slipper gevaa. Onbeskoft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zie ineens judeska de toko binnenstappen
adrea jij dief jij onbeskofte !
IK ben pratendquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
jij daa, miekome.. ik ga jou met die slipper gevaa. Onbeskoft.
En het gaat allemaal ook een heel stuk transparanterquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef rokkutsaains het volgende:
Nu Hakim niet meer de hele dag op zijn reet naast Aike zit, emails selecterend, krijg ik de indruk dat Aike, in samenspraak met anderen daar aan tafel, tot meer besluiten komt. Nu moet het echter allemaal nog geeffectueerd worden natuurlijk.
dat lijkt mij ook ja, de rest zal het gauw genoeg merken dat de hand van hakim een slechte invloed wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef rokkutsaains het volgende:
Nu Hakim niet meer de hele dag op zijn reet naast Aike zit, emails selecterend, krijg ik de indruk dat Aike, in samenspraak met anderen daar aan tafel, tot meer besluiten komt. Nu moet het echter allemaal nog geeffectueerd worden natuurlijk.
dat weten de meeste allang, ze durven er alleen niets van te zeggen lijkt hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook ja, de rest zal het gauw genoeg merken dat de hand van hakim een slechte invloed was
Het was toch een schone klant, dankan dat best nogg een paar keer gebruikt worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:21 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon terugleggen na een massage
kunnen ze dino niet uitnodigen met t evenement? dit levert wel een mooi showtje opquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
IK ben pratend
nee IK
jij onbeskoft !
miekome
ja ook, laffe hungten zijn het, maar nu kunnen ze terloops opmerken: ja hee er lijkt wel meer binnen te komen, zullen het wrs niet direct tov hakim doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:20 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat weten de meeste allang, ze durven er alleen niets van te zeggen lijkt het
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:05 schreef martend het volgende:
[..]
LekkerSimpel was al in gesprek met jochem, heb wat caps hier voorbij zien komen
handig zo'n onbehaneld stuk lawaaibomen hout, aan zo'n hek, dat rost vast niet wegquote:
stemmen gunnen al shij hakim eruit stemt, het was een dealquote:
je blijft je gewoon verbazen met die 2quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig zo'n onbehaneld stuk lawaaibomen hout, aan zo'n hek, dat rost vast niet weg
Hoeft toch maar 10 maanden vast te zitten hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
handig zo'n onbehaneld stuk lawaaibomen hout, aan zo'n hek, dat rost vast niet weg
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef Mokum020 het volgende:
Er is al 2 kilo terecht, nog 54 kilo te gaan
waarschijnlijk bij imand die op haar heeft gestemdquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dumpt ze hier nu een deken bij iemand anders?
En zie haar in de camera kijken met haar eksterogen...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik Andrea in huis neem voor een paar dagen........... ik wil ook 56 kilo kwijtquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef Mokum020 het volgende:
Er is al 2 kilo terecht, nog 54 kilo te gaan
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik Andrea in huis neem voor een paar dagen........... ik wil ook 56 kilo kwijt![]()
Het is het bed van Nico volgens mij. Maar het is dus de deken die ze van de kringloopwinkel heeft gejat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:26 schreef PeZu het volgende:
waarschijnlijk bij imand die op haar heeft gestemd
echt wel en nu weer als een heilige aan de tafel zitten, dre haar hele stoppenkast is doorgebrand met kortsluiting in elke verbindingquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dumpt ze hier nu een deken bij iemand anders?
En zie haar in de camera kijken met haar eksterogen...![]()
[ afbeelding ]
ooh nog erger dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is het bed van Nico volgens mij. Maar het is dus de deken die ze van de kringloopwinkel heeft gejat.
Had hij het in zijn kistje dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim wist niet dat dat bruin leren ding uit die lading kwam? Waar zou hij anders vandaan moeten komen?
wij welquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Capaja het volgende:
andrea vind het niet leuk dat ze daar weer op terug komen
geschonken omdat het zon fijne vent is zekerquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hakim wist niet dat dat bruin leren ding uit die lading kwam? Waar zou hij anders vandaan moeten komen?
datquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef martend het volgende:
Rienk krijgt mijn stem volgende maand, met zijn goedgepraat van het geklauw
56 kiklo is niet heel veel kleding, 2 vol gepropte grote reiskoffers, du squa volume val t het reuze meequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
56 kilo. Hoeveel drollen zijn dat of hoeveel schilderijen van Andrea?
dat doet hij omdat hij anders de poort uit moet, zwakkelingquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef martend het volgende:
Rienk krijgt mijn stem volgende maand, met zijn goedgepraat van het geklauw
het word wel natuurlijk weer ff in haar gezicht gewreven dat ze spullen heeft gestolen/achterover gedruktquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Joezi het volgende:
Andrea vindt het allemaal niet zo eerlijk van Humana
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:31 schreef lorrie03 het volgende:
billy's haar ziet er al aardig dood uit
past goed bij de rest dusquote:
yep, schept weer extra mogelijkheden om peuken te krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef Capaja het volgende:
paul wil dat het voorgeschoten word vanuit de pot
jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn er eigenlijk harde bewijzen dat Andrea heeft gestolen?
geeftquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef Sanshine het volgende:
Mag ik een teiltje?
Dat schijnheilige smoel van Andrea.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Plenty!! werd gisteren ook uitgezonden op TVquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
wat hun hebben meegekregen niet, mensen hebben t wel gezien op de streams. ze stopte het als het goed is onder dr matras en in dr zakken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Ja, maar volgens mij weet niemand hoeveel ze weer heeft terug gegooidquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ook niet. Ik had eigenlijk verwacht dat zij onder de nomineerden zou zitten als signaal dat stelen not done is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef Caroline46 het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat Andrea hier , bij de groep , mee wegkomt. Niemand komt er op terug waarvan zij beschuldigd wordt en wat wij gezien hebben.
Denk het niet,quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rienk is padje ook kwijt met zijn "loze beschuldiging".
Ik hoop dat de nieuwen hier open en eerlijk over mogen praten, wat er allemaal gezien is.
inderdaad, dat hun dat goed duidelijk wordt. Wat weer onrust zaait, wat wij natuurlijk niet erg vindenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat de nieuwen hier open en eerlijk over mogen praten, wat er allemaal gezien is.
Lijkt me sterk, geen enkel van de nieuwe zegt over wat ze hebben gezien op de streams, zal wel in het contract staan dat ze daar niet over mogen praten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
echt heh, allemaal olie op het hoofdquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:35 schreef rokkutsaains het volgende:
Waarom is er nu NIEMAND daar, die vraagt om een beetje gas terug te nemen.
In de 10 minuten respijt die ze maandag kregen, kwam er nota bene een zak ontvreemd spul extra boven tafel !!!!!!
Nu wil ze toch een kussen..lijkt haar wel fijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zweefteef koopt niets meer, omdat ze beledigd is.
Nee, duhhhhhh, die jat gewoon de volgende keer, als die ooit nog komt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Dotteke het volgende:
HIer valt Andrea zo door de mand
Ze pocht er zo op dat ze voor arme kindjes en arme mensen iets doet.
Nu wil ze der zakgeld er niet aan besteden.
Maar als er 10 euro van de pot besteed mag worden dan wil ze wel
Daar gaat het eigenlijk al niet eens meer om. Er was gewoon duidelijk te zien hoe mensen in die zakken zaten te graaien, en vooral Andrea zat stelselmatig dingen te verstoppen. Als organisatie is dit gewoon slechte reclame, het is eigenlijk ook gewoon stelen van iemand anders. En er nu heel verontwaardigd over doen..Ja, een vrome gristen is het zeker die Andrea zegquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij weet niemand hoeveel ze weer heeft terug gegooid
En de meeste het gewoon niet geloven, en 100 verschillende streamers voor randdebiel verslijtenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef Caroline46 het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen dat Andrea hier , bij de groep , mee wegkomt. Niemand komt er op terug waarvan zij beschuldigd wordt en wat wij gezien hebben.
Hypocriet takkewijf is het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Dotteke het volgende:
HIer valt Andrea zo door de mand
Ze pocht er zo op dat ze voor arme kindjes en arme mensen iets doet.
Nu wil ze der zakgeld er niet aan besteden.
Maar als er 10 euro van de pot besteed mag worden dan wil ze wel
dat zal die zo wel met paul besprekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Jian het volgende:
Ik weet al waar Happie die ¤ 10.-- aan gaat besteden, die koopt geen kleding .....
En ook niet slim natuurlijk, omdat de hele groep denkt dat het "loze beschuldigingen" zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:35 schreef martend het volgende:
[..]
inderdaad, dat hun dat goed duidelijk wordt. Wat weer onrust zaait, wat wij natuurlijk niet erg vinden
special price weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Mokum020 het volgende:
Een zonneboiler, tuurlijk. Kost geen drol.
renevanlaaren heeft als inspecteur vlijmscherp een heel dossier aangelegdquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
en ze hebben een geldboom in de tuinquote:
Eens..quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:38 schreef rokkutsaains het volgende:
Die gore bek van Billy sprak ook boekdelen, tijdens het voorlezen van de humana email.
Die heeft ook een aantal kledingstukken gejat; 100% zeker. Evenals Charlotte trouwens.
Andrea is echt niet de enige dievegge daar; wel de grootste.
Voor die 4 dagen dat hij er nog zit? Denk het ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Jian het volgende:
Ik weet al waar Happie die ¤ 10.-- aan gaat besteden, die koopt geen kleding .....
Ja ze kruipt in de slachtoffersrol, moeilijk dan voor de rest om het te doorzienquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef PeZu het volgende:
andrea voelt zich heel lullig, ja dat ze betrapt is ja
nee dat die meneer zei : deze dame hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef PeZu het volgende:
andrea voelt zich heel lullig, ja dat ze betrapt is ja
Hoe teleurgesteld ben jij als ie blijft?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor die 4 dagen dat hij er nog zit? Denk het ook niet.
nee besparing van 60 per maand en het kost 25 per maand dat zei paul dacht ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef blanket het volgende:
Wacht ff..besparing van 25 euro p/mnd door zonneboiler...en een investering van materialen nodig van 300 euro...ze zitten er nog 10 maanden?
Bereid je maar vast voor op deceptie LS .....quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor die 4 dagen dat hij er nog zit? Denk het ook niet.
Denk dat ik dan nog heel weinig ga kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe teleurgesteld ben jij als ie blijft?
er moeten 2 dingen gehuurd worden zeiden ze vanmorgen tegen elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee besparing van 60 per maand en het kost 25 per maand dat zei paul dacht ik
vandaag toch ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
Weten we al wie er morgen erin komen ?
Wat Jian zegtquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk dat ik dan nog heel weinig ga kijken.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op deceptie LS .....
hij was lekker sarcastisch jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee dat die meneer zei : deze dame hier
hij had ook kunnen zeggen : deze dief
of deze trut
of ...... (vul maar in)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
vandaag toch ?
ebn zondag er weer uit
Ok dus ze "besparen" 35 euro per maand en er is een investering nodig van 300 euro. Die 300 euro is uit de losse pols Paul kennende...quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee besparing van 60 per maand en het kost 25 per maand dat zei paul dacht ik
dan hebben ze na 9 maanden winst hiervanquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok dus ze "besparen" 35 euro per maand en er is een investering nodig van 300 euro. Die 300 euro is uit de losse pols Paul kennende...
Dan gaat het net iets opleveren als het programma afgelopen isquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:42 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok dus ze "besparen" 35 euro per maand en er is een investering nodig van 300 euro. Die 300 euro is uit de losse pols Paul kennende...
Qurrent sponsort het programma he, logisch dat ze hun heel assortiment gaan inbouwen in die loodsquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:43 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dan gaat het net iets opleveren als het programma afgelopen is
in de OP staat woensdag nominatiequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
vandaag toch ?
ebn zondag er weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |